Νέο Peugeot 2008: αναβαθμισμένη σχεδίαση, ηλεκτρική έκδοση
Πηγή: Δελτίο Τύπου
- Περισσότερη γοητεία μέσω της κομψότητας και της εντυπωσιακής του σχεδίασης.
- Περισσότερες συγκινήσεις κατά την οδήγηση, χάρη στο ασύγκριτο i-Cockpit 3D που ενισχύεται και από την κεντρική οθόνη υψηλής ανάλυσης των 10 ιντσών, αλλά και την εξαιρετική οδική του συμπεριφορά.
- Περισσότερη αριστεία χάρη στις επιδόσεις του νέου ηλεκτροκινητήρα του, εξασφαλίζοντας έως και 406 χιλιόμετρα αυτονομίας (βάσει συνδυασμένου κύκλου δοκιμών WLTP) και των νέων ενσωματωμένων τεχνολογιών του.
Το Peugeot 2008 που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, και ήταν πάντα ανάμεσα στα τρία πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021. Η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται κυρίως στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό του segment από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης έκδοσης έφτασε στο 17.4% των πωλήσεων το 2022, τοποθετώντας το ανάμεσα στα τρία πρώτα των ηλεκτρικών του segment Β-SUV.
MATTHIAS HOSSANN, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ Peugeot: «Με το νέο 2008, η Peugeot συνεχίζει να ενισχύει την τεχνολογική και αιλουροειδή της ταυτότητα. Ένα από τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής δουλειάς είναι η διάταξη της εμπρός πλευράς, η οποίο ενισχύει την υπογραφή των τριών ονύχων. Τονίζει το στιβαρό και μυώδες στυλ που έκανε το συγκεκριμένο SUV τόσο επιτυχημένο σε όλες τις αγορές, κι απεικονίζει την αναβάθμιση που υφίσταται το νέο 2008.”
Οι πελάτες του Peugeot 2008 έλκονται αρχικά από τη δυναμική του σχεδίαση, περιγράφοντάς το γενικά ως κομψό, δυναμικό και στιβαρό. Εκτιμούν επίσης την ευελιξία και την ευκολία στη χρήση του, τομείς που καθιστούν το νέο 2008, ένα SUV ιδιαίτερα κατάλληλο για τις οικογενειακές δραστήριες.
Το νέο Peugeot 2008 κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου του Vigo στην Ισπανία. Το δημοφιλές μοντέλο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς κι η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις – ACTIVE, ALLURE, GT – με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 156 ίππων η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως και 406 χιλιόμετρα (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Η γκάμα θα διευρυνθεί το 2024 με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού κινητήρα.
ΓΟΗΤΕΙΑ: εντυπωσιακή σχεδίαση SUV για ακόμα πιο έντονη προσωπικότητα.
Από την ημέρα του λανσαρίσματος του Peugeot 2008, το στυλ ήταν ένας από τους καθοριστικότερους παράγοντες της επιτυχίας του. Η πρόκληση για το τμήμα σχεδιασμού της PEUGEOT ήταν να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα του, αναβαθμίζοντας το κύρος του ως SUV, και να αποτελέσει μία σαφή δήλωση της μετακίνησής του σε ανώτερη κατηγορία της αγοράς.
JEROME MICHERON, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ Peugeot: «Το νέο Peugeot 2008 περνά σε μια νέα διάσταση, χάρη στη σχεδίασή του, που είναι πιο SUV από ποτέ, τις νέας γενιάς δυνατότητες συνδεσιμότητας, και την ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία για την 100% ηλεκτρική του έκδοση. Το νέο E-2008 είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης, και προσφέρει αυτονομία άνω των 400 χλμ. Σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, το νέο Peugeot 2008 έχει όλα όσα χρειάζεται για να παραμείνει στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV. Θα συνεχίσει να απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό πελατών που αναζητούν μια βιώσιμη εμπειρία, ενσωματώνοντας τέλεια τις αξίες της Peugeot».
Μετά το νέο 508 σεντάν και το 508 SW, το 2008 είναι το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή της Peugeot. Χαρακτηρίζεται από τους τρείς κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Ο συνδυασμός υπογραμμίζει την έντονη προσωπικότητα του 2008 και το design ενός στιβαρού SUV. Όλες οι εκδόσεις ενσωματώνουν αυτή τη νέα φωτιστική υπογραφή. Στις εκδόσεις GT, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των τριών ονύχων, επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις 3πλές μονάδες φωτισμού. Αυτό διακρίνει τις εκδόσεις GT από την υπόλοιπη γκάμα, δίνοντάς τους μια αποκλειστική υπογραφή στο μπροστινό μέρος.
Στο πίσω τμήμα, η ανασχεδιασμένη φωτιστική υπογραφή
Τα νέα LED πίσω φώτα σε όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 έχουν επανασχεδιασμένους τους τρείς εμβληματικούς όνυχες, που χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος κάθε Peugeot. Εδώ, αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου. Τα φώτα της όπισθεν και τα φλας είναι και αυτά τεχνολογίας LED.
Η επανεφεύρεση του εμπρός μέρους
Το νέο 2008 έχει ένα νέο μπροστινό μέρος, που φέρει το νέο σήμα της Peugeot. Είναι πιο φαρδύ και περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο οριζόντιο σχεδιαστικό μοτίβο που συνδέεται με τους προβολείς και τονίζει την κατακόρυφη όψη, και την έντονη προσωπικότητα του αυτοκινήτου.
Στην έκδοση ACTIVE, το μπροστινό μέρος είναι διακοσμημένο με οριζόντιο μοτίβο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα.
Στις εκδόσεις ALLURE και GT, το μπροστινό μέρος διαθέτει κατακόρυφο σχεδιαστικό μοτίβο στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, το οποίο εκτείνεται μέχρι τα σκουρόχρωμα ένθετα, τονίζοντας ακόμα περισσότερο την κάθετη διάταξη του μπροστινού μέρους.
Το χρώμα του αμαξώματος στη μάσκα επιτυγχάνει την ιδανική αισθητική αρμονία με τον προφυλακτήρα, εξασφαλίζοντας έτσι στο αυτοκίνητο μία πιο στιβαρή εμφάνιση.
Νέα χρώματα
Το μοντέρνο Selenium Grey επιλέχθηκε για το λανσάρισμα, και είναι το χρώμα που θα περιλαμβάνεται στο διαθέσιμο χρωματολόγιο. Το νέο Λευκό Okenite, με μπλε-γκρι ανταύγειες, θα τονίζει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του νέου 2008. Η έκδοση GT θα διαθέτει διχρωμία με στάνταρ τη μαύρη οροφή. Όλα τα νέα μοντέλα του 2008 θα διαθέτουν μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέφτες, ανεξάρτητα από το χρώμα του αμαξώματος που έχει επιλεγεί.
Το νέο 2008 είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα αμαξώματος: Selenium Grey, Artense Grey, Okenite White, Black Perla Nera, Elixir Red και Vertigo Blue.
Πρωτότυπος σχεδιασμός των ζαντών
Το νέο Peugeot 2008 εφοδιάζεται με νέες ζάντες αλουμινίου με ανατρεπτική σχεδίαση, όπως εκείνες που παρουσιάστηκαν στο Peugeot 408. Οι επιλογές είναι πολλές : 16 ιντσών “NOMA” (εκδόσεις ACTIVE), 17 ιντσών “KARAKOY” (ALLURE) ή 18 ιντσών “EVISSA” (GT). Οι ζάντες αλουμινίου είναι 4άκτινες, με το νέο έμβλημα της PEUGEOT στο κέντρο, το οποίο κρύβει διακριτικά τα μπουλόνια.
