Νεκροφόρα BMW M5 με V10 500+ ίππων για μερακλήδες πελάτες
Πριν λίγες μέρες είχαμε δημοσιεύσει τη μετατροπή ενός Tesla Model 3 σε νεκροφόρα. Προφανώς η απαίτηση για μια οικολογική, αθόρυβη, αγχολυτική τελευταία βόλτα είναι ευρωπαϊκή επιθυμία, αφού του Έλληνα ο τράχηλος (ηλεκτρικό) ζυγό δεν υπομένει και περνά στην αντεπίθεση με έναν από τους πιο εύηχους V10 που έχουν υπάρξει στην αυτοκινητιστική Ιστορία. Σε μια εγχώρια αγορά που Mercedοκρατείται, ο μερακλής ιδιοκτήτης του Γραφείου Τελετών κάνει τη διαφορά με μια BMW. Και μάλιστα μία από τις ταχύτερες.
Ξεκίνησε τη ζωή της ως παραδοσιακό τετράθυρο sedan και διατηρεί τα αρχικά πάνελ του αμαξώματος μέχρι τις μεσαίες κολόνες, αλλά πίσω από αυτές διαθέτει ψηλότερη οροφή, μακρύτερο μεταξόνιο και τεράστιο πίσω πρόβολο. Ο μπροστινός προφυλακτήρας, τα πλαϊνά βράγχια, οι καθρέφτες, οι ζάντες αλουμινίου πολλαπλών ακτίνων 19 ιντσών κι ο πίσω προφυλακτήρας που στεγάζουν τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης είναι ίδια με αυτά που φέρει μια γνήσια M5. Άραγε το σήμα M5 στην πίσω πόρτα να υποδηλώνει ότι όλη η μετατροπή βασίστηκε σε μια γνήσια δεκακύλινδρη Μ5 Ε60; Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η συντριπτική πλειονότητα των μετατροπών σε νεκροφόρες βασίζεται σε τρακαρισμένα οχήματα, οπότε όλα είναι πιθανά.
Εάν τα μηχανικά μέρη όντως προέρχονται από την BMW M5 E60, τότε κάτω από το καπό κρύβεται ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.0 λίτρων που αποδίδει 507 ίππους και 520 Nm ροπής. Η εργοστασιακή M5 sedan επιτάχυνε από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.4″, αλλά η νεκροφόρα πιθανότατα θα είναι λίγο πιο αργή λόγω του αυξημένου βάρους και της χειρότερης αεροδυναμικής, αναφέρει το Carscoops. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πολλές νεκροφόρες που θα μπορέσουν να την ξεπεράσουν στον αυτοκινητόδρομο. Σε μια σφιχτή διαδρομή, το περισσότερο βάρος πίσω θα την κάνει πιο υπερστροφική κι αν μάλιστα βρίσκεται εν ώρα υπηρεσίας, τότε το επιπλέον βάρος ψηλά και πίσω θα δυσχεραίνει την οδική συμπεριφορά στα δύσκολα.