Ντεμπούτο για την ηλεκτρική Mercedes AMG EQE

H Mercedes παρουσίασε την AMG EQE, η οποία θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: την EQE 43 4MATIC και την EQE 53 4MATIC+. Η EQE 43 4MATIC διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και δύο ηλεκτροκινητήρες (έκαστος ανά άξονα) αποδίδοντας συνδυαστικά 476 άλογα και 858 Nm ροπής, με τα 100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνονται σε 4.2”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα.

Η μπαταρία των 90.6 kWh προσφέρει αυτονομία 550 χλμ. Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, οι ιδιοκτήτες θα βρουν έναν τυπικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, ενώ μπορούν να κάνουν αναβάθμιση και σε έναν ταχύτερο φορτιστή 22 kW (αναφερόμαστε πάντα σε AC φόρτιση). Το μοντέλο διαθέτει επίσης δυνατότητα ταχυφόρτισης έως και 170 kW, δηλαδή γεμίζει 180 χλμ σε 15 λεπτά. Η EQE 53 4MATIC+ είναι επίσης τετρακίνητη με ισχύ 626 ίππων και 950 Nm ροπής. 0-100 χλμ/ώρα σε 3.5”, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 220 χλμ/ώρα.

Όσοι επιθυμούν ακόμη καλύτερες επιδόσεις μπορούν να επιλέξουν το πακέτο AMG Dynamic Plus, το οποίο αυξάνει την ισχύ στους 687 ίππους και τη ροπή στα 1.000 Nm. Το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 3.3”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Οι λειτουργίες Sport και Sport+ βελτιστοποιούν την απόδοση του κινητήρα, τη στιγμή που η λειτουργία Comfort βοηθά στη βελτιστοποίηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου μειώνοντας την απόδοση της ισχύος κατά 20%.

Στο πακέτο AMG διατίθεται αερανάρτηση με προσαρμοζόμενη απόσβεση με το σύστημα Ride Control+.  Αξίζει ακόμη να αναφέρουμε ότι η έκδοση AMG έχει τρία διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας. Επιπλέον, υφίσταται οδήγηση με ένα πεντάλ, καθώς και αυτόματη επιβράδυνση όταν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα Drive Pilot.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 3.6 μοίρες για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ/ώρα. Σε χαμηλότερες ταχύτητες οι μπροστινοί και οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίβουν προς αντίθετες κατευθύνσεις, για να μεγιστοποιήσουν την ευελιξία και να μειώσουν τον κύκλο στροφής.

Όσον αφορά την αυτονομία, η απόδοση της μπαταρίας αναμένεται να βελτιωθεί μελλοντικά, καθώς η εταιρεία ανέφερε ότι είναι δυνατή η εγκατάσταση ασύρματων ενημερώσεων (over-the-air) για το σύστημα διαχείρισης της ενέργειας. Οι μηχανικοί της εταιρείας εστίασαν επίσης στην αύξηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας, καθώς το EQE διαθέτει λειτουργία Eco Charging, η οποία μειώνει το φορτίο της μπαταρίας κατά τη φόρτιση και έτσι επιβραδύνει τη φθορά της. Η Mercedes σημείωσε ακόμη ότι η μπαταρία μπορεί να προθερμανθεί ή να ψυχθεί κατά την οδήγηση, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη θερμοκρασία για γρήγορη φόρτιση μέχρι να φτάσει σε σημείο φόρτισης.

Ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα είναι σχεδόν αθόρυβα, ο ήχος ήταν πάντα σημαντικό κομμάτι της οδηγικής εμπειρίας μιας AMG. Έτσι, οι εκδόσεις AMG του EQE θα διαθέτουν μια μοναδική εμπειρία ήχου, η οποία θα δημιουργείται με τη βοήθεια ειδικών ηχείων.

Οι αλλαγές στο εξωτερικό του αυτοκινήτου είναι ανεπαίσθητες. Υπάρχει μια πλήρως κλειστή μάσκα που διαθέτει το σήμα AMG, καθώς και κάθετες λωρίδες χρωμίου. Τα μοντέλα διαθέτουν επίσης σπορ μπροστινό προφυλακτήρα και διαχύτη, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους τροχούς και μεγαλύτερη πίσω αεροτομή. Προχωρώντας στην καμπίνα, υπάρχουν σπορ καθίσματα AMG που διαθέτουν τεχνητό δέρμα Artico, καθώς και κόκκινες ραφές. Εκτός από τα σπορ καθίσματα, οι εκδόσεις AMG διαθέτουν flat bottom τιμόνι και μπορούν προαιρετικά να εξοπλιστούν με το σύστημα πολυμέσων MBUX, το οποίο αποτελείται από τρεις ξεχωριστές οθόνες και καλύπτει ολόκληρο το μπροστινό μέρος του ταμπλό.

 

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Περισσότερα Άρθρα