Εκμοντερνισμένα εμβλήματα της Peugeot
Τα εμπρός, πλευρικά και πίσω σήματα του νέου 2008, είναι με νέα γραμματοσειρά, και σε νέο χρώμα Basalt Grey.
Το E-2008 ξεχωρίζει από το γράμμα “E” στο σήμα του, σε απόχρωση Μπλε Dichroic και Λευκό.
Στο πίσω μέρος η επιγραφή Peugeot διατρέχει όλο το πλάτος της φάσας του πορτμπαγκάζ.
Νέες αναβαθμισμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες
Όλες οι εκδόσεις του νέου 2008 διαθέτουν ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες, που φανερώνουν μια πραγματική αναβάθμιση κατηγορίας, όπως οι νέες ταπετσαρίες από Alcantara, που διατίθενται προαιρετικά στις εκδόσεις GT.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ: το ασύγκριτο Peugeot i-Cockpit® είναι συνυφασμένο όσο ποτέ άλλοτε, με την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης.
Βασικό στοιχείο του εσωτερικού, το Peugeot i-Cockpit® είναι ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας. Με περισσότερες από 10 εκατομμύρια πωλήσεις την τελευταία δεκαετία, έχει βελτιωθεί και εκσυγχρονιστεί στο νέο 2008, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εργονομίας και της οδηγικής απόλαυσης.
Νέο design στον ψηφιακό πίνακα οργάνων
Ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, ακριβώς πάνω από το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων του νέου 2008 είναι ψηφιακός στις εκδόσεις ALLURE και GT. Η ψηφιακή του οθόνη των 10 ιντσών έχει νέο σχεδιασμό και 3D απεικόνιση, στις εκδόσεις GT. Το χρώμα της οθόνης, η ιεράρχηση και η διάταξη των πληροφοριών, μπορούν να εξατομικευθούν πλήρως για να ταιριάζουν στις προτιμήσεις του κάθε οδηγού. Στην έκδοση ACTIVE, το 2008 προσφέρεται με τον αναλογικό πίνακα οργάνων.
Κεντρική οθόνη αφής 10ιντσών σε όλα τα μοντέλα 2008
Όλα τα μοντέλα του 2008 διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους, κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών (7 ιντσών στα δύο πρώτα επίπεδα εξοπλισμού του προηγούμενου μοντέλου). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου (έκδοση ACTIVE) ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας Peugeot i-Connect και Peugeot i-Connect Advanced. Στις εκδόσεις ALLURE και GT, η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία HD. Κάτω από την κεντρική οθόνη, διατηρούνται τα πλήκτρα τύπου ‘piano’, για γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.
Το τιμόνι μικρής διαμέτρου, στο επίκεντρο της δράσης
Το μικρό τιμόνι είναι χαρακτηριστικό του Peugeot i-Cockpit και δεκαπλασιάζει την οδηγική απόλαυση, προσφέροντας μοναδική ευελιξία και ακρίβεια στο χειρισμό του. Στο κέντρο του δεσπόζει το νέο έμβλημα της μάρκας και, στην αντίστοιχη έκδοση, το νέο σήμα GT στο κάτω μέρος της στεφάνης του. Ενσωματώνει τα χειριστήρια για το σύστημα πολυμέσων (πηγές ήχου, τηλέφωνο) καθώς και τις ρυθμίσεις του ήχου και των φωνητικών εντολών.
- Εκλεπτυσμένος φωτισμός περιβάλλοντος στην έκδοση GT
Το εσωτερικό του νέου 2008 GT διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό που μπορεί να προσαρμοστεί σε οκτώ διαφορετικές αποχρώσεις, με μερικές καινούργιες. Οι αποχρώσεις του εσωτερικού ταιριάζουν με αυτές της κεντρικής οθόνης αφής, και συντονίζονται ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
- Νέος επιλογέας χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
Τα νέα μοντέλα 2008 με το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, διαθέτουν νέο επιλογέα για βελτιωμένη εργονομία. Τα νέα μοντέλα του 2008 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, εξακολουθούν να έχουν τον κομψό, πρακτικό και διακριτικό μοχλό που παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2022.
