Μην κλαις για τα πέναλτι αλλά για την τελευταία Bugatti Centodieci

Μπορεί η Γαλλία να έχασε στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου στα πέναλτι από την Αργεντινή χθες το βράδυ, αλλά η χώρα έχει πολλά άλλα επιτεύγματα για τα οποία είναι περήφανη. Η Bugatti, μια από τις πιο ιδαίτερες και πιο εξωτικές αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, εδρεύει στο Molsheim της Αλσατίας στη Γαλλία και κατασκευάζει αριστουργήματα όπως η Centodieci. Δημιουργήθηκε ως μετενσάρκωση της EB110 στη σύγχρονη εποχή και πλέον δεν μπορείτε να την παραγγείλετε, αφού το τελευταίο αυτοκίνητο έχει ήδη συναρμολογηθεί και παραδοθεί στον νέο του ιδιοκτήτη. 

Βάζοντας τέλος σε «ένα σημαντικό κεφάλαιο στη σύγχρονη εποχή της Bugatti», η τελευταία Centodieci διαθέτει εξωτερικό χρώμα Quartz White με μαύρες ανθρακονημάτινες πινελιές στα κάτω τμήματα του αμαξώματος και μαύρες ματ γρίλιες. Μια οπτική σύνδεση μεταξύ του σύγχρονου hypercar και του προκατόχου του γίνεται με τις γαλάζιες δαγκάνες φρένων και το λογότυπο της Bugatti στο πίσω φτερό. Αλλά αν θέλετε περισσότερο γαλάζιο, δεν έχετε παρά να ρίξετε μια ματιά στο εσωτερικό, όπου τα καθίσματα, η επένδυση οροφής, τα πάνελ των θυρών, η κεντρική κονσόλα και τα πατάκια είναι όλα φινιρισμένα στην ίδια απόχρωση. 

«Η Centodieci συγκεντρώνει όλες τις αρετές μιας Bugatti σε ένα εξαιρετικό πακέτο: σπανιότητα, καινοτομία, κληρονομιά, προσοχή στη λεπτομέρεια κι ασύγκριτες επιδόσεις», σχολιάζει ο Christophe Piochon, Πρόεδρος της Bugatti Automobiles. «Ολόκληρη η περιορισμένη σειρά παραγωγής των 10 αυτοκινήτων ήταν τόσο περιζήτητη από τους πελάτες μας που εξαντλήθηκε πριν καν αποκαλυφθεί επίσημα η Centodieci».

Κάθε Bugatti οδηγιέται για 350 χιλιόμετρα πριν παραδοθεί τελικώς

Η Centodieci είναι πράγματι κάτι το εξαιρετικό. Η vintage εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνεται από τον εμβληματικό πλέον τετραπλού turbo W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων, που αποδίδει 1.600 ίππους και δίνει τη δυνατότητα στο γαλλικό hypercar να επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 2.4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 χλμ/ώρα. Τώρα που ολοκληρώθηκαν και τα 10 αντίγραφα της Centodieci, η Bugatti θα επικεντρωθεί στη συναρμολόγηση της υπόλοιπης σειράς των 100 Chiron. Το Bugatti Atelier στο Molsheim θα ολοκληρώσει επίσης στις 99 μονάδες της Mistral, ακολουθούμενα από τα 40 εναπομείναντα παραδείγματα της Bolide (μόνο για πίστα). Αλλά μην ψάχνετε τις τσέπες σας, όλα τα παραπάνω μοντέλα έχουν ήδη προπουληθεί, αναφέρει το Motor1.

Περισσότερα Άρθρα