Maserati Project24 Hypercar: ένα ακριβό ταχύτατο track-day car
Πριν από λίγους μήνες, η Maserati μάς σύστησε το Project24 με τρία επίσημα σκίτσα και τώρα η ιταλική εταιρία παρουσιάζει μερικές ακόμη εικόνες του υπεραυτοκίνητου περιορισμένης παραγωγής της. Βασική επιδίωξη της Maserati είναι να μας γνωρίσει το πρόγραμμα customization της που ονομάζεται Fuoriserie. Το Project24, το οποίο θα παραχθεί σε 62 μονάδες, θα είναι τελείως custom, αφού το κάθε μοντέλο θα κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αγοραστή.
Οι ψηφιακές απεικονίσεις δείχνουν ένα μοντέλο σε σκούρα μπλε απόχρωση, σε συνδυασμό με άφθονα εκτεθειμένα ανθρακονήματα και «πολυρυθμιζόμενα» αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ η ιταλική σημαία υπάρχει στα καπάκια των καθρεπτών και στις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Το Project24 μπορεί να βασίζεται στο supecar MC20, με το οποίο μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο από ανθρακονήματα, αλλά διαθέτει ένα πλήρως επανασχεδιασμένο αμάξωμα από το ίδιο υλικό, που φαίνεται πιο ριζοσπαστικό ακόμη κι από την αγωνιστική MC20 GT2.
Το Project24 δεν είναι νόμιμο για χρήση δρόμου, επομένως δεν περιορίζεται από τους κανονισμούς που ισχύουν για τα αυτοκίνητα παραγωγής. Αυτό επέτρεψε στους σχεδιαστές της Maserati να δημιουργήσουν κάτι πιο επιθετικό και μοναδικό που περιορίζεται μόνο από τη φαντασία τους και τους νόμους της Φυσικής. Ξεχωρίζουν οι λεπτοί προβολείς που είναι τοποθετημένοι πολύ χαμηλά στον προφυλακτήρα, η μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό, τα αεροδυναμικά καλύμματα στις center-lock ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, το κεντρικό πτερύγιο που καταλήγει σε μια τεράστια αεροτομή και τα πίσω φώτα LED σε σχήμα τρίαινας. Δεν έχουμε δει εικόνες του εσωτερικού, αλλά η Maserati δήλωσε ότι θα διαθέτει roll-cage, τιμόνι από ανθρακονήματα με ενσωματωμένη οθόνη κι αγωνιστικό bucket κάθισμα με ζώνη έξι σημείων για τον οδηγό. Το κάθισμα του συνοδηγού είναι προαιρετικό, όπως κι οι επιπλέον οθόνες για την τηλεμετρία κι η κάμερα οπισθοπορείας, αναφέρει το Carscoops.
Ο twin-turbo κινητήρας V6 ξηρού κάρτερ των 3.0 λίτρων θα αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 740 ίππους, γεγονός που θα τον καθιστά την πιο ισχυρή έκδοσή του μέχρι σήμερα. Η ισχύς θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων κι ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Με το βάρος να έχει συγκρατηθεί κάτω από τα 1.250 κιλά, η αναλογία κιλών ανά ίππο θα είναι μόλις 1.69!