- Έλεγχος πρόσφυσης
Το νέο Peugeot 2008 εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF»..
ΑΡΙΣΤΕΙΑ: Νέα πρότυπα σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση και τις δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Στο πνεύμα της εποχής, το νέο 2008 έχει στόχο να χρησιμοποιήσει τους οικονομικούς ηλεκτροκινητήρες και τα πιο πρόσφατα συστήματα συνδεσιμότητας, ως μέσο προσέλκυσης νέων πελατών.
- Ακόμα πιο οικονομικό κι αποδοτικό E-2008 με αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα
Το E-2008 πρωτοπόρος στην αγορά των 100% ηλεκτρικών Β-SUV, εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα που θα τοποθετηθεί επίσης τα E-208 και E-308. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 136 σε 156 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh. Μια σημαντική προσπάθεια με στόχο την οικονομία, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης και της αυτονομίας, η οποία φτάνει πλέον τα 406 χιλιόμετρα σε σύγκριση με τα 345 της προηγούμενου μοντέλου (μεικτός κύκλος WLTP).
Με το νέο Peugeot E-2008 διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών που καλύπτουν κάθε ανάγκη και κάθε τύπο φόρτισης : στο στάνταρ εξοπλισμό, ένας μονοφασικός φορτιστής των 7.4 kW, και προαιρετικά ένας τριφασικός των 11 kW.
Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40λεπτά από ένα Wall Box (7.4kW), και 11 ώρες και 10λπετά από μία ενισχυμένη παροχή (3.2 kW).
- Σύντομα το 2008 θα διατίθεται και με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης
Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατίθεται και με το νέο σύστημα κίνησης 48V HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.
Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 2008 με το υβριδικό σύστημα κίνησης, μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
- Γκάμα κινητήρων που ικανοποιούν κάθε ανάγκη
Εκτός από τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, στη γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που δίνουν στον κάθε πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει αυτόν που ικανοποιεί τις δικές του ανάγκες:
- PureTech 100: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 100 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
- PureTech 130: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 130 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.
- BlueHDi 130 EAT8: ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων και σύστημα Stop & Start system και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.
Τελευταίας γενιάς σύστημα υπηρεσιών Συνδεσιμότητας της Peugeot
Η έκδοση ALLURE του νέου 2008 διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα Peugeot i-Connect, ενώ στην έκδοση GT μπορεί προαιρετικά να τοποθετηθεί το σύστημα Peugeot i-Connect Advanced.
Ο χειρισμός και των δύο γίνεται από την κεντρική οθόνη αφής HD των 10 ιντσών, η οποία είναι εύκολα προσαρμόσιμη, διαθέτει λειτουργία multi-window με widgets ή συντομεύσεις, είναι πολύ εύκολη στη χρήση και ανταποκρίνεται όπως ένα smartphone. Είναι εύκολο να κάνετε σάρωση στα μενού από αριστερά προς τα δεξιά, πάνω και κάτω για ειδοποιήσεις, ή με ένα πάτημα με τρία δάχτυλα για να εμφανιστεί ο τοίχος της εφαρμογής.
Είναι εύκολο να επιστρέψετε ανά πάσα στιγμή στην κεντρική σελίδα πατώντας το πλήκτρο “ Home” κάτω από την οθόνη. Στο επάνω μέρος της οθόνης, ένα μόνιμο banner εμφανίζει τις πληροφορίες εξωτερικής θερμοκρασίας και καιρού, τη θέση στις σελίδες του widget, τα δεδομένα δικτύωσης, τις ειδοποιήσεις και την ώρα.
Το σύστημα Peugeot i-Connect προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης/mirroring (Apple CarPlay/Android Auto). Η εμπειρία τεχνολογίας του Peugeot i-Connect Advanced είναι πλήρης, καθώς αυτό είναι εξοπλισμένο με σύστημα συνδεδεμένης πλοήγησης κορυφαίας απόδοσης της TomTom. Ο χάρτης εμφανίζεται σε ολόκληρη την οθόνη των 10 ιντσών για εύκολη ανάγνωση.
Το σύστημα διαθέτει λειτουργία ενημερώσεων “over the air”.
Η εντολή “OK Peugeot ” στο Peugeot i-Connect Advanced, που χρησιμοποιεί φωνητική αναγνώριση φυσικής ομιλίας, παρέχει πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα που σχετίζονται με λειτουργίες του infotainment. Για να βοηθήσει το χρήστη και να απαντήσει στις ερωτήσεις του, το σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη βιβλιοθήκη εγχειριδίων χρήσης και ενημερωτικά βίντεο.
- Περισσότερες θύρες USB
Οι εκδόσεις ALLURE και GT του νέου 2008, διαθέτουν πλέον στάνταρ τρείς θύρες USB-C (δύο μπροστά και μία πίσω) και μία θύρα USB-A (πίσω). Στην έκδοση ACTIVE, το 2008 εξακολουθεί να διαθέτει μία θύρα USB-C μπροστά, ενώ το E-2008 διαθέτει μία θύρα USB-C εμπρός και μία USB-A πίσω.
- Πιο δυνατός επαγωγικός φορτιστής για το smartphone
Οι εκδόσεις ALLURE του 2008 μπορούν να εφοδιαστούν με το προαιρετικό σύστημα επαγωγικής φόρτισης για smartphone, με ισχύ 15W (5W στα προηγούμενο μοντέλο). Το συγκεκριμένο σύστημα διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης GT. Και εδώ βρίσκεται πίσω από το καπάκι της κεντρικής κονσόλας και έχει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης του smartphone την ώρα που αυτό χρησιμοποιείται σε λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης.
- Υποβοήθηση στάθμευσης με κάμερες υψηλής ανάλυσης
Οι νέες μπροστινές και πίσω κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης στο νέο Peugeot 2008, προσφέρουν τώρα εικόνα υψηλής ανάλυσης. Ανάλογα με την έκδοση, είναι διαθέσιμη η νέα μπροστινή κάμερα υψηλής ανάλυσης (σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων), παρέχοντας εικόνα 360° του χώρου γύρω από το αυτοκίνητο, και προσφέροντας μία πολύτιμη βοήθεια στο παρκάρισμα.
- Πλήρης σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης
Εκτός από τις νέες HD κάμερες υποβοήθησης παρκαρίσματος (βλ. παραπάνω), το νέο 2008 προσφέρει στον χρήστη του μια σειρά συστημάτων που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και ευκολότερη.
- Adaptive (προσαρμοζόμενο) Cruise Control με λειτουργία Stop and Go, και ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
- Αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης: αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, και λειτουργεί με ταχύτητες απο 7 έως 140 km/h.
- Διευρυμένο σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης και προβολή στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων: πινακίδα stop, απαγόρευσης εισόδου σε μονόδρομο, απαγόρευση προσπέρασης, τέλος απαγόρευσης προσπέρασης, και τις ήδη γνωστές πινακίδες ορίου ταχύτητας.
- Ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα με επαναφορά στη λωρίδα.
- Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής οδηγού, που αναγνωρίζει μειωμένη επαγρύπνηση από τη συνεχή οδήγηση με ταχύτητες άνω των 65 km/h, αναλύοντας τις ανεπαίσθητες κινήσεις του τιμονιού.
- Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων.
- Σύστημα αναβαθμισμένης λειτουργίας ελέγχου πρόσφυσης, που διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF»
Το PEUGEOT Easy-Charge εξασφαλίζει την πρόσβαση σε διάφορες λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων:
- Προσφορά δημόσιας φόρτισης μέσω του Free2Move eSolutions που σας εξασφαλίζει την πρόσβαση σε ένα δίκτυο με περισσότερα από 350.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη: επιλογή σημείων φόρτισης ανάλογα με την απόσταση, την ταχύτητα και την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας φόρτισης,
- Η μπαταρία του νέου Peugeot E-2008 καλύπτεται από εγγύηση οκτώ ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.
