Mercedes EQE SUV: υψηλή ηλεκτρική τεχνολογία και πολυτέλεια
Πηγή: Δελτίο Τύπου
Η EQE SUV είναι η πολυμορφική εκδοχή της EQE executive sedan. Διαθέτει επίσης όλες τις βασικές καινοτομίες της EQS ενώ, ταυτόχρονα, είναι πιο δυναμική από την EQS SUV. Η EQE SUV είναι από τα πλέον ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας της, αλλά είναι πιο κόμπακτ από την EQE Sedan και, με μεταξόνιο 3030 χιλιοστών, εννέα εκατοστά κοντύτερη. Οι εξωτερικές της διαστάσεις είναι 4863/1940/1686 χιλιοστά (μήκος/πλάτος/ύψος). Η EQE SUV, το τέταρτο μοντέλο μετά τις EQS & EQE Sedan και την EQS SUV, βασίζεται σε μια εξολοκλήρου ηλεκτρική πλατφόρμα.
Τιμές στην Ελλάδα
Μοντέλο | Ισχύς hp | Ισχύς kW | Ανώτατη Προτεινόμενη Λιανική Τιμή (ΑΠΛΤ) | |
EQE 300 | 245 | 180 | € 94.980 | |
EQE 350+ | 292 | 215 | € 98.580 | |
EQE 350 4MATIC | 292 | 215 | € 101.580 | |
EQE 500 4MATIC | 408 | 300 | € 109.180 | |
Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC | 476 | 350 | € 132.480 | |
Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC | 625 | 460 | € 150.330 |
Αυτονομία άνω των 590 χιλιομέτρων (WLTP)
Με τον αρθρωτό σχεδιασμό του συστήματος μετάδοσης κίνησης, η EQE SUV μπορεί να προσφέρει μεγάλο εύρος μέγιστης συνολικής απόδοσης ισχύος από 180 kW έως 300 kW. Ανάλογα με τον εξοπλισμό και τη διαμόρφωση του οχήματος, τα ευρωπαϊκά μοντέλα επιτυγχάνουν αυτονομία κατά WLTP άνω των 590 χιλιομέτρων2. Στην EQE SUV, η μπαταρία ιόντων λιθίου αποτελείται από δέκα μονάδες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το πρωτοποριακό λογισμικό διαχείρισης μπαταρίας, το οποίο αναπτύχθηκε από την ίδια την εταιρεία, μπορεί να ενημερώνεται απομακρυσμένα (over-the-air).
Εκτενής γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης
Η τρέχουσα γενιά των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνει πολυάριθμες λειτουργίες που υποστηρίζουν τον οδηγό. Ο γενικός βασικός εξοπλισμός της EQE SUV περιλαμβάνει το ενεργό σύστημα υποβοήθησης ATTENTION ASSIST, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης ορίων ταχύτητας. Η κατάσταση και δραστηριότητα των συστημάτων εμφανίζονται σε προβολή πλήρους οθόνης στην ένδειξη «Υποβοήθηση» της οθόνης οδηγού. Τα προαιρετικά πακέτα Υποβοήθησης Οδήγησης και Υποβοήθησης Οδήγησης Plus προσφέρουν περισσότερες επιλογές.
Εξαιρετικά ευέλικτη κι ευκίνητη
Το πλαίσιο της νέας EQE SUV περιλαμβάνει μπροστινή ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Χάρη στο συγκριτικά κοντό μεταξόνιο 3030 χιλιοστών και την αντίστοιχη ρύθμιση της ανάρτησης, ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται στο τιμόνι ενός εξαιρετικά ευέλικτου και ευκίνητου αυτοκινήτου ακόμη και με τη βασική διαμόρφωση. Η αερανάρτηση AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+ διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Το όχημα μπορεί να ανυψωθεί κατά 30 χιλιοστά προκειμένου να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος. Εκτός από τα προγράμματα ECO, COMFORT, SPORT και INDIVIDUAL του DYNAMIC SELECT, τα μοντέλα EQE SUV με 4MATIC διαθέτουν επίσης το πρόγραμμα OFFROAD για εκτός δρόμου οδήγηση. Προαιρετικά διατίθεται ένα σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μέγιστη γωνία διεύθυνσης δέκα μοιρών.
Πάντα ενημερωμένη
Η EQE SUV προσφέρει η δυνατότητα ενεργοποίησης και άλλων λειτουργιών του οχήματος μέσω ασύρματης τεχνολογίας (over-the-air, OTA) σε μια σειρά από τομείς. Αυτό σημαίνει ότι μετά την αγορά και την επιλογή της αρχικής διαμόρφωσης του οχήματος, ορισμένα στοιχεία εξοπλισμού της EQE SUV μπορούν να προσαρμοστούν εξατομικευμένα. Η λειτουργίες OTA είναι διαθέσιμες στο Mercedes me Store, και η ποικιλία τους θα διευρύνεται σταδιακά.
