Nissan: πάλι στην παραγωγή ο θρυλικός τετρακύλινδρος SR20DET
Ο SR20DET κατασκευάστηκε από τη Nissan μεταξύ του 1989 και του 2003 κι έγινε ιδιαίτερα γνωστός από τα μοντέλα S13, S14 και S15 Silvia. Ειδικά στη χώρα μας, φορέθηκε σε πάρα πολλά βελτιωμένα μοντέλα, από δυνατά Sunny και 200 SX μέχρι RX-8, Starlet και S2000. Στο εξωτερικό θεωρείται ο δεύτερος δημοφιλέστερος κινητήρας της Nissan, πίσω μόνο από τον RB26 του Skyline. Αν ψάχνετε για έναν SR20DET, δε χρειάζεται πια να αλωνίζετε στις μάντρες με τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, αφού ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα παράξει μερικά καινούρια κομμάτια. Προφανώς δε μιλάμε για κανονική γραμμή παραγωγής, μόνο 30 τεμάχια τιμής ένεκεν και σίγουρα μην περιμένετε να είναι σε χαμηλή τιμή.
Ο καθένας αναμένεται να ελαφρώσει τους αγοραστές κατά 1.330.000 γιεν, που ισοδυναμεί με 9.300 ευρώ. Επίσης, αναμένεται ότι οι αγωνιστικές ομάδες θα έχουν προτεραιότητα έναντι των ιδιωτών πελατών, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι ακόμα πιο δύσκολο για τους απλούς λάτρεις να τον αποκτήσουν, εκτός κι αν κάνουν λίγη υπομονή μέχρι να αρχίσουν να εμφανίζονται στην αγορά των μεταχειρισμένων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Nissan παράγει διάφορα εξαρτήματα για μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της. Αυτό το πρόγραμμα ξεκίνησε στα τέλη του 2017, όταν ο κατασκευαστής αυτοκινήτων άρχισε να παράγει ανταλλακτικά για το εμβληματικό Skyline R32 GT-R . Ένα χρόνο αργότερα, έκανε το ίδιο για τα GT-R της γενιάς R33 και R34. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του SR20DET, ανέθεσε το έργο στη Mercury Japan, μία από τις μεγαλύτερες αντιπροσωπείες της στην Ιαπωνία, η οποία εμπλέκεται και στους αγώνες, μας ενημερώνει το Carscoops.