Porsche Taycan Turbo S: σπάει το ρεκόρ των ηλεκτρικών στο Ring
Με τον Lars Kern πίσω από το τιμόνι κι εξοπλισμένη με το νέο Performance Kit και το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), η Taycan Turbo S γύρισε τη μήκους 20,8 χιλιομέτρων γερμανική πίστα σε μόλις 7′ και 33″! «Είμαστε χαρούμενοι που το ρεκόρ του Nurburgring για ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιστρέφει στα χέρια της Porsche», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Model Line Taycan, Kevin Giek. «Αυτός ο χρόνος γύρου όχι μόνο δείχνει τι δυνατότητες έχει το νέο μας κιτ επιδόσεων, αλλά επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τα σπορ γονίδια της Taycan.»
Η επίδοση κατοχυρώθηκε από συμβολαιογράφο κι επιβεβαίωσε ότι το εν λόγω αυτοκίνητο ήταν ένα τυπικό μοντέλο παραγωγής της γερμανικής εταιρίας. Βέβαια, δεν πρόκειται για μια Taycan που μπορείτε να αγοράσουμε εσείς κι εμείς, γιατί εκτός από τις προαναφερθείσες αναβαθμίσεις, διέθετε επίσης ένα roll-cage και αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα για να κρατήσει τον οδηγό ασφαλή σε περίπτωση που κάτι πήγαινε στραβά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο χρόνος είναι ταχύτερος κατά 2″ από του Tesla Model S Plaid, το οποίο αποδίδει 1.020 ίππους έναντι 761 της Taycan κι είναι σημαντικά ταχύτερο στην ευθεία. Βέβαια, μιλάμε πάντα για οχήματα παραγωγής, γιατί το ταχύτερο ηλεκτρικό στην Πράσινη Κόλαση είναι το το Volkswagen ID.R, το οποίο σημείωσε απίστευτο χρόνο 6’05″34 το 2019.
Όσον αφορά το νέο Kit Performance, προσθέτει ζάντες RS-Spyder 21 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, τα οποία είναι τώρα διαθέσιμα προαιρετικά για την Taycan κι έχουν μια σύνθεση και χάραξη παρόμοια με ημισλίκ ελαστικά. Συνεργάζονται με το Porsche 4D Chassis Control, ένα σύστημα που αναλύει και συγχρονίζει τα στοιχεία του πλαισίου σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας έτσι την Taycan Turbo S ακόμα πιο γρήγορη.
Το Performance Kit προσφέρεται μέσω της Porsche Tequipment και θα μπορεί να διατεθεί μόνο στη Γερμανία, ενώ θα περιορίζεται στην Taycan Turbo S του 2023. Θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του έτους και θα τοποθετείται εκ των υστέρων στα εργαστήρια της μάρκας στο Zuffenhausen. Η τιμή έχει οριστεί στα 13.380 € κι εφόσον πρόκειται για επιλογή OEM, δεν επηρεάζει την εγγύηση, αναφέρει το Autoevolution.