Ποια γενιά Nissan GT-R είναι η ταχύτερη; R32; R33; R34 ή R35; (vid)
Οι τρεις πρώτες γενιές GT-R (R32, R33 και R34 ) αποδίδουν όλες «280» ίππους από ελαφρώς τροποποιημένες εκδόσεις του ίδιου εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα, του κλασικού RB26DETT των 2.6 λίτρων. Αυτός ο αριθμός τοθοτετείται σε εισαγωγικά, επειδή ενώ είναι το επίσημο νούμερο που ανακοίνωνε η Nissan για τα αγαπημένα μας Skyline, υπήρχε η υποψία ότι υποτιμήθηκε σκοπίμως για να συμφωνεί με την ιαπωνική υμφωνία κυρίων που περιόριζε την ισχύ των οχημάτων στο όνομα της ασφάλειας.
Το R32 πιστεύεται ότι αποδίδει στην πραγματικότητα περί τους 300 ίππους, το R33 320 και το R34 340. Το R35, από την άλλη, είναι μοντέλο Nismo κι αποδίδει 600 ίππους από τον twin-turbo V6 των 3.8 λίτρων. Και τα τέσσερα αυτοκίνητα είναι τετρακίνητα, αλλά κάθε γενιά είναι βαρύτερη από αυτή που προηγήθηκε..
Όπως ήταν αναμενόμενο, χάρη στην τεράστια διαφορά σε ισχύ, το launch control και την ταχύτητα της μετάδοσης, το R35 εξαφανίζεται αμέσως και αφήνει την υπόλοιπη παρέα να τρώει τη σκόνη του. Από εκείνο το σημείο και μετά, είναι μια σκληρή μάχη μεταξύ των R32, R33 και R34. Και τα τρία περνούν τη γραμμή σε απόσταση ενός αυτοκινήτου από το ένα το άλλο, αλλά τελικά ήταν το R33 που πήρε τη νίκη, ακολουθούμενο από το R32 και μετά το R34. Επαναλαμβάνοντας τον αγώνα ξεκινώντας εν κινήσει, το τελικό αποτέλεσμα ήταν το R35 να τερματίσει και πάλι πρώτο με μεγάλη διαφορά, ακολουθούμενο από τα R34, R33 και R32.