Τέλος, στο νέο 2008, η εφαρμογή MyPeugeot για smartphone, διαθέτει 3 νέες λειτουργίες:
Αποστολή των ταξιδιών που πραγματοποιήθηκαν στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, εξ αποστάσεως και από πριν στο smartphone σας είναι ένας από τους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρόνο. Ακριβώς όπως να βρείτε γρήγορα μια θέση στάθμευσης σε δημόσιο δρόμο μόλις τελειώσει το ταξίδι σας. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι δεν χρειάζεται πλέον να πληκτρολογείτε κοιτάζοντας μία οθόνη, διακινδυνεύοντας ένα ατύχημα. Η πλοήγηση είναι εργοστασιακά προγραμματισμένη να αναλύει και να εκτελεί τις προφορικές εντολές σας. Και με την TomTom, η χαρτογράφηση ενημερώνεται εντελώς απρόσκοπτα.
Πρόβλεψη των σημείων φόρτισης που βελτιστοποιεί τα ταξίδια σας, με πρόβλεψη του διαθέσιμου επιπέδου φόρτισης όταν φτάσετε στον προορισμό σας. Εφόσον μπορείτε να προγραμματίσετε τα ταξίδια σας στο My Peugeot, μπορείτε να φορτίσετε το όχημά σας στις πιο κατάλληλες ώρες και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης. Ταξιδέψτε με ηρεμία και εξοικονομήστε χρόνο, χωρίς να ανησυχείτε για την αυτονομία της μπαταρίας σας. Το Peugeot σας, κάνει τον προγραμματισμό για λογαριασμό σας !
Έχετε πάντα την επιλογή να ξεκινήσετε ή αν προγραμματίσετε εξ αποστάσεως τη θερμική προετοιμασία του χώρου των επιβατών, να ελέγξετε, να ξεκινήσετε ή να προγραμματίσετε για αργότερα τη διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας.
Νέα απλουστευμένη γκάμα εκδόσεων
Για να διευκολυνθεί η επιλογή των πελατών, η γκάμα του νέου 2008 γίνεται πιο απλή, με τρεις εκδόσεις: ACTIVE, ALLURE και GT, οι οποίες στο βασικό τους εξοπλισμό περιλαμβάνουν:
- ACTIVE: νέα φωτιστική υπογραφή με τρεις όνυχες μπροστά, και τρία διπλά LED πίσω, αισθητήρες πάρκινγκ πίσω, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί καθρέφτες, Peugeot i-Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, θύρα USB – C μπροστά.
- ALLURE: ACTIVE + ζάντες αλουμινίου 17ιντσών “KARAKOY”, εμπρός γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος, υψηλής ευκρίνειας κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός & πίσω, hands free πρόσβαση και εκκίνηση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες, Adaptive Cruise Control, Peugeot i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 10ιντσών υψηλής ευκρίνειας, PEUGEOT i-Connect σύστημα infotainment με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας του smartphone, 2 θύρες UBS-C εμπρός και 1 θύρα USB-C και 1 USB-A πίσω.
- GT: ALLURE + full LED μπροστινά φώτα, + ζάντες αλουμινίου 18ιντσών “EVISSA”, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες με φωτισμό υποδοχής, εσωτερικό φωτοχρωματικό καθρέφτη Frameless, οροφή σε απόχρωση Black Diamond, σήματα GT, Peugeot i-Connect Advanced (3D Connected Navigation).
Συμπαγείς διαστάσεις
Το νέο 2008 διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του: 4,30 m μήκος, 1,987 m πλάτος (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών), 1,55 m ύψος. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει αμετάβλητη, στα 434 λίτρα (κάτω από την εταζέρα).