Mercedes EQC400
Δύο ημέρες τώρα με μία Mercedes EQC400 κι είπα να μοιραστώ τη γνώμη μου για το αυτοκίνητο:
Τα υπέρ:
– ποιότητα Mercedes χωρίς να χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις.
– Είναι πάρα πολύ δυνατό για SUV και ταυτόχρονα έχει πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. ‘Γκάζι’, φρένο, ανάκτηση ενέργειας, στρίψιμο είναι σχεδιασμένα από καλλιτέχνες για ανθρώπους που δε θέλουν να τους ταράζεις την τέλεια ψυχική τους ηρεμία.
– Πολυτελές εσωτερικό, με πολύ καλά υλικά. S class δεν είναι, αλλά βάζει κάτω τα περισσότερα ηλεκτρικά.
– Τα paddles στο τιμόνι που αλλάζουν την ένταση της ανάκτησης ήταν για εμένα αποκάλυψη. Μπορεί να ακούγεται αχρείαστο αλλά πραγματικά δεν είναι. Πάει τον τρόπο που οδηγείται το ηλεκτρικό σε άλλο επίπεδο.
Τα κατά:
– Δεν πίστευα ποτέ ότι θα νιώσω range anxiety με ηλεκτρικό, έλα ντε που έγινε σήμερα. Μεγάλη μπαταρία αλλά και σημαντική κατανάλωση. Αν τολμήσω να δώσω μια μέση αυτονομία, θα πω 320-330 χιλιόμετρα.
-Το range σε συνδυασμό με την τιμή του αυτοκίνητου, το κάνουν στα χαρτιά πολύ μέτριο value for money. Και πιστεύω ότι ισχύει. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν είναι για όλους, έχει πολύ συγκεκριμένο κοινό.
Τα αδιάφορα:
– Ικανοποιητική άνεση, αλλά πιο κάτω πχ από το i4e40 που μπήκα πρόσφατα.
– Το infotainment, αν δεν είχα δει/ζήσει με το idrive 8 της BMW και το UI της Tesla θα έλεγα ότι είναι ωραίο. Τώρα λέω ότι είναι απλά οκ.
– οι χώροι του για το μέγεθός του είναι επίσης απλώς οκ
Θα το αγόραζα; Με τίποτα, αλλά είναι προσωπικό αφού δεν είμαι πολύ μεγάλος θαυμαστής τέτοιου είδους αυτοκινήτων. Θα το πρότεινα; Μάλλον ναι αλλά μόνο σε συγκεκριμένους ανθρώπους.
(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)