Μόνο τρία Koenigsegg στον κόσμο φορούν το έξτρα των 400.000 €
Με τιμές εκατομμυρίων ευρώ και λιγότερες από εκατό μονάδες παραγωγής ανά μοντέλο, τα hypercars της Koenigsegg είναι οπωσδήποτε σπάνια. Μερικά όμως είναι ακόμα πιο μοναδικά από τα υπόλοιπα. Συγκεκριμένα ένα Jesko, μία Regera κι ένα One:1 αποκαλούνται χαϊδευτικά ως η «Αγία Τριάδα των Koenigsegg».
Σοκάρει το in-car video του Koenigsegg Jesko στο Goodwood (vid)
Αυτό που τα ξεχωρίζει από την υπόλοιπη γκάμα της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το έξτρα που ονομάζεται Koenigsegg Naked Carbon (KNC). Όπως υποδηλώνει το όνομα, αυτά τα τρία οχήματα – που συναντήθηκαν για να ποζάρουν σε μια οικογενειακή φωτογραφία υπό τον Σουηδό φωτογράφο Blerim Rafuna – έχουν αμάξωμα στο χρώμα του άβαφου ανθρακονήματος. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, μόνο τρία Koenigsegg έχουν αυτόν τον τύπο φινιρίσματος και δε μας εκπλήσσει καθόλου. Διότι παρ’ ότι τα Koenigsegg είναι πανάκριβα, δε θα πλήρωναν πολλοί 400 χιλιάρικα μόνο για το χρώμα του αυτοκινήτου τους. Η τιμή είναι κατά προσέγγιση, καθώς τόση ήταν πριν από τρία χρόνια αλλά δε γνωρίζουμε την τρέχουσα αξία της. Βλέπετε, σε αντίθεση με άλλες εξωτικές φίρμες, εδώ μόνο εκλεκτοί πελάτες έχουν πρόσβαση στον διαδικτυακό διαμορφωτή της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ενώ όλα τα Koenigsegg έχουν αμάξωμα από ανθρακονήματα, σε όλα τα υπόλοιπα έχει βαφτεί σε κάποιο χρώμα ή τουλάχιστον έχει περαστεί κάποιο ειδικό διαφανές βερνίκι. Στο KNC ωστόσο, δεν υπάρχουν αυτές οι επικαλύψεις. Στην πραγματικότητα, η Koenigsegg αφαιρεί ακόμη και την εποξειδική κόλλα που χρησιμοποιείται κατά την παραγωγή των ελαφριών πάνελ στο χέρι, εκθέτοντας πλήρως την ύφανση των κλώνων από ανθρακονήματα για ένα μοναδικό φινίρισμα. Κι αυτός είναι ο λόγος για την αστρονομική τιμή, λένε οι Σουηδοί. Εντάξει, προφανώς όχι μόνο αυτός, ο κυριότερος είναι η ματαιοδοξία των αγοραστών, αλλά σίγουρα δεν είναι μια φθηνή κι απλή διαδικασία.
Το πρώτο Koenigsegg που έλαβε αυτό το έξτρα ήταν η Regera το 2018, η οποία στήθηκε δίπλα στο νέο Jesko στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαφημίζει ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχε τέτοια τεχνολογία φινιρίσματος. Και τα τρία ανήκουν στην Carage Luzern, τον επίσημο αντιπρόσωπο της Koenigsegg στην Ελβετία. Το Koenigsegg Jesko Attack είναι το πλαίσιο #7286, το One:1 είναι το πλαίσιο #7107 και το Regera είναι το πλαίσιο #7209, άχρηστη πληροφορία για τους αριθμολάγνους αναγνώστες μας. Αν κι όλα είναι ήδη πολύ ξεχωριστά, το One:1 είναι λίγο περισσότερο, καθώς ήταν το αυτοκίνητο που συνετρίβη στο Nurburgring το 2016, ενώ επιχειρούσε ένα νέο ρεκόρ γύρου. Η Koenigsegg επιβεβαίωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την ανακατασκευή και την ιδιοκτησία του από την Carage Luzern.