Megane RS Ultime: αυτό είναι το τελευταίο Renault Sport μοντέλο

Από τότε που παρουσιάστηκε το Megane το 1995, η Renault ονοματοδότησε έτσι μια πληθώρα από μοντέλα. Υπήρξαν hatchback, station, sedan, ακόμη και cabrio με υφασμάτινη και μεταλλική οροφή. Πλέον, το λογότυπο Megane ισοδυναμεί με ένα ηλεκτρικό crossover. Από όλα τα παράγωγα, το RS ήταν μακράν το πιο συναρπαστικό, αλλά φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά του.

Η Renault Japan ανακοίνωσε ότι ένα περιορισμένης παραγωγής Megane RS Trophy θα παρουσιαστεί στο Tokyo Auto Salon την επόμενη εβδομάδα. Η εταιρία με το διαμαντένιο λογότυπο δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες σχετικά με το hot hatch, αλλά θα μπορούσε ουσιαστικά να είναι το τελευταίο μοντέλο με το σήμα της Renault Sport. Το 2021, η Renault Sport άλλαξε το όνομά της σε Alpine Cars, σημειώνει το Motor1. Όσον αφορά την ειδική έκδοση με προορισμό το Tokyo, οι φήμες λένε ότι το αυτοκίνητο θα ονομάζεται “Megane RS Ultime” για να σηματοδοτήσει ότι είναι η τελευταία έκδοση για τον εμβληματικό αντίπαλο του VW Golf GTi. Δεν αναμένεται να είναι τόσο ριζοσπαστικό όσο το Trophy-R αφού οι αλλαγές πιστεύεται ότι είναι μόνο αισθητικές. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.8 λίτρων που μοιράζεται με το Alpine A110 είναι πιθανό να παράγει την ίδια ισχύ των 300 ίππων που στέλνονται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Το 2023 Tokyo Auto Salon έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στις 13-15 Ιανουαρίου στο συνεδριακό κέντρο Makuhari Messe. Η παραγωγή του Megane RS Ultime θα είναι περιορισμένη κι αναμένουμε μια τιμή άνω των 50.000 € στη Γαλλία, όπου το κανονικό μοντέλο ξεκινά από 44.650 €. Τα Megane με τα οποία μεγάλωσαν οι Ευρωπαίοι βρίσκονται στο νεκροκρέβατό τους καθώς η Renault αργά ή γρήγορα θα σταματήσει τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα πουλά μόνο το ηλεκτρικό crossover Megane E-Tech. Η Ford θα κάνει το ίδιο με το Focus της, καθώς έχει ήδη ληφθεί η απόφαση να τερματιστεί η παραγωγή το 2025. Με τον Όμιλο Stellantis να είναι αμιγώς ηλεκτρικός στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας, σημαίνει ότι η κλεψύδρα αδειάζει και για το βενζινοκίνητα Opel Astra και Peugeot 308.
Περισσότερα Άρθρα