Το MG Metro 6R4 επιστρέφει ως αυτοκίνητο δρόμου με 450 ίππους

Η Motorsport Tools (MST) με έδρα την Ουαλία αναβιώνει το MG Metro 6R4 κι αναμένεται να είναι κοντά μας το 2024 με 450 ίππους από έναν V6 κινητήρα της Audi. Ο οίκος που προετοιμάζει αγωνιστικά κι έχει γίνει περισσότερο γνωστός για τα Escort του, επιβεβαίωσε στο Autocar ότι το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον V6 των 3.0 λίτρων του Ingolstadt – όπως εμφανίζεται στο Audi S4 της γενιάς B8, αλλά με μια σειρά από βελτιώσεις που θα ανεβάσουν την ισχύ στους 450 ίππους σε σύγκριση με 350 αρχικά. Η ισχύς θα αποστέλλεται και στους δύο άξονες μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων της Sadev.

Η MST θα κατασκευάσει μόλις πέντε αυτοκίνητα το 2024, το καθένα με τιμή από 295.000 £ (335.000 €) προ φόρων κι οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια πιο δρομίσια έκδοση ή μια πιο «ελαφριά» έκδοση, προσανατολισμένη σε αγώνες, ασφάλτινους και χωμάτινους. Το MG Metro 6R4, βασισμένο στο ταπεινό Austin Metro, είναι ένα από τα πιο διαβόητα – αν όχι επιτυχημένα – μοντέλα του Group Β της δεκαετίας του 1980. Ήρθε τρίτο στο Lombard RAC του 1985, αλλά ο αναξιόπιστος V6 κινητήρας του το κράτησε μακριά από το βάθρο κατά τη διάρκεια της σεζόν του 1986 – κατά τη διάρκεια της οποίας το Group B απαγορεύτηκε.

Όπως τα Mk1 και Mk2 Escort της MST, το Metro θα είναι πανομοιότυπο οπτικά με τον πρόγονό του, αλλά με μια σειρά από σύγχρονες πινελιές που υπόσχονται να το κάνουν ένα από τα πιο απολαυστικά αυτοκίνητα επιδόσεων της επόμενης χρονιάς. Η κύρια αναβάθμιση θα είναι το ολοκαίνουριο αμάξωμα από ανθρακονήματα, κατασκευασμένο σε συνεργασία με την Innovate Composites, σχεδιασμένο στις ακριβείς διαστάσεις του αμαξώματος από fibreglass του αρχικού.

Η MST δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει στοιχεία βάρους σε σύγκριση με το πρωτότυπο των 1.040 κιλών. Καθώς δεν κατέχει τα δικαιώματα για το όνομα MG ή Metro, αναφέρεται μέχρι στιγμής στο αυτοκίνητο ως το “ολοκαίνουριο 6R4”. Το αρχικό μοντέλο έγινε διάσημο για τη χρήση της εξακύλινδρης ατμοσφαιρικής μονάδας προερχόμενης από την Cosworth που θα εμφανιστεί αργότερα με turbo στο supercar Jaguar XJ220. Υπήρχαν δύο εκδόσεις: η Legal Clubman με περίπου 250 ίππους κι η International που αύξησε την ισχύ στους 410 ίππους για αγωνιστική χρήση.

Περισσότερα Άρθρα