Το νέο supercar της Alfa Romeo ξεπούλησε πριν καν παρουσιαστεί!
Το επερχόμενο supercar της Alfa Romeo, γνωστό ως «6C», έχει σχεδόν εξαντληθεί πριν καν γίνει η επίσημη παρουσίασή του που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Le Mans Classic (29 Ιουνίου – 3 Ιουλίου). Το οξύμωρο είναι ότι οι προκαταβολές έχουν ήδη πέσει, ενώ ακόμα δεν ξέρει κανείς πώς θα μοιάζει. Αυτό είναι το μεγαλείο της ιταλικής φίρμας, ενός από τα ισχυρότερα brand names στην παγκόσμια αυτοκίνηση. «Δουλεύουμε πάνω σε κάτι που θα μπορούμε να τοποθετήσουμε δίπλα στην 8C στο μουσείο του Arese και να είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στην ιστορία της Alfa Romeo», δήλωσε ο Jean-Philippe Imparato, ιθύνων νους της ιταλικής φίρμας.
«Όταν παίρνεις τέτοιου είδους αποφάσεις το 2022 σε έναν Όμιλο όπως είναι η Stellantis, όλοι θεωρούν ότι είσαι εντελώς τρελός», συμπλήρωσε ο Imparato, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το supercar θα είναι πιθανότατα εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αντί για ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Είπε επίσης ότι το νέο μοντέλο δε θα είναι απλώς ένα αυτοκίνητο πίστας, αλλά θα μπορεί να οδηγείται καθημερινά στον δρόμο. «Θα πρέπει να είναι εμβληματικό, σούπερ σέξι κι αναγνωρίσιμο άμεσα ως Alfa Romeo με την πρώτη ματιά. Η εξέλιξη δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά έχουμε ήδη πάρα πολλούς θαυμαστές που ζητούν κάτι ξεχωριστό». Θα ανήκει στην κατηγορία των supercars, τόσο σε προδιαγραφές, όσο και σε τιμή.
Η Alfa Romeo κατασκευάζει supercars από το 1930 ως σήμερα…
O Imparato δήλωσε ότι αυτό το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής θα προστεθεί στη βασική γκάμα της Alfa, η οποία έχει ήδη υπογραφεί μέχρι το 2027 κι αναμένεται να παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο. Πέρα από το 2027, ο ίδιος έχει παρουσιάσει ένα πλάνο στη μητρική Stellantis έως το 2030 και κάθε έτος επιτυχίας από τώρα ως τότε θα επιτρέπει την υπογραφή ενός επόμενου μοντέλου. «Κάθε χρόνο, θα κλειδώνουμε τα επόμενα πέντε χρόνια με τη Stellantis», δήλωσε στο βρετανικό Autocar. Όταν ρωτήθηκε αν η Alfa σχεδιάζει μικρότερα και μεγαλύτερα SUV στο μέλλον από την Tonale, ο Imparato είπε «ναι και ναι». Το μικρότερο SUV θα έρθει το 2024, ως αμιγώς ηλεκτρικό αδελφάκι του Jeep Avenger κι αναμένεται να ονομάζεται Brennero. Θα προσφέρεται κι ως υβριδικό βενζίνης, αλλά δεν έχει γνωστοποιηθεί αν αυτό θα συμβαίνει σε όλες τις αγορές ή σε κάποιες επιλεγμένες, όπως συμβαίνει με το Avenger που θα πωλείται κι ως βενζινοκίνητο σε κάποιες χώρες.
Το μεγαλύτερο SUV θεωρείται ότι θα αντικαταστήσει τη Stelvio, θα είναι επίσης ηλεκτρικό κι αναμένεται γύρω στο 2026. Αυτά τα δύο θα συνδυαστούν με μια αντικατάσταση της Giulia το 2025, η οποία θα είναι το πρώτο μοντέλο της Stellantis που θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα επόμενης γενιάς του Ομίλου. Μέχρι την αντικατάσταση της Stelvio το 2026, ο Imparato άφησε να εννοηθεί ότι θα υπάρχουν πολλές επιλογές και διαφορετικά αμαξώματα στην γκάμα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων roadster, sedan και hatchback.
«Με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, μας ανοίγονται τόσες πολλές ευκαιρίες για κορυφαία μοντέλα από σχεδιαστική άποψη», είπε ο Imparato, αναφερόμενος στο πώς μπορούν να κατασκευαστούν εξαιρετικά διαφορετικά αμαξώματα πάνω σε κοινές ηλεκτρικές πλατφόρμες. Μετά το 2025, όλες οι mainstream Alfa θα είναι ηλεκτρικές κι από το 2027, αυτό θα επεκταθεί και στα niche μοντέλα. «Η Alfa θα μεταβεί από τα μηδενικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μηδενικές εκπομπές ρύπων όσο πιο γρήγορα γίνεται», δήλωσε ο Imparato, συμπληρώνοντας ότι δεν υπάρχει «plan b» για την Alfa εκτός από την ηλεκτροκίνηση. «Σε θέματα νομοθεσίας, για την υπερθέρμανση του πλανήτη και το παγκόσμιο οικοσύστημα, δεν υπάρχει εναλλακτική λύση», δήλωσε ο Imparato. «Γι’ αυτό θέλουμε να είμαστε μέρος του παιχνιδιού».
Εν τω μεταξύ, το μεγάλο αφεντικό της Alfa Romeo επιβεβαίωσε ότι η νέα Giulia Quadrifoglio θα έχει περί τους 1.000 ίππους και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας. Πρόκειται για περίπου διπλάσια ιπποδύναμη από τη σημερινή θερμική έκδοση, ενώ η βασική Giulia θα βρίσκεται στους 350 ίππους κι η Veloce στους 800, αναφέρει το Autocar. Η πιο ισχυρή έκδοση πιθανότατα θα έχει τετρακίνηση, αντί για κίνηση μόνο στον πίσω άξονα όπως το τρέχον μοντέλο. Θα μπορούσε να έχει μια διάταξη παρόμοια με την επερχόμενη Granturismo Folgore της συναδέλφου εντός Stellantis Maserati, η οποία χρησιμοποιεί τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες – έναν στον μπροστινό άξονα και δύο στον πίσω – με λειτουργία torque-vectoring.
Σχεδιαστικά, η Giulia θα μοιάζει με «πραγματικά ποθητή Alfa Romeo», υποσχέθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος περιέγραψε τις τρέχουσες σχεδιαστικές προτάσεις ως «πολύ καλές». Ο Imparato επιβεβαίωσε επίσης ότι η Giulia θα είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρική πλατφόρμα 800V, όπως και τα υπόλοιπα επερχόμενα EV στην πλατφόρμα STLA, που σημαίνει ότι θα μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά. Δεν έχει υπάρξει ακόμη ένδειξη για το μέγεθος της μπαταρίας που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η νέα Alfa, αλλά το πρόσφατο πρωτότυπο Inception της Peugeot φιλοξενούσε ένα πακέτο 100 kWh, πράγμα που σημαίνει ότι η Giulia θεωρητικά θα μπορούσε επίσης να φοράει αντίστοιχη μπαταρία.