Lotus Emira: ιδανικός αποχαιρετισμός στους θερμικούς κινητήρες
Η Emira είναι το πρώτο ολοκαίνουριο μοντέλο της Lotus μετά την Evora και θα είναι η τελευταία Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι δοκιμαστές του Top Gear την αξιολόγησαν και διαπίστωσαν ότι είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο όχημα. Από σχεδιαστική άποψη, είναι ένα supercar σε σμίκρυνση. Το στυλ είναι πιο δραματικό κι επιθετικό από τις αντιπάλους της, όπως η Toyota Supra κι οι Porsche Cayman/Boxster. Είναι χαμηλή και φαρδιά, διαθέτει πολλούς λειτουργικούς αεραγωγούς όπως οφείλει να κάνει ένα πραγματικό supercar.
Η οδήγηση στην πόλη είναι πιο συναρπαστική από οποιαδήποτε άλλη Elise, Exige ή Evora. Το Top Gear λέει ότι είναι πιο εκλεπτυσμένη και ραφιναρισμένη από ποτέ, παρ’ ότι έχει τελική ταχύτητα 289 χλμ/ώρα. Η αίσθηση του τιμονιού έχει βελτιωθεί κι αυτός είναι πράγματι μεγάλος έπαινος, αν σκεφτεί κανείς πόσο αξιόλογη ήταν η απερχόμενη τριάδα.
Στην πίστα, η εξαίρετη εικόνα συνεχίζεται παρά το γεγονός ότι το traction control δεν απενεργοποιείται στο συγκεκριμένο πρωτότυπο. Το πλαίσιο είναι πολύ πιο άκαμπτο από τα παλιότερα μοντέλα, λέει ο Ollie Marriage του Top Gear. Ωστόσο, η ικανότητα στην πίστα δε σημαίνει ότι οι αγοραστές θα αντιμετωπίσουν μειωμένη άνεση και πρακτικότητα. Η Emira έχει περισσότερο χώρο φόρτωσης από την Elise και πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Η καμπίνα είναι εκσυγχρονισμένη με Android Auto κι Apple CarPlay και δίνει την εντύπωση είναι ότι έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να μη νιώθει μειονεκτικά δίπλα σε μια Porsche.