
Nissan: από τις εταιρίες με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Laureus, σε συνεργασία με την SportsPro, ανακήρυξε την Nissan ως ένα από τα εμπορικά σήματα με την μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο, στο δείκτη Laureus Sport for Good Index. Ο δείκτης υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της Nissan στον αθλητισμό μέσω ποικίλων πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής της στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων της Formula E κι έργων που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως το Nissan Possibilities Project στο Ηνωμένο Βασίλειο.
H Nissan εναντιώνεται στην επισιτιστική κρίση, βοηθήστε κι εσείς
Ως η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που αναφέρεται στον συγκεκριμένο δείκτη, η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά τη δέσμευση της Nissan να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη εταιρία και να συμβάλλει σε έναν καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς κόσμο. Αυτό είναι αναπόσπαστο στοιχείο του μακροπρόθεσμου οράματος Nissan Ambition 2030 της εταιρίας, για την ενίσχυση της κινητικότητας αλλά και πέραν αυτής, μέσω τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης κι ευφυΐας οχημάτων.
Ο δείκτης, που λανσαρίστηκε το 2021, αναδεικνύει 29 εμπορικά σήματα που, μέσω της συνεργασίας, της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, συνεισφέρουν σημαντικά στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) που έχουν τεθεί από τα Ηνωμένα Έθνη. Ο Joji Tagawa, επικεφαλής βιωσιμότητας της Nissan, δήλωσε: “Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που μας αναγνωρίζει ξανά ο Laureus Sport for Good Index, για τις προσπάθειές μας να επηρεάσουμε θετικά τα άτομα και την κοινωνία μέσω της δύναμης του αθλητισμού. Η αειφορία βρίσκεται στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας και μας εμπνέει για να υλοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο όραμά μας. Θα συνεχίσουμε να πρωτοστατούμε στις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας σε όλες τις δράσεις μας, που ενισχύουν την κινητικότητα και όχι μόνο.”
Πηγή: Δελτίο Τύπου