Lamborghini Aventador Ultimae: η τελευταία, αλλά κι η καλύτερη;
Κατά την εξέλιξη της Ultimae, η Lamborghini αποφάσισε να μην αναπτύξει ένα μοντέλο που θα ήταν ακόμη πιο εστιασμένο στην πίστα από την SVJ και θα ήταν γεμάτη με περίεργα φτερά κι αεροτομές. Αντίθετα, αποφάσισε να κάνει την τελική έκδοση της Aventador μια μέση κατάσταση μεταξύ της S και της SVJ.
Αυτή η φιλοσοφία είναι πιο εμφανής στην εξωτερική σχεδίαση της Ultimae, η οποία δανείζεται στοιχεία κι από τις δύο εκδόσεις. Για παράδειγμα, η μπροστινή όψη είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπη με την S, αλλά περιλαμβάνει ενεργό splitter και πτερύγια εισαγωγής. Εν τω μεταξύ, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει μερικά εξαρτήματα εμπνευσμένα από την SVJ, τα πιο αξιοσημείωτα από τα οποία είναι οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης κι ο διαχύτης από ανθρακονήματα.
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται ο γνωστός ατμοσφαιρικός V12 των 6.5 λίτρων της Lamborghini, αλλά αναβαθμισμένος για να αποδίδει 780 ίππους στις 8.700 σαλ. και 720 Nm ροπής. Αυτό δίνει στην Ultimae 40 ίππους περισσότερους από την S και 10 από την SVJ. Ζυγίζει επίσης λιγότερο από την S, αλλά είναι ελαφρώς βαρύτερη από την SVJ, αν κι h επιπλέον δύναμη αντισταθμίζει το βάρος και φέρνει την αναλογία κιλών ανά ίππο ακριβώς στα ίδια επίπεδα με την SVJ.
Ο Harry Catchpole τoy Carfection είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο μοντέλο σε μερικούς υπέροχους δρόμους. Σε έναν κόσμο όπου τα μοντέλα επιδόσεων με κινητήρα V12 γίνονται ολοένα και πιο σπάνια, είναι σημαντικό να τιμούμε αριστουργήματα όπως η Aventador για όσο θα υπάρχουν ακόμα.