Lucid: θέλει να πάρει τη θέση της Tesla. 1.9″ το Plaid; 1.89″ εμείς!
Θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη και της αρκεί αν είναι έστω κι οριακά ταχύτερη από τη μεγάλη της αντίπαλο. 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ/ώρα) σε 1.9″ το Model S Plaid; 1.89″ θα ανακοινώσουμε εμείς για τη νέα έκδοση του Air, το Sapphire. Μπορεί να παρουσιάστηκε επίσημα στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Monterey στις ΗΠΑ τον Αύγουστο, αλλά μόλις τώρα αποκαλύφθηκαν τα στοιχεία των επιδόσεων. Τα επίσημα νούμερα κάνουν λόγο για επιτάχυνση 0-60 μίλια/ώρα σε 1.89″, ενώ τα 160 χλμ/ώρα θα έρθουν σε μόλις 3.87″ επιπλέον, οπότε μιλάμε για λιγότερα από 6″ για το 0-160 χλμ/ώρα, ασύλληπτα χαμηλό νούμερο για μοντέλο παραγωγής. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ/ώρα, δηλαδή 10 περισσότερα από το Model S Plaid και θα είναι προσβάσιμα στους αγοραστές από την πρώτη μέρα, σε αντίθεση με το Plaid που η τελική ταχύτητα ήταν περιορισμένη μέσω λογισμικού, αναφέρει το Carscoops.
Είναι ενδιαφέρον ότι η Lucid δεν έχει ανακοινώσει χρόνο για το 400άρι, αλλά αναμένεται ότι το Air Sapphire θα βρίσκεται οριακά κάτω από τα 9″. Στα χαρτιά, θα πρέπει να είναι πιο γρήγορο από το Model S Plaid (οριακά κάτω από 9.3″), δεδομένης της ταχύτερης επιτάχυνσής του και της υψηλότερης τελικής του ταχύτητας, αλλά είναι πιθανό η Lucid να μην έχει πετύχει ακόμη χρόνο με τον οποίο να είναι ικανοποιημένη. Θυμίζουμε ότι τα δύο μοντέλα έχουν διασταυρώσει στο παρελθόν τις μπαταρί… εεε, τα ξίφη τους κι η διαφορά ήταν χαοτική υπέρ του Model S, παρά τη μικρότερη ιπποδύναμή του.
Εκεί που θα συνεχίσει να υπάρχει μεγάλη χρηματική διαφορά είναι στην τιμή. Το Sapphire θα κοστίζει 249.000 δολάρια, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια χρήματα από τον αντίπαλό του. Θα έχει κι αυτό τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ πάνω από 1.200 ίππους, αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη ο τελικός αριθμός. Με τέτοια απόδοση, θα είναι το πιο ισχυρό sedan παραγωγής στον πλανήτη. Για να διαχειριστεί τις απίστευτες επιδόσεις, τα κεραμικά δισκόφρενα ανήκουν πλέον στον βασικό εξοπλισμό, έχουν επιλεχθεί σκληρότερες αναρτήσεις και σινεμπλόκ κι έχει ξαναρυθμιστεί πιο επιθετικά το ABS, το ESP κι η υποβοήθηση του τιμονιού.