Το ωραίο φύλο στην Κίνα: πάνω από το 1/4 των αγοραστών Ferrari

Η Κίνα είναι η μοναδική χώρα όπου οι γυναίκες αγοραστές αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το ένα τέταρτο των αγορών νέων και μεταχειρισμένων Ferrari. Σύμφωνα με το Bloomberg, οι γυναίκες αγοραστές αντιπροσωπεύουν πλέον το 26% των πωλήσεων του ιταλικού κατασκευαστή υπεραυτοκίνητων στην Κίνα (χωρίς να προσμετρώνται η Ταϊβάν ή το Χονγκ Κονγκ) τα τελευταία πέντε χρόνια. Ποσοστό που δεν μπορεί να ανταγωνιστεί καμία άλλη χώρα παγκοσμίως.

Το πρακτορείο αναφέρει ότι οι γυναίκες που αγοράζουν τα εξωτικά μοντέλα περιλαμβάνουν συνήθως στελέχη της βιομηχανίας τεχνολογίας, μεσίτες και προφανώς εύπορες από διάφορες αιτίες. Το Bloomberg λέει ότι αυτές οι πληροφορίες προέρχονται από πηγές εξοικειωμένες με το θέμα, αν κι η Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει τους συγκεκριμένους αριθμούς.

«Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε αυξανόμενο ενθουσιασμό από γυναίκες πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας», δήλωσε στο Bloomberg ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari. «Η τάση είναι εμφανής κι από την αύξηση των γυναικών σε διάφορες εκδηλώσεις μας, όπως οι σχολές αγωνιστικής οδήγησης».

Σύμφωνα με το πρακτορείο, η ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ κι η Ταϊβάν αντιπροσώπευαν το 12% των συνολικών πωλήσεων της Ferrari το 2022 με σχεδόν 1.600 αυτοκίνητα. Αυτός ο αριθμός είναι σχεδόν διπλάσιος σε σύγκριση με μόλις πριν από πέντε χρόνια. Αλλά δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση: το Bloomberg λέει ότι η Κίνα είναι στη δεύτερη θέση παγκοσμίως για τους δισεκατομμυριούχους —πίσω μόνο από τις ΗΠΑ— κι οι Κινέζες πολίτες βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τις πλουσιότερες γυναίκες της Ασίας. Όπως πάντα, τα social media παίζουν μεγάλο ρόλο. Το Douyin, σκεφτείτε το ως το TikTok της Κίνας, προβάλλει συχνά βίντεο νεαρών γυναικών που οδηγούν Ferrari.

Περισσότερα Άρθρα