Nissan Navara N-connecta 2.3 diesel

163 άλογα, 425 Νm ροπή, εξατάχυτο, γύρω στους δύο τόνους βάρος, έχει ίσως την πιο εξελιγμένη πίσω ανάρτηση στην κατηγορία του τη στιγμή που τα υπόλοιπα έχουν σούστες, οι χώροι του σε γενικές γραμμές είναι σούπερ σε σχέση με το Clio iv που είχα προηγουμένως.
Το αμάξι έχει βγει αγροτικό αν και δεν προορίζεται για καθ’ εαυτού αγροτικό μιας και έχω το Νp300 pick-up του 2009 για τις βρώμικες και δύσκολες δουλειές, αυτό είναι ένας συνδυασμός επιβατικού και ενίοτε εκτελεί κι αγροτικές εργασίες.


Το ζαχαρώναμε δύο χρόνια τώρα με τη σύζυγο κι ειδικά από τότε που ήρθε ο μικρός μπόμπιρας, το δεύτερο παιδάκι μας, διαπιστώσαμε ότι με καθισματάκια, καρότσια, ψώνια κλπ. δεν χωρούσαμε πουθενά, για να μην πω τώρα που πάμε παραλία με φουσκωτά κλπ… απελπισία… οποίος είναι σε παρόμοια κατάσταση με νιώθει, είμαι σίγουρος…
Αυτό που θα προσθέσω σαν έξτρα σίγουρα είναι ένα roll up κάλυμμα καρότσας αλουμινίου για να γίνει η καρότσα σαν ένα τεράστιο πορτ-μπαγκάζ προστατευμένο από βροχές κλπ…


Από την άλλη με έχει βολέψει πολύ και στους δρόμους τον χειμώνα όταν και ρίχνει χιόνια, πάγους κλπ. ή ακόμα και όταν θέλουμε να πάμε μια βόλτα με την οικογένειά στο βουνό να ψήσουμε κλπ… είναι άλλη κατηγορία εντελώς από το Clio σε πολλά πράγματα κι ένα από τα βασικά σίγουρα είναι και η ασφάλεια και όταν έχεις και δύο μικρά παιδιά το μετράς παραπάνω, θυσιάζω οδηγική συμπεριφορά, άνεση, κατανάλωση αλλά νομίζω πως αυτά που μου δίνει επιπλέον το Navara με αφήνουν ευχαριστημένο, εξάλλου είμαι νισσανάκιας παλαιόθεν, έχοντας στην κατοχή μου πρώτα ένα Nissan sunny DX 1983′, μετά ένα Nissan pick-up 1997′ και μετά το Nissan np300 pick-up του 2009.

 

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα