Peugeot e-2008 Allure: 2η αναφορά

Συμβίωση με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Συμπλήρωσα μια εβδομάδα κίνησης με το e-2008 και μάλιστα σε εβδομάδα με μεγάλες καιρικές συγκινήσεις.

Ξεκινάμε από την οδηγική εμπειρία. H ηρεμία  του ηλεκτροκινητήρα είναι φοβερό αγχολυτικό. Τα προγράμματα έχουν άμεση επίδραση στην απόκριση του κινητήρα. Το eco το απονευρώνει τελείως, το normal είναι οκ και το sport σε χαμηλές ταχύτητες δίνει ρέστα. Το χαμηλές ταχύτητες το αναφέρουμε γιατί μετά τα 120-130 δεν έχει την ίδια δύναμη να επιταχύνει. Αμελητέο πρόβλημα αν σκεφτείς ότι είναι αστικό αυτοκίνητο.

Πρώτα άγχη, αποφορτίζει περισσότερο κατά την ακινησία λόγω κρύου; Όχι ιδιαίτερα.

Επηρεάζεται η κατανάλωση σε πολύ κρύο και χιόνι (λέγε με Ελπίδα); Όχι ιδιαίτερα, παρ’ ότι τσιμπάει φυσιολογικά.

Πρώτο απρόοπτο, πρέπει να φύγω για Κύπρο κι η Αττική Οδός είναι κλειστή.

Σου ανακαλύπτει το Google maps την ξεχασμένη Βάρης-Κορωπίου, τηλέφωνο στην Τροχαία, καθαρός ο δρόμος και ξεκινάμε με την μπαταρία στο 75% και με 210 χιλιόμετρα αυτονομία. Παραδόξως, παρ’ ότι κάναμε 50 χιλιόμετρα, φτάνοντας η αυτονομία είναι 170 χιλιόμετρα, μάλλον χάζευα τα χιόνια στη Γλυφάδα και οδηγούσα αργά στο eco. Το αφήνω ήσυχος στο parking (δεν το είχαν καθαρίσει – κίτρινη κάρτα στον ΑΙΑ). Ελπίζω την Παρασκευή να υπάρχει μπαταρία να γυρίσω.

Επιστροφή την Παρασκευή και ανοικτή πλέον χωρίς διόδια η ΑΟ. Sport mode κι απογείωση. Λίγο το κρύο , λίγο το sport, έφτασα σπίτι κι η αυτονομία είχε μειωθεί στα 110 χιλιόμετρα. Σε αυτά τα χιλιόμετρα μου άναβε η ρεζέρβα στο θερμικό μου Honda, εδώ είναι μάλλον μια πραγματικότητα που θα τη βλέπω συχνά. Παρκάρισμα σπίτι ευτυχώς σε σημείο με εύκολη πρόσβαση στη φόρτιση.

Έχω αποφασίσει να το φορτίζω κάθε Σάββατο ανεξαρτήτως επιπέδου φόρτισης. Η πρώτη φόρτιση έγινε με την μπαταρία να πηγαίνει γρήγορα σχετικά από το 50 στο 80%. Το καλώδιο γενικά τραβάει τα βλέμματα, περισσότερο από το e-2008 που είναι υπέρ του δέοντος διακριτικό.

 

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα