Nürburgring: το Model S Plaid έριξε 8 δευτερόλεπτα στην Taycan

Η Tesla ανακατέκτησε το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring στα ηλεκτρικά sedan με ένα Model S Plaid εξοπλισμένο με το Track Pack. Η Πράσινη Κόλαση υπήρξε πεδίο αντιπαράθεσης για την Tesla και την Porsche τα τελευταία χρόνια. Αφού η Porsche έφερε την ολοκαίνουρια (τότε) Taycan στη γερμανική πίστα για να σπάσει το ρεκόρ το 2019, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, αποφάσισε να εμπλακεί σε κόντρα με στόχο τον χαμηλότερο γύρο. Η Tesla ξεκίνησε να δοκιμάζει πρωτότυπα Model S Plaid στην πίστα και πέτυχε μερικούς εντυπωσιακούς χρόνους. Ωστόσο, το όχημα καθυστέρησε και κυκλοφόρησε μόλις δύο χρόνια αργότερα. Το 2021, η Tesla έφερε την τότε ολοκαίνουρια έκδοση παραγωγής Model S Plaid στην πίστα του Nürburgring και βελτίωσε το ρεκόρ της Porsche με έναν εντυπωσιακό γύρο στα 7’35″579.

Ένα χρόνο αργότερα, η Porsche ανέκτησε τον ταχύτερο γύρο EV με μία Taycan Turbo S να μειώνει κατά 2 δευτερόλεπτα τον χρόνο του Tesla. Η Tesla περίμενε να πάρει το αίμα της πίσω όταν θα ήταν διαθέσιμο το περίφημο Track Pack. Πρόκειται για ένα πακέτο αναβάθμισης, που προσθέτει κεραμικά φρένα κι ελαστικά επιδόσεων και το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία, ενώ μπορεί να προστεθεί και σε Model S που έχουν ήδη πουληθεί. Έτσι λοιπόν, η Tesla ανακοίνωσε με υπερηφάνεια ότι κατάφερε να ξεπεράσει το γυρολόγιο της Taycan στο Nürburgring κατά 8 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το απόλυτο ρεκόρ EV ανήκει στο Nio EP9 στα 6’45″90. Πρόκειται για ένα hypercar 1.360 ίππων, που η κινέζικη εταιρία δηλώνει ότι μπορεί να αναπτύξει πλευρική επιτάχυνση 3 G. Πρόσφατα βέβαια δημοσιεύσαμε την είδηση ότι η Rimac βρίσκεται στη θρυλική πίστα και προσπαθεί επίσης να σημειώσει έναν τέλειο γύρο, με σκοπό και να καταρρίψει το ρεκόρ του Nio, αλλά και το απόλυτο γυρολόγιο για αυτοκίνητο παραγωγής. Αυτή τη στιγμή ανήκει στη Mercedes-AMG ONE (6’35″183). Αναμένουμε με κομμένη την ανάσα.

Περισσότερα Άρθρα