Mini: αχαλίνωτο σπινάρισμα μπροστά με 350 Hondίσιους ίππους
Πόσα άλογα μπορεί να αντέξει ο μπροστινός άξονας; Αν μιλάμε για τα σημερινά βαριά μοντέλα και την εξέλιξη τόσων δεκαετίων, άνετα διαχειρίζονται πάνω από 300. Αλλά ένα κλασικό Mini; Δε μιλάμε βέβαια για ένα οποιοδήποτε Mini. Εξοπλισμένο με roll cage της Safety Devices, ανθρακονήματα με το κιλό και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα B18 της Honda, είναι βέβαιο ότι θα είναι ικανό να σας προσφέρει μια άκρως άγρια εμπειρία. Και μπορεί να γίνει δικό σας για σε οποιονδήποτε με περίπου 54.000 €.
Το κλασικό Mini Cooper αγαπήθηκε για το πόσο διασκεδαστικό ήταν στην οδήγηση, αλλά μην περιμένετε πολλές ομοιότητες με τα αδερφάκια του. Μοντέλο του 1970, δεν έχουν μείνει και πολλά μηχανικά μέρη από τότε. Ας αρχίσουμε από αυτά που βλέπουμε: το roll cage αναλαμβάνει να δέσει όλη την καμπίνα, οι μεγάλοι τροχοί γεμίζουν πειστικά τους θόλους με τα μεγάλα φτερά, τα κολλώδη ελαστικά να τιθασεύσουν την ισχύ. Κάτω από το μπροστινό καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος B18C 1.8 λίτρων που αποδίδει (κατά δήλωση του ιδιοκτήτη) 350 ίππους στους τροχούς (εκτιμώμενη ισχύς στον στρόφαλο 388 ίπποι), χάρη στο turbo της Innovative Turbo Systems.
Ο χώρος του κινητήρα ξεχειλίζει από τα μηχανικά μέρη, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης bucket καθίσματα της Sparco, κατανεμητή φρένων της Wilwood, αγωνιστικές ζώνες πέντε σημείων της Schroth και τιμόνι quick-release της Sparco. Σύμφωνα με την καταχώρηση στο eBay, ο πωλητής ζητά 79.200 δολάρια Καναδά ή 53.810 €. Αναφέρει ότι του έχει κοστίσει περισσότερα από 150.000 δολάρια για να φτάσει σε αυτή την κατάσταση, αλλά δεν αναγράφεται πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει. Απόλυτα λογικό, καθώς σε τέτοιες μετατροπές, δεν έχει σημασία η προϊστορία κάθε εξαρτήματος αλλά σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτή τη στιγμή. Αν λοιπόν θέλετε πολλή διασκέδαση σε συσκευασία τσέπης, ιδού η ευκαιρία σας.