Rimac: ετοιμάζει υπερ-κινητήρα ΜΕΚ για την επερχόμενη Bugatti
Με τις Mistral και Bolide, η Bugatti αποχαιρετάει επίσημα εν δόξα και τιμή τον W16 των 8.0 λίτρων. Ο κινητήρας με τα τέσσερα turbo θα έχει συμπληρώσει περισσότερα από 20 χρόνια υπηρεσίας το 2024, όταν οι ιθύνοντες του Molsheim θα παραδώσουν τα τελευταία μοντέλα του γαλλικού roadster και της πιστάδικης εκδοχής. Τι θα επακολουθήσει; Δεδομένης της συγχώνευσης της Bugatti με την κροάτικη Rimac, το πιο λογικό θα ήταν να φορεθεί το λογότυπο EB σε μία Nevera και να τελειώσει η υπόθεση. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με αυτό που γίνεται με το Pininfarina Battista. Κι όμως, η νεοϊδρυθείσα εταιρία Bugatti-Rimac επέλεξε τον δύσκολο δρόμο, να αναπτύξει ένα θερμικό hypercar από την αρχή.
Το Auto Express συνομίλησε με τον Mate Rimac για το τι θα ακολουθήσει μετά τη Chiron. Παραδόξως, η Rimac – η οποία είναι γνωστή για την τεχνολογία αιχμής στα ηλεκτρικά – άρχισε να εξελίσσει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης δύο χρόνια πριν συγχωνευθεί με τη Bugatti. Το επόμενο hypercar της τελευταίας θα φοράει λοιπόν αυτό το μοτέρ, το οποίο θα είναι εσωτερικής καύσης με τη βοήθεια της υβριδικής τεχνολογίας και το αφεντικό της εταιρίας λέει ότι ο κόσμος θα μείνει με το στόμα ανοιχτό όταν παρουσιαστεί επίσημα του χρόνου.
Ο 34χρονος καινοτόμος Κροάτης επεσήμανε ότι το επόμενο μοντέλο της Bugatti δε θα έχει καμία σχέση με την υπάρχουσα γκάμα: «Θα είναι εντελώς νέο, επομένως δε θα μεταφερθεί ούτε ένα εξάρτημα από τη Chiron ή κάποια άλλη έκδοση. Όλα θα είναι από την αρχή.» Αρχικά, η Bugatti σκόπευε να αντικαταστήσει το W16 hypercar με ένα SUV σαν τη Ferrari Purosangue αλλά αμιγώς ηλεκτρικό. Οι διαφορές μεταξύ της επόμενης Bugatti και της Nevera θα επεκταθούν πέρα από το σύστημα μετάδοσης κίνησης, εξηγεί ο Mate Rimac:“Με τη Bugatti πας κουστουμαρισμένος στην όπερα και μετά επιστρέφεις σπίτι σου χτυπώντας μια 400άρα χλμ/ώρα στην autobahn. Έχει μια κομψότητα και μια φινέτσα σαν ακριβό ρολόι, μια αναλογικότητα. Η Rimac είναι πιο αλήτικη, να πατάς το γκάζι με 60 χλμ/ώρα και να αρχίζει να driftάρει αφήνοντας ένα τεράστιο σύννεφο καπνού πίσω σου, μια πιο φουτουριστική προσέγγιση.»
Πριν από τη συνεργασία με τη Rimac, η Bugatti βρισκόταν σε δύσκολη θέση, καθώς η μητρική εταιρία Volkswagen Group σκέφτηκε ακόμη και να διακόψει εντελώς τη θρυλική γαλλική μάρκα ή να της βρει νέο ιδιοκτήτη. Ο Mate Rimac εξηγεί ότι αφού ελήφθη η απόφαση για τη συγχώνευση των δύο εταιριών, ματαιώθηκε αμέσως το αρχικό σχέδιο για την κυκλοφορία του ηλεκτρικού SUV, αποφασίζοντας αντ ‘αυτού να εστιάσουν σε ένα υβριδικό hypercar. Θα αποκαλυφθεί το επόμενο έτος, αλλά με τις παραδόσεις Mistral και Bolide να έχουν προγραμματιστεί για το 2024, οι πιθανότητες είναι ότι η επόμενη Bugatti δε θα βγει στους δρόμους πριν το 2025.