Porsche: ετοιμάζει ταχύτερη Taycan με αεροδυναμικά βοηθήματα;
Η Porsche Taycan κυκλοφορεί από το 2019, με την Turbo S να είναι η ναυαρχίδα της γκάμας. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο εγγύς μέλλον, καθώς οι κατάσκοποι φωτογράφοι του Carscoops συνέλαβαν ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο με έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, υπονοώντας πιθανώς ότι η γερμανική εταιρία εξελίσσει μια ακόμα πιο γρήγορη παραλλαγή του ηλεκτρικού της sedan. H πρωτότυπη Taycan εντοπίστηκε έξω από το Nürburgring τις πρώτες πρωινές ώρες. Παρά το καμουφλάζ, μπορούμε να διακρίνουμε τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως το πιο έντονο μπροστινό σπόιλερ με τα πλευρικά πτερύγια, τα πιο τονισμένα πλαϊνά μαρσπιέ, έναν επανασχεδιασμένο πίσω διαχύτη κι ένα σταθερό πίσω φτερό, ενσωματωμένο στην αεροτομή.
Το νέο κιτ αμαξώματος της Taycan δεν είναι τόσο ακραίο όσο στην 911 GT3 RS, αλλά σίγουρα θα βοηθήσει στην παραγωγή επιπλέον κιλών κάθετης δύναμης. Εξάλλου, το υπάρχον μοντέλο έχει ήδη πολύ χαμηλό κέντρο βάρους λόγω της μπαταρίας που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι το νέο σετ ζάντες αλουμινίου διπλού τόνου που μοιάζουν σα να προέρχονται από βελτιωτικό οίκο κι όχι από την επίσημη Porsche, με τις κούφιες ακτίνες να μειώνουν το μη αναρτημένο βάρος. Οι τεράστιοι δίσκοι φρένων του EV ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο χάρη στις κίτρινες δαγκάνες. Τέλος, μπορούμε να δούμε ότι το πρωτότυπο φοράει roll-cage για περισσότερη ασφάλεια στην πίστα.
Η Porsche Taycan Turbo S αποδίδει επί του παρόντος έως και 761 ίππους και 1.050 Nm ροπής. Πρόκειται για κολοσσιαία δύναμη, αν και καθώς το Tesla Model S Plaid είναι σημαντικά ταχύτερο, λογικά η Porsche ίσως νιώθει την ανάγκη για αύξηση της ισχύος. Το σίγουρο είναι ότι μια παραλλαγή εστιασμένη στην πίστα θα πρέπει να συνοδεύεται από μια σειρά μέτρων εξοικονόμησης βάρους, που ωφελούν τόσο την οδική συμπεριφορά, όσο και τις επιδόσεις.
Δεν γνωρίζουμε αν αυτό το πρωτότυπο θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής, αλλά λένε ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, οπότε κρατάμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα για μια πιο σκληροπυρηνική Porsche Taycan. Εάν το Zuffenhausen εργάζεται πράγματι σε μια νέα ναυαρχίδα επιδόσεων της Taycan, δε θα εκπλαγούμε αν σημειώσει ένα νέο ρεκόρ παραγωγής EV στο Nürburgring.