Μόνο τέσσερις κύλινδροι: πατώνει σε πωλήσεις η Merc AMG C63
Πρόκειται για την κορωνίδα της C-Class, αλλά η υιοθέτηση ενός τετρακύλινδρου κινητήρα PHEV στη θέση του διτούρμπινου V8 έχει γυρίσει μπούμερανγκ εις βάρος της. Αυτή η πτώση δεν οφείλεται αποκλειστικά στον μειωμένο αριθμό κυλίνδρων, αλλά επίσης προέρχεται από μια αισθητή διαφορά στην τιμολόγηση, καθώς και τον σημαντικό αντίκτυπο στη ζυγαριά.
Η ομάδα των μηχανικών της Affalterbach ήταν αισιόδοξη ότι οι πιθανοί αγοραστές θα παρέβλεπαν τον μειωμένο αριθμό κυλίνδρων στη νέα γενιά C63 S, υποθέτοντας ότι η αυξημένη ισχύς κι η προηγμένη τεχνολογία θα ενίσχυαν την ελκυστικότητά της. Δυστυχώς, αυτή η προσδοκία φαίνεται μην απέδωσε καρπούς, ιδίως στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας.
Με βάση πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από Γερμανούς αντιπροσώπους, το MB Passion Blog αναφέρει ότι οι παραγγελίες για το εξηλεκτρισμένο sedan επιδόσεων κυμαίνονται επί του παρόντος «κοντά στο μηδέν». Οι έμποροι είναι της γνώμης ότι το συγκρατημένο ενδιαφέρον για το C63 S πηγάζει από το γεγονός ότι το αντίπαλον δέος (λέγε με BMW M3 Competition xDrive) προσφέρει πιο ελκυστικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, χαμηλότερη τιμή κι ανώτερη ποιότητα κατασκευής.
Η περισσότερη δύναμη δεν είναι πάντα η απάντηση
Η C63 SE Performance αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, καθιστώντας τη Merc την πιο ισχυρή C-Class που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Σημαντική αύξηση σε σύγκριση με τον twin-turbo V8 4.0 λίτρων της προκατόχου της που απέδιδε 510 ίππους.
Ωστόσο, τα νούμερα λένε τη μισή αλήθεια, καθώς ο V8 εξέπεμπε αναμφισβήτητα έναν πολύ πιο ελκυστικό ήχο, ενώ η ηλεκτρική υποβοήθηση στην έκδοση PHEV εξαντλείται στις υψηλές ταχύτητες, κάτι που σημαίνει ότι σε ένα κυνηγητό στην autobahn, η C63 κινδυνεύει να ξεμείνει μόνο με την ισχύ του θερμικού κινητήρα. Προσθέστε το γεγονός ότι η PHEV έκδοση είναι πολύ βαρύτερη από την V8, σταματώντας τη ζυγαριά στα 2.129 κιλά σε σύγκριση με τα 1.690 κιλά προηγουμένως. Μιλάμε για σχεδόν 550 κιλά επιπλέον!
Η τεχνολογία αιχμής είναι ακριβή
Στη Γερμανία, η Mercedes-AMG C63 SE Performance ξεκινά επί του παρόντος από τα 114.888,55 €, ενώ η συγκρίσιμη BMW M3 Competition xDrive από τα πιο λογικά 100.300 €. To δε Tesla Model 3 Performance τιμάται μόλις 54.990 €. Δύσκολα τα πράγματα για την C63…