Rimac Nevera αντιμετωπίζει MotoGP και κομπρεσοράτη Hayabusa

Μπορεί το Rimac Nevera να μην τα πήγε και τόσο καλά στο Nurburgring, παρ’ ότι κατέχει πλέον το ρεκόρ ηλεκτρικού οχήματος παραγωγής, αλλά παραμένει αχτύπητο σε επιταχύνσεις. Θυμηθείτε ότι πριν κάνα τρίμηνο σημείωσε 23 ρεκόρ επιτάχυνσης και ταχύτητας! Ο Mat Watson του CarWow το έχει αντιπαραβάλει σχεδόν με ό,τι κινείται. Πρόσφατα αναμετρήθηκε με ένα μονοθέσιο της F1 κι ένα ηλεκτρικό που έχει 1.000 ίππους για 1.000 κιλά. Έχοντας εξαντλήσει τα πάντα στους τέσσερις τροχούς, τώρα το κροατικό hypercar καλείται να αντιμετωπίσει δύο από τις πιο ικανές μηχανές στον κόσμο.

Καταρχάς μια μοτοσικλέτα MotoGP: την περίφημη Red Bull KTM με αναβάτη τον ίδιο τον Dani Pedrosa. Διαθέτει κινητήρα 1.000 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 270 ίππων και ζυγίζει 157 κιλά. Δίπλα της παρκάρει μια κομπρεσοράτη Suzuki Hayabusa που αποδίδει 380 ίππους από τον βελτιωμένο τετρακύλινδρο των 1.3 λίτρων. Είναι όμως 100 κιλά πιο βαριά από την αγωνιστική συνάδελφό της.

Απέναντι στα