Ο Nicola Materazzi, πατέρας της Ferrari F40, πέθανε στα 83 του

Ο Nicola Materazzi γεννήθηκε το 1939 στην επαρχία του Σαλέρνο στη Νότια Ιταλία και σπούδασε μηχανικός στο Πανεπιστήμιο της Νάπολης. Είναι περισσότερο γνωστός ως ο αρχιμηχανικός πίσω από τη Ferrari F40 του 1987, η οποία θεωρείται ένα από τα πιο εμβληματικά supercar όλων των εποχών. Αλλά πριν δουλέψει στον twin-turbo V8 της F40, ο Materazzi ήταν επίσης υπεύθυνος για τον προκάτοχό της – τη Ferrari 288 GTO του 1984 – που ξεκίνησε ως project αγωνιστικού Rally για το Group-B.

Πριν από την εξαιρετική δουλειά του με τη Ferrari κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’80, ο Materazzi εργάστηκε στη Lancia από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 και καθ’ όλη τη δεκαετία του ’70. Εκεί, συμμετείχε στην εξέλιξη των μοντέλων Flavia και Fulvia, καθώς και του θρυλικού Rallycar Lancia Stratos στους τομείς του κινητήρα, της ρύθμισης του πλαισίου και της αεροδυναμικής.

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ο Ιταλός μηχανικός μετακόμισε στην Bugatti Automobili SpA στο εργοστάσιο Campogalliano. Ήταν ο τεχνικός διευθυντής της Bugatti EB110 GT του 1991 και των ισχυρότερων οχημάτων παραγωγής Bugatti EB110 SS του 1992 προτού ολοκληρωθεί το βραχύβιο έργο του Romano Artioli . Οι περισσότεροι θα πίστευαν ότι αυτό ήταν το τέλος της ιστορίας, αλλά ο Materazzi, ένας γνήσιος petrolhead, δεν εγκατέλειψε το πάθος του. Στις αρχές της δεκαετίας του ’00, ανέλαβε την εξέλιξη του B Engineering Edonis, χρησιμοποιώντας εναπομείναντα ανταλλακτικά από το εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο της Bugatti EB110.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο από τις συνεντεύξεις του Nicola Materazzi με τον Davide Cironi από το 2017, όπου μοιράζεται ενδιαφέρουσες πληροφορίες από τις κορυφαίες στιγμές της καριέρας του στη Ferrari και την Bugatti. Τα βίντεο είναι στα ιταλικά αλλά ευτυχώς υπάρχουν αγγλικοί υπότιτλοι.

Περισσότερα Άρθρα