MBUX Hyperscreen κατ’ επιλογή
Χάρη στο προσαρμόσιμο λογισμικό, η οθόνη και το λειτουργικό σύστημα του MBUX παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις για διάφορες λειτουργίες οχήματος, infotainment και άνεσης. Κορυφαίο χαρακτηριστικό του εσωτερικού χώρου είναι η οθόνη MBUX Hyperscreen. Χάρη στον σχεδιασμό zero-layer, ο χρήστης δεν χρειάζεται να κάνει κύλιση στα διάφορα υπομενού ούτε να δίνει φωνητικές εντολές. Στο επάνω επίπεδο του οπτικού πεδίου προβάλλονται εφαρμογές που σχετίζονται με τις συνθήκες και το περιβάλλον. Με την οθόνη MBUX Hyperscreen, τρεις οθόνες ενσωματώνονται αρμονικά σε μία δημιουργώντας μία ενιαία ζώνη πλάτους άνω των 141 εκατοστών. Ο συνοδηγός της EQE SUV έχει την επιλογή μιας οθόνης OLED 12,3 ιντσών με τη δική της διεπαφή χρήστη. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια ευφυή λογική κλειδώματος βασισμένη σε κάμερα, η οποία αντιλαμβάνεται εάν ο οδηγός κοιτάζει την οθόνη συνοδηγού. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα αυτομάτως μειώνει την ένταση του φωτισμού της οθόνης για λόγους ασφάλειας.
Έξυπνος σχεδιασμός διαδρομής
Στην περίπτωση της Πλοήγηση με Electric Intelligence, το όνομα τα λέει όλα. Ουσιαστικά σχεδιάζει την ταχύτερη και πιο εξυπηρετική διαδρομή, συμπεριλαμβάνοντας τις στάσεις φόρτισης, βάσει πολυάριθμων παραγόντων. Επίσης, αντιδρά δυναμικά σε κυκλοφοριακές συμφορήσεις ή στη αλλαγή του τρόπου οδήγησης, για παράδειγμα. Η Πλοήγηση με Electric Intelligence είναι έξυπνη, αφού υπολογίζει και το εκτιμώμενο κόστος για κάθε στάση φόρτισης. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επεξεργάζονται ξεχωριστά τη σχεδιασμένη διαδρομή, προσθέτοντας τους σταθμούς φόρτισης που προτιμούν στη διαδρομή ή εξαιρώντας προτεινόμενους σταθμούς φόρτισης.
Προκλιματισμός με βάση τις συνήθειες του οδηγού
Ο νέος αλγόριθμος μάθησης LEA εξασφαλίζει περισσότερη άνεση και ηπιότερη φόρτιση της μπαταρίας. Χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση για να προβλέπει τη συμπεριφορά του χρήστη όσον αφορά τις ώρες αναχώρησης. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το όχημα αναχωρεί τακτικά από ένα συγκεκριμένο μέρος σε συγκεκριμένη ώρα, η πληροφορία καταχωρείται αυτόματα στο μενού ώρας αναχώρησης, ώστε ο προκλιματισμός να ενεργοποιείται στο εσωτερικό του οχήματος τον κατάλληλο χρόνο. Επιπλέον, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται στο απαιτούμενο επίπεδο για την αναχώρηση εφόσον είναι επιλεγμένο το αντίστοιχο πρόγραμμα φόρτισης.
Αντλία θερμότητας στον βασικό εξοπλισμό
Η EQE SUV διαθέτει μία υπερσύγχρονη θερμική αρχιτεκτονική με αντλία θερμότητας στον βασικό εξοπλισμό. Χάρη σε αυτήν το σύστημα λειτουργεί πολύ αποδοτικά, αξιοποιώντας την απορριπτόμενη θερμότητα από το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (μετατροπέα ισχύος και ηλεκτροκινητήρα) για τη θέρμανση του εσωτερικού χώρου. Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται δραστικά η κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας για το σύστημα θέρμανσης, αυξάνοντας την αυτονομία. Άλλη μία ευχάριστη και αποτελεσματική λειτουργία είναι ο προκλιματισμός. Το αυτόματο σύστημα κλιματισμού δύο ζωνών THERMATIC τοποθετείται ως βασικός εξοπλισμός, ενώ το σύστημα THERMOTRONIC τεσσάρων ζωνών προσφέρεται προαιρετικά.
Νέα εμπειρία ήχου
Το νέο, τέταρτο ηχοτοπίο που κάνει το ντεμπούτο του στην EQE SUV ονομάζεται στην «Serene Breeze». Προσφέρει χαλαρό και φυσικό ήχο. Η ολιστική ηχητική ανατροφοδότηση το οχήματος σηματοδοτεί τη μετάβαση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στον ηλεκτρικό κινητήρα δίνοντας στα μοντέλα Mercedes-EQ τον δικό τους ήχο. Διάφορα ηχοτοπία επιτρέπουν την εντελώς εξατομικευμένη ρύθμιση του ήχου. Προαιρετικά, διατίθεται επίσης ένας ήχος οδήγησης για το εσωτερικό του οχήματος, ο οποίος προσαρμόζεται προοδευτικά στο στυλ οδήγησης.
Μια πληθώρα χαρακτηριστικών υψηλής τεχνολογίας
Άλλο ένα κύριο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα ENERGIZING AIR CONTROL Plus. Ένα φίλτρο HEPA (High Efficiency Particulate Air) καθαρίζει τον εισερχόμενο εξωτερικό αέρα σε μέγιστο βαθμό. Το σύστημα ENERGIZING COMFORT συνδέει διάφορα συστήματα ανέσεων του οχήματος. Τα μεμονωμένα προγράμματα ENERGIZING COMFORT προσφέρουν ένα ευχάριστο περιβάλλον, ανάλογα με τη διάθεση ή τις ανάγκες του οδηγού. Με αυτόν τρόπο βελτιώνεται η άνεση και η απόδοση κατά την οδήγηση αλλά και στα διαλείμματα. Η μορφή ήχου Dolby Atmos® αναβαθμίζει σε ένα νέο επίπεδο την εμπειρία ακρόασης στην EQE SUV.
Χαρακτηριστικό purpose design
Οι αναλογίες της EQE SUV συνδυάζουν τη λειτουργικότητα και την αισθητική με τον σπορ χαρακτήρα του SUV. Το νέο μοντέλο, με το χαρακτηριστικό purpose design, αποτελεί σημείο καμπής στην κατηγορία του. Οι πρόβολοι και το μπροστινό συγκρότημα παρέμειναν μικρών διαστάσεων. Οι τροχοί 19 έως 22 ιντσών ευθυγραμμίζονται με τις εξωτερικές ακμές του αμαξώματος και ενισχύουν την γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνισή της.
Σημαντικές αεροδυναμικές βελτιώσεις
Η EQE SUV μοιράζεται ορισμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά με τα άλλα μοντέλα της οικογένειας. Το υποδάπεδο με τα πολυάριθμα αεροδυναμικά στοιχεία του διαδραματίζει καίριο ρόλο στην πολύ καλή τιμή Cd από 0.25, η οποία κατέστη εφικτή παρά τη μεγάλη χωρητικότητα φορτίου και τον κοντό πίσω πρόβολο. Εξίσου σημαντικοί παράγοντες είναι οι συνολικές διαστάσεις με το επίπεδο παρμπρίζ, η αεροδυναμική γραμμή της οροφής και οι εσοχές.
Διατίθενται MBUX Hyperscreen και μη δερμάτινος εξοπλισμός
Η EQE SUV βασίζεται στη μεγάλη ηλεκτρική πλατφόρμα της Mercedes-EQ. Επιπλέον, το εσωτερικό της έχει ψηφιοποιηθεί με συνέπεια. Το προαιρετικό MBUX Hyperscreen υλοποιεί αυτό το όραμα με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Το εσωτερικό πακέτο Electric Art του βασικού εξοπλισμού καταργεί εντελώς τη χρήση δέρματος.
Υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας
Οι αρχές της Ολοκληρωμένης Ασφάλειας ισχύουν ανεξαρτήτως του τύπου συστήματος κίνησης. Όπως όλα τα άλλα μοντέλα Mercedes-Benz, η EQS SUV διαθέτει επίσης άκαμπτο κλωβό ασφαλείας επιβατών, ειδικές ζώνες παραμόρφωσης και υπερσύγχρονα συστήματα συγκράτησης. Η ευρωπαϊκή έκδοση της EQE SUV μπορεί να ανιχνεύει εάν υπάρχουν όντως επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Εάν κάποιος πίσω επιβάτης δεν φορά ζώνη ασφαλείας, ο οδηγός λαμβάνει μια ειδική προειδοποίηση. Η λεγόμενη «υπενθύμιση παρουσίας επιβάτη» μπορεί να υποδείξει την παρουσία παιδιών στα πίσω καθίσματα που ενδέχεται να μην έχει αντιληφθεί ο οδηγός. Στα οχήματα που προορίζονται για την Ευρώπη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, το σύστημα αυτό περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Παραγωγή με καθαρό ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στο πλαίσιο του οικολογικού ισοζυγίου
Η παραγωγή της EQE SUV ξεκίνησε το εργοστάσιο της Tuscaloosa στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ τον Δεκέμβριο 2022. Το εργοστάσιο μπαταριών στη γειτονική Bibb County προμηθεύει τις μπαταρίες για αυτό το μοντέλο, καθώς και για την EQS SUV. Από το 2022, όλα τα εργοστάσια παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών της Mercedes-Benz παγκοσμίως επέτυχαν την παραγωγή με καθαρό ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στο πλαίσιο του οικολογικού ισοζυγίου – συμπεριλαμβανομένων και των εργοστασίων στην Αλαμπάμα.
Κύρια τεχνικά στοιχεία
EQE 300 | EQE 350+ | EQE 350 4MATIC | EQE 500 4MATIC | ||
Σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία | Πίσω κίνηση | Τετρακίνηση | |||
Ηλεκτροκινητήρας(ες) | Τύπος | Σύγχρονος(οι) κινητήρα(ες) μόνιμης διέγερσης (PSM) | |||
Ισχύς | kW | 180 | 215 | 215 | 300 |
Ροπή στρέψης | Nm | 550 | 565 | 765 | 858 |
Τάση συστήματος | Volt | 400 | |||
Φορτιστής οχήματος (βασικός/προαιρετικός εξοπλισμός) | kW | 11/22 (ΗΠΑ: 9,6) | |||
Ισχύς φόρτισης με συνεχές ρεύμα, μέγ. | kW | 170 | |||
Όχημα | |||||
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4863/1940/1686 | |||
Μεταξόνιο | mm | 3030 | |||
Κύκλος στροφής (χωρίς/με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, 10°) | m | 12,3/10,5 | |||
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, VDA | l | 520/580/-1675 | |||
Επιτρ. φορτίο ρυμούλκησης | kg | 750 | 1800 | ||
Κατανάλωση και αυτονομία | |||||
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (WLTP) | kWh / 100 km |
22,0-18,5 | 21,7-17,5 | 22,5-18,6 | 22,5-18,8 |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | g/km | 0 | |||
Αυτονομία (WLTP) | km | 470-555 | 484-596 | 460-551 | 464-552 |
Η νέα EQE SUV συνοπτικά
Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα είναι πανίσχυρος χάρη στη λειτουργία 6 φάσεων: διαθέτει δύο περιελίξεις με τρεις φάσεις η καθεμία.
Για την ανάκτηση ενέργειας, ο οδηγός δεν χρειάζεται να πατάει το πεντάλ φρένου: κυριολεκτικά οδήγηση με ένα πεντάλ. Χάρη στο σύστημα υποβοήθησης ECO, η EQE SUV επιβραδύνει αυτόματα μέχρι να ακινητοποιηθεί όταν ανιχνεύει προπορευόμενο όχημα, για παράδειγμα σε φανάρι.
Το σύστημα φόρτισης βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα της EQE SUV. Μπορεί να χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας σε δημόσιο σταθμό φόρτισης με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο ρεύμα και διαθέτει προαιρετικά ισχύ φόρτισης έως και 22 kW.
Η Mercedes-Benz εκδίδει πιστοποιητικό για τις μπαταρίες υψηλής τάσης της, το οποίο αποτελεί εγγύηση απόδοσης για τους πελάτες: 10 έτη ή 250.000 χιλιόμετρα με καθορισμένη υπολειπόμενη χωρητικότητα.
Το πλαίσιο της νέας EQE SUV περιλαμβάνει μπροστινή ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Χάρη στο συγκριτικά κοντό μεταξόνιο 3030 χιλιοστών και την αντίστοιχη ρύθμιση της ανάρτησης, ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται στο τιμόνι ενός εξαιρετικά ευέλικτου και ευκίνητου αυτοκινήτου ακόμη και με τη βασική διαμόρφωση.
Η αερανάρτηση AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+ διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Το όχημα μπορεί να ανυψωθεί κατά 30 χιλιοστά προκειμένου να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος. Προαιρετικά διατίθεται ένα σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μέγιστη γωνία διεύθυνσης 10 μοιρών.
Η αεροδυναμική αποδοτικότητα της EQE SUV είναι το αποτέλεσμα πολυάριθμων αεροδυναμικών μέτρων που έχουν εφαρμοστεί, όπως μεταξύ άλλων, οι καινοτόμες αεροτομές τροχών που εξέχουν από τον μπροστινό άξονα, για τις οποίες εκκρεμεί το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Οι κάτω ακμές διαθέτουν από 17 αυλακώσεις η κάθε μία. Σε συνδυασμό με άλλες λεπτομέρειες, όπως η μικρή ποδιά και οι διαμήκεις ενισχύσεις, βελτιώνουν τη ροή του αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς.
Με την ολιστική ηχητική ανατροφοδότηση το οχήματος, η μετάβαση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στον ηλεκτρικό κινητήρα αποκτά το δικό της ήχο στα μοντέλα Mercedes-EQ. Το νέο, 4ο ηχοτοπίο που κάνει το ντεμπούτο του στην EQE SUV ονομάζεται στην «Serene Breeze». Προσφέρει χαλαρό και φυσικό ήχο.
Το Mercedes me Charge είναι ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα φόρτισης παγκοσμίως: σήμερα περιλαμβάνει πάνω από 1,1 εκατομμύρια σημεία φόρτισης εναλλασσόμενου και συνεχούς ρεύματος, εκ των οποίων πάνω από 450.000 στην Ευρώπη. Το Mercedes me Charge επιτρέπει στους πελάτες να φορτίζουν τα οχήματά τους με πράσινη ενέργεια σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη, στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η πράσινη φόρτιση συνεπάγεται ότι το ρεύμα για κάθε διαδικασία φόρτισης αντισταθμίζεται στη συνέχεια με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.
Τα συμβατικά στερεοφωνικά συστήματα έχουν συνήθως μια δυναμική ήχου αριστερά-δεξιά, ενώ αντίθετα το Dolby Atmos® μπορεί να χρησιμοποιεί ολόκληρο το φάσμα και να δημιουργεί μία εμπειρία ήχου 360 μοιρών.
Το επιτρεπόμενο φορτίο ρυμούλκησης για τα μοντέλα με τετρακίνηση φτάνει τα 1800 κιλά. Με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς, η EQE SUV μπορεί να ρυμουλκεί έως 700 κιλά.
Καθ’ οδόν προς ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον
Η νέα EQE SUV: δέσμευση για βιωσιμότητα
- Η Mercedes-Benz χαράσσει την πορεία προς ένα εξολοκλήρου ηλεκτρικό μέλλον
- Η EQE SUV κατασκευάζεται με υλικά εξοικονόμησης πόρων, όπως ο δευτερογενής χάλυβας
- Η Mercedes-Benz συνυπολογίζει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας για όλα τα μοντέλα οχημάτων της
Εννέα σημαντικές δομικές μονάδες για τον μετασχηματισμό προς τη βιώσιμη κινητικότητα.
1. Εξηλεκτρισμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
Από το 2022, η Mercedes-Benz προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) σε όλες τις κατηγορίες όπου έχει παρουσία. Από το 2025, σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια, όλες οι νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων θα βασίζονται αποκλειστικά στον ηλεκτρισμό. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν μια εξολοκλήρου ηλεκτρική έκδοση κάθε μοντέλου. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία πραγματοποιεί σημαντικά μεγαλύτερες επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη . Συνολικά, έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις άνω των 40 δισεκατομμυρίων ευρώ για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας στην περίοδο 2022 έως 2030. Η επιταχυνόμενη διεύρυνση της γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων θα οδηγήσει σε ταχύτερη πρόοδο της ηλεκτρικής κινητικότητας. Το 2025, η Mercedes-Benz σχεδιάζει να εισαγάγει τρεις εξολοκλήρου ηλεκτρικές αρχιτεκτονικές: MB.EA, AMG.EA και VAN.EA.
2. Διάλογος με διαφάνεια
Η Mercedes-Benz δημοσιεύει περιβαλλοντικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14021 ήδη από το 2005. Ο «περιβαλλοντικός έλεγχος 360°», ο οποίος διενεργείται από εξωτερικούς εμπειρογνώμονες, βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του κύκλου ζωής του αντίστοιχου οχήματος, στην οποία καταγράφονται πολλές περιβαλλοντικές λεπτομέρειες. Η έκθεση βιωσιμότητας του Ομίλου παρέχει σχετικές πληροφορίες σε ετήσια βάση από το 2006. Ο ετήσιος Διάλογος για τη Βιωσιμότητα συγκεντρώνει πάνω από 200 εκπροσώπους από τον κόσμο της πολιτικής, των επιχειρήσεων, της επιστήμης και της κοινωνίας.
3. Παραγωγή με καθαρό ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στο πλαίσιο του οικολογικού ισοζυγίου
Η Mercedes-Benz εντάσσει τα εξολοκλήρου ηλεκτρικά μοντέλα Mercedes-EQ στη συνεχιζόμενη μαζική παραγωγή του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της. Από το 2022 έχουν βγει από τις γραμμές παραγωγής οκτώ ηλεκτρικά οχήματα Mercedes-EQ σε επτά εργοστάσια. Έκτοτε, όλα τα εργοστάσια παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών της Mercedes-Benz παγκοσμίως επέτυχαν την παραγωγή με καθαρό ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στο πλαίσιο του οικολογικού ισοζυγίου – συμπεριλαμβανομένων και των εργοστασίων στην Αλαμπάμα. Για τον σκοπό αυτό, οι εκπομπές που προξενούνται από την παραγωγή οχημάτων Mercedes-Benz και τον εφοδιασμό ενέργειας των εργοστασίων μειώνονται σταθερά και, όπου είναι δυνατόν, αποφεύγονται εντελώς. Για να γίνει αυτό, η εταιρεία βασίζεται σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: τη συνεχή αύξηση της ενεργειακής απόδοσης, τη χρήση πράσινης ενέργειας και την υλοποίηση μιας βιώσιμης παροχής θερμότητας. Επιπλέον, συμφωνούνται συγκεκριμένα μέτρα CO2 με τους προμηθευτές.
4. Η βιώσιμη παραγωγή μπαταριών ως στόχος
Η τοπική παραγωγή μπαταριών αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιτυχίας για την «ηλεκτρική επέλαση» της Mercedes-Benz AG. Είναι ζωτικής σημασίας για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε ευέλικτα και αποδοτικά στην παγκόσμια ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στην Bibb County διασφαλίζει την παραγωγή μπαταριών με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στο πλαίσιο του οικολογικού ισοζυγίου του. Επιπλέον, στο πλαίσιο στρατηγικών συνεργασιών, η Mercedes-Benz συμφώνησε να αγοράζει κυψέλες μπαταριών που κατασκευάζονται με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.
5. Απεξάρτηση του δικτύου προμηθευτών από τον άνθρακα
Σχεδόν το 40% του χάλυβα που απαιτείται για το αμάξωμα της EQE SUV προέρχεται από δευτερογενή παραγωγή εξοικονόμησης πόρων. Χρησιμοποιούνται περισσότερα από 100 κιλά απομετάλλων χάλυβα ως δευτερογενής πρώτη ύλη. Πέρα από ένα ποσοστό ανακύκλωσης άνω του 50%, τα υλικά που χρησιμοποιούνται έχουν σημαντικά μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα σε σύγκριση με αυτά που προέρχονται από την πρωτογενή παραγωγή. Γενικά, το δίκτυο προμηθευτών είναι υπεύθυνο για ένα σημαντικό ποσοστό της δημιουργίας αξίας και, ως εκ τούτου, είναι κρίσιμο για τους στόχους απεξάρτησης από τον άνθρακα. Η πλειονότητα των προμηθευτών, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 90% του ετήσιου όγκου αγορών, έχουν ήδη υπογράψει μια Επιστολή Φιλοδοξίας (Ambition Letter), με την οποία δηλώνουν ότι συμφωνούν να προμηθεύουν μόνο εξαρτήματα θα παράγονται με ουδέτερο ισοζύγιο CO2 στο μέλλον. Από το 2039 το αργότερο, μόνο υλικά που έχουν παραχθεί στο πλαίσιο του οικολογικού ισοζυγίου με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε όλα τα στάδια δημιουργίας αξίας θα διέρχονται από τις πύλες των εργοστασίων της Mercedes-Benz. Εάν κάποιος προμηθευτής αρνηθεί να υπογράψει την Επιστολή Φιλοδοξίας παύει να είναι επιλέξιμος για νέα σύμβαση προμηθειών.
6. Πρώτες ύλες από πιστοποιημένη εξορυκτική δραστηριότητα
Οι πρώτες ύλες που εξορύσσονται και υπόκεινται σε κατεργασία υπεύθυνα αποτελούν τη βάση ενός βιώσιμου, εξολοκλήρου ηλεκτρικού στόλου οχημάτων Mercedes-Benz. Ως εκ τούτου, η Mercedes-Benz ελέγχει τις σύνθετες αλυσίδες εφοδιασμού των προμηθευτών κυψελών μπαταριών της σύμφωνα με τα πρότυπα του ΟΟΣΑ. Επιπλέον, η Mercedes-Benz καθιστά το «Πρότυπο Υπεύθυνης Εξόρυξης» της «Πρωτοβουλίας για Υπεύθυνη Διασφάλιση της Εξορυκτικής Δραστηριότητας» (Initiative for Responsible Mining Assurance, IRMA) βασικό κριτήριο για την επιλογή προμηθευτών και τη σύναψη συμβάσεων στις αλυσίδες εφοδιασμού πρώτων υλών. Στο μέλλον, η εταιρεία θα συνεργάζεται μόνο με προμηθευτές που συμφωνούν με αυτές τις απαιτήσεις. Στόχος είναι η εταιρεία να προμηθεύεται στο μέλλον αποκλειστικά κυψέλες μπαταριών με κοβάλτιο και λίθιο από ελεγμένες πηγές.
