Ξεπουλάει η Ferrari Purosangue, προλαβαίνετε δεν προλαβαίνετε!
Μπορεί το ισχυρό ιταλικό crossover να παρουσιάστηκε μόλις, όμως η Ferrari ενδέχεται να κλείσει σύντομα τα βιβλία παραγγελιών για την Purosangue. Λίγο αφότου η Ferrari επιβεβαίωσε ότι η Purosangue θα φέρει V12 κινητήρα και πριν ακόμα από την επίσημη κυκλοφορία της, ο Επικεφαλής Εμπορικός Διευθυντής της Ferrari, Enrico Galliera, αποκάλυψε ότι η ζήτηση για το crossover «εξερράγη», παρ΄όλο που οι προπαραγγελίες είχαν ανοίξει από τον Σεπτέμβριο του 2018!
«Κινδυνεύουμε να μην μπορούμε να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση κι ίσως χρειαστεί να διακόψουμε την παραλαβή νέων παραγγελιών πολύ σύντομα», δήλωσε ο Galliera στο Automotive News.
Ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει πόσες προπαραγγελίες έχει για το ψηλό της μοντέλο, η παραγωγή θα περιορίζεται περίπου στο 20% της συνολικής ετήσιας παραγωγής της Ferrari, περίπου 15.000 οχημάτων, που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να κατασκευάζονται περίπου 3.000 μονάδες ετησίως. Δεδομένου ότι οι κύκλοι ζωής της Ferrari συνήθως διαρκούν τέσσερα έως πέντε χρόνια, αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα παραχθούν μεταξύ 12.000 και 15.000 Purosangue.
Bugatti: «μακριά από εμάς τα ηλεκτρικά και τα SUV»
«Είμαστε αφοσιωμένοι στους πελάτες μας και, παρά τη ζήτηση, θα διατηρήσουμε τον έλεγχο του όγκου παραγωγής, κάτι που συνάδει με το DNA μας, με την αποστολή του ιδρυτή μας, που είναι να παρέχουμε αποκλειστικότητα», επιβεβαίωσε ο Galleria. «Κι ο μόνος τρόπος να παραμείνουμε αποκλειστικοί είναι να ελέγξουμε τη ζήτηση και την προσφορά». Ο Galliera πρόσθεσε ότι η Purosangue προσελκύει πολλούς νέους αγοραστές στην ιστορική μάρκα , αλλά αναγνώρισε ότι οι υπάρχοντες πελάτες θα έχουν προτεραιότητα στην παραλαβή των νέων τους crossover.
«Κάθε κάτοχος Ferrari θέλει να έχει μία Purosangue και πρέπει να τον ανταμείψουμε, καθώς είναι αυτοί που έκαναν τη Ferrari αυτό που είναι σήμερα». Κάτω από το κομψό αμάξωμα της Ferrari βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V12 6.5 λίτρων, με απόδοση 725 ίππους και 716 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη και θα πρέπει να αντιμετωπίσει αντιπάλους όπως η Lamborghini Urus κι η Aston Martin DBX707. Η Ferrari λέει ότι μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.3″ και να συνεχίσει μέχρι την τελική ταχύτητα των 310 χλμ/ώρα.