7. Υλικά που εξοικονομούν πόρους
Πολλά εξαρτήματα της EQE SUV κατασκευάζονται εν μέρει από υλικά εξοικονόμησης πόρων (ανακυκλωμένα υλικά και ανανεώσιμες πρώτες ύλες). Σε αυτά περιλαμβάνονται ενδεικτικά οι χειρολαβές που κατασκευάζονται με πλαστικά από χημική ανακύκλωση. Κατά την παραγωγή τους, οι ορυκτές πρώτες ύλες αντικαταστάθηκαν από βιομεθάνιο και έλαιο πυρόλυσης από ανακυκλωμένα μεταχειρισμένα ελαστικά. Το ιδιαίτερο είναι ότι τα μεταχειρισμένα ελαστικά προέρχονται μεταξύ άλλων από οχήματα Mercedes-Benz. Με αυτόν τον τρόπο, η Mercedes-Benz δεν κλείνει απλώς τον κύκλο των μεταχειρισμένων ελαστικών, αφού η ανακύκλωση δευτερογενών υλικών μειώνει επίσης τη χρήση ορυκτών πόρων, καθώς και το αποτύπωμα CO2 του πλαστικού. Το καινοτόμο ανακυκλωμένο πλαστικό έχει τις ίδιες ιδιότητες με το παρθένο πλαστικό που κατασκευάζεται από ορυκτές πρώτες ύλες. Για το εσωτερικό, η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί ένα ύφασμα από μικροΐνες με εμφάνιση και αίσθηση σουέντ και αποτελείται κατά 40% από ανακυκλωμένο υλικό.
8. Βιώσιμη, πράσινη ηλεκτρική ενέργεια για τη φόρτιση καθ’ οδόν
Από το 2021, η Mercedes-Benz έχει εξασφαλίσει την αντιστάθμιση με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια όταν οι πελάτες χρησιμοποιούν το Mercedes me Charge για να φορτίσουν τα οχήματά τους στην Ευρώπη. Διασφαλίζεται τροφοδοτούνται στο δίκτυο ποσότητες πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας αντίστοιχες με εκείνες που χρησιμοποιήθηκαν για διαδικασίες φόρτισης των οχημάτων. Επιπλέον, δίνονται κίνητρα για επενδύσεις σε συστήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Τον πρώτο χρόνο μετά την αγορά μιας EQE SUV, δεν υπάρχει βασική χρέωση για τη χρήση του Mercedes me Charge.
9. Η βιώσιμη χρήση μπαταριών ως στόχος
Η Mercedes-Benz υιοθετεί μια ολιστική προσέγγιση στον κύκλο ζωής μπαταριών: επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση. Όταν οι μπαταρίες έλξης του στόλου της Mercedes-EQ φτάσουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους στον δρόμο, συνεχίζουν αλλού. Η Mercedes-Benz Energy, θυγατρική της Mercedes-Benz AG με έδρα το Kamenz, αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης ενέργειας. Οι μπαταρίες από τα αυτοκίνητα συνδέονται στο δίκτυο ως σταθερές μονάδες αποθήκευσης ενέργειας. Οι εφαρμογές αποθήκευσης μεγάλης κλίμακας της Mercedes-Benz Energy περιλαμβάνουν από την εξισορρόπηση φορτίου αιχμής και την εκκίνηση σταθμού ηλεκτροπαραγωγής ανεξάρτητα από την παροχή δικτύου έως την αδιάλειπτη παροχή ισχύος (UPS). Η εταιρεία εστιάζει ιδιαίτερα σε εφαρμογές από τον τομέα των μονάδων αποθήκευσης 2ης ζωής κι ανταλλακτικών. Μόνο τότε γίνεται ανακύκλωση υλικών.
Τεχνικά στοιχεία
EQE 300
Σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία | |||
Σύστημα μετάδοσης κίνησης | Πίσω κίνηση | ||
Ηλεκτροκινητήρας(ες) | Τύπος | Σύγχρονος κινητήρα μόνιμης διέγερσης (PSM) | |
Ισχύς (μέγιστη) | kW | 180 | |
Ροπή στρέψης (μέγιστη) | Nm | 550 | |
Τύπος μπαταρίας | Ιόντων λιθίου | ||
Μέγ. χωρητικότητα πορτμπαγκάζ | kW | 180 | |
Ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, μέγ. (φορτιστής οχήματος (βασικός/προαιρετικός εξοπλισμός) | kW | 11/22 | |
Χρόνος φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, τριφασικό ρεύμα (11/22 kW) | ώρες | 9,5/4,8 | |
Ισχύς φόρτισης με συνεχές ρεύμα, μέγ. | kW | 170 | |
Χρόνος φόρτισης συνεχές ρεύμα σε σταθμό ταχείας φόρτισης (DC) | λεπτά | 32 | |
Φόρτιση με συνεχές ρεύμα: αυτονομία μετά από 15 λεπτά (WLTP) | km | Έως 210 | |
Σύστημα ανάρτησης τροχών | |||
Μπροστινός άξονας | Μπροστά ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Πίσω άξονας | Πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πέντε συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Μπροστινά φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενο δισκόφρενο με πλευστή δαγκάνα 4 εμβόλων | ||
Πίσω φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι φρένων με πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Αριθμός θυρών/θέσεων | 5/5 | ||
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4,863/1,940/1,685 | |
Μεταξόνιο | mm | 3030 | |
Κύκλος στροφής (χωρίς/με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, 10°) | m | 12,3/10,5 | |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, VDA | l | 520/580/-1675 | |
Απόβαρο/επιτρ. μικτό βάρος οχήματος/μέγ. ωφέλιμο φορτίο | kg | 2,460/2,975/515 | |
Επιτρ. βάρος εφελκυσμού με/χωρίς (με/χωρίς φρένα) | kg | 750/750 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση και αυτονομία | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 7,6 | |
Τελική ταχύτητα | km/h | 210 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | kWh/100 km | 22,0-18,5 | |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | g/km | 0 | |
Αυτονομία (WLTP)7 | km | 470-555 |
EQE 350+
Σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία | |||
Σύστημα μετάδοσης κίνησης | Πίσω κίνηση | ||
Ηλεκτροκινητήρας(ες) | Τύπος | Σύγχρονος κινητήρα μόνιμης διέγερσης (PSM) | |
Ισχύς (μέγιστη) | kW | 215 | |
Ροπή στρέψης (μέγιστη) | Nm | 565 | |
Τύπος μπαταρίας | Ιόντων λιθίου | ||
Μέγ. χωρητικότητα πορτμπαγκάζ | kW | 180 | |
Ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, μέγ. (φορτιστής οχήματος (βασικός/προαιρετικός εξοπλισμός) | kW | 11/22 | |
Χρόνος φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, τριφασικό ρεύμα (11/22 kW) | ώρες | 9,5/4,8 | |
Ισχύς φόρτισης με συνεχές ρεύμα, μέγ. | kW | 170 | |
Χρόνος φόρτισης συνεχές ρεύμα σε σταθμό ταχείας φόρτισης (DC) | λεπτά | 32 | |
Φόρτιση με συνεχές ρεύμα: αυτονομία μετά από 15 λεπτά (WLTP) | km | Έως 230 | |
Σύστημα ανάρτησης τροχών | |||
Μπροστινός άξονας | Μπροστά ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Πίσω άξονας | Πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πέντε συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Μπροστινά φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενο δισκόφρενο με πλευστή δαγκάνα 4 εμβόλων | ||
Πίσω φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι φρένων με πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Αριθμός θυρών/θέσεων | 5/5 | ||
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4,863/1,940/1,685 | |
Μεταξόνιο | mm | 3030 | |
Κύκλος στροφής (χωρίς/με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, 10°) | m | 12,3/10,5 | |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, VDA | l | 520/580/-1675 | |
Απόβαρο/επιτρ. μικτό βάρος οχήματος/μέγ. ωφέλιμο φορτίο | kg | 2,430/2,975/545 | |
Επιτρ. βάρος εφελκυσμού με/χωρίς (με/χωρίς φρένα) | kg | 750/750 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση και αυτονομία | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 6,7 | |
Τελική ταχύτητα | km/h | 210 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | kWh/100 km | 21,7-17,5 | |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | g/km | 0 | |
Αυτονομία (WLTP) 6 | km | 484-596 |
EQE 350 4MATIC
Σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία | |||
Σύστημα μετάδοσης κίνησης | Τετρακίνηση | ||
Ηλεκτροκινητήρας(ες) | Τύπος | Σύγχρονος κινητήρα μόνιμης διέγερσης (PSM) | |
Ισχύς (μέγιστη) | kW | 215 | |
Ροπή στρέψης (μέγιστη) | Nm | 765 | |
Τύπος μπαταρίας | Ιόντων λιθίου | ||
Μέγ. χωρητικότητα πορτμπαγκάζ | kW | 255 | |
Ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, μέγ. (φορτιστής οχήματος (βασικός/προαιρετικός εξοπλισμός) | kW | 11/22 | |
Χρόνος φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, τριφασικό ρεύμα (11/22 kW) | ώρες | 9,5/4,8 | |
Ισχύς φόρτισης με συνεχές ρεύμα, μέγ. | kW | 170 | |
Χρόνος φόρτισης συνεχές ρεύμα σε σταθμό ταχείας φόρτισης (DC) | λεπτά | 32 | |
Φόρτιση με συνεχές ρεύμα: αυτονομία μετά από 15 λεπτά (WLTP) | km | Έως 210 | |
Σύστημα ανάρτησης τροχών | |||
Μπροστινός άξονας | Μπροστά ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Πίσω άξονας | Πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πέντε συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Μπροστινά φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενο δισκόφρενο με πλευστή δαγκάνα 4 εμβόλων | ||
Πίσω φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι φρένων με πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Αριθμός θυρών/θέσεων | 5/5 | ||
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4,863/1,940/1,685 | |
Μεταξόνιο | mm | 3030 | |
Κύκλος στροφής (χωρίς/με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, 10°) | m | 12,3/10,5 | |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, VDA | l | 520/580/-1675 | |
Απόβαρο/επιτρ. μικτό βάρος οχήματος/μέγ. ωφέλιμο φορτίο | kg | 2,580/3,095/515 | |
Επιτρ. βάρος εφελκυσμού με/χωρίς (με/χωρίς φρένα) | kg | 1,800750 | |
Απόδοση, κατανάλωση και αυτονομία | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 6,6 | |
Τελική ταχύτητα | km/h | 210 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | kWh/100 km | 22,5-18,6 | |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | g/km | 0 | |
Αυτονομία (WLTP) 6 | km | 460-551 |
EQE 500 4MATIC
Σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία | |||
Σύστημα μετάδοσης κίνησης | Τετρακίνηση | ||
Ηλεκτροκινητήρας(ες) | Τύπος | Σύγχρονος κινητήρα μόνιμης διέγερσης (PSM) | |
Ισχύς (μέγιστη) | kW | 300 | |
Ροπή στρέψης (μέγιστη) | Nm | 858 | |
Τύπος μπαταρίας | Ιόντων λιθίου | ||
Μέγ. χωρητικότητα πορτμπαγκάζ | kW | 255 | |
Ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, μέγ. (φορτιστής οχήματος (βασικός/προαιρετικός εξοπλισμός) | kW | 11/22 | |
Χρόνος φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα, τριφασικό ρεύμα (11/22 kW) | ώρες | 9,5/4,8 | |
Ισχύς φόρτισης με συνεχές ρεύμα, μέγ. | kW | 170 | |
Χρόνος φόρτισης συνεχές ρεύμα σε σταθμό ταχείας φόρτισης (DC) | λεπτά | 32 | |
Φόρτιση με συνεχές ρεύμα: αυτονομία μετά από 15 λεπτά (WLTP) | km | Έως 210 | |
Σύστημα ανάρτησης τροχών | |||
Μπροστινός άξονας | Μπροστά ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Πίσω άξονας | Πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πέντε συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, ράβδος σταθεροποίησης | ||
Μπροστινά φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενο δισκόφρενο με πλευστή δαγκάνα 4 εμβόλων | ||
Πίσω φρένα | Εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι φρένων με πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Αριθμός θυρών/θέσεων | 5/5 | ||
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4,863/1,940/1,685 | |
Μεταξόνιο | mm | 3030 | |
Κύκλος στροφής (χωρίς/με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, 10°) | m | 12,3/10,5 | |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, VDA | l | 520/580/-1675 | |
Απόβαρο/επιτρ. μικτό βάρος οχήματος/μέγ. ωφέλιμο φορτίο | kg | 2,560/3,095/535 | |
Επιτρ. βάρος εφελκυσμού με/χωρίς (με/χωρίς φρένα) | kg | 1800/750 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση και αυτονομία | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 4,9 | |
Τελική ταχύτητα | km/h | 210 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | kWh/100 km | 22,5-18,8 | |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | g/km | 0 | |
Αυτονομία (WLTP) 6 | km | 464-552 |
Βασικός εξοπλισμός για την Ελλάδα:
Βαφή αμαξώματος : 197 Μεταλλικό μαύρο “obsidian” |
Ταπετσαρία : 201 Δέρμα μαύρο/space grey |
Apple CarPlay |
Android Auto |
Κάθισμα εμπρός αριστερά ηλεκτρικό ρυθμιζόμενο με μνήμη |
Κάθισμα εμπρός δεξιά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με μνήμη |
Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας |
Αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων |
Αερόσακοι παραθύρων |
Αερόσακος γονάτων οδηγού |
Σύστημα PRE-SAFE® |
Κεντρικός αερόσακος |
Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes-Benz |
Premium υπηρεσίες φόρτισης |
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών |
Ανάρτηση άνεσης |
Προεγκατάσταση MBUX Entertainment plus |
Speed Limit Assist |
Επένδυση οροφής σε ύφασμα μαύρο |
Ψηφιακό ραδιόφωνο |
Αυτόματος κλιματισμός THERMATIC |
Γρίλια μάσκας ψυγείου με μοτίβο αστεριών Mercedes-Benz |
Προβολείς LED High Performance |
Υποδοχή φόρτισης |
Πυροσβεστήρας |
Κάλυμμα χώρου αποσκευών EASY-PACK |
Κεντρική κονσόλα σε μαύρο high-gloss |
Προεγκατάσταση ψηφιακού ραδιοφώνου |
Σύστημα φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (ΑC) |
Σύστημα φόρτισης συνεχούς ρεύματος |
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα |
Πακέτο εσωτερικού φωτισμού |
EASY PACK SYSTEM – αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών |
Καλώδιο φόρτισης 5m, για wallbox & δημόσιο σταθμό φόρτισης έως 11 KW (Type 2, 3-phase, 16 A) |
Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα έως 1.8 kW (230 V, 1-phase, 8 A), type E/F CEE 7/7 |
TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών |
Ήχος προειδοποίησης πεζών |
DYNAMIC SELECT |
Εσωτερικό Electric Art |
Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι |
Καθίσματα άνεσης |
Ατμοσφαιρικός φωτισμός |
Sport τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών σε δέρμα |
Βελούδινα πατάκια |
Εξωτερικό Electric Art |
Ζάντες αλουμινίου [19″] 48.3 cm, σχεδιασμός 5 διπλών ακτίνων |
Πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας & Active Parking Assist (συμπ. PARKTRONIC) |
Καθρέφτης αυτόματης αντιθαμβωτικής λειτουργίας |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες |
Περιβαλλοντικός φωτισμός με προβολή λογότυπου |
Πλοήγηση MBUX Premium |
Υπηρεσίες πλοήγησης |
Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic Information |
Πακέτο Advanced Plus |
Αποθηκευτικός χώρος κάτω από την κεντρική κονσόλα |
Adaptive Main Beam Assist – Προσαρμοζόμενο ύψος δέσμης φωτός |
Ατμοσφαιρικός φωτισμός |
Ασύρματη φόρτιση και σύνδεση μέσω Bluetooth |
Πακέτο άνεσης KEYLESS-GO |
Πρόσβαση hands-free |
Υποβοήθηση νεκρού σημείου |
Active Distance Assist DISTRONIC |
Οθόνη οδηγού |
Κεντρική οθόνη OLED |
Φωτιζόμενο μαρσπίε – Mercedes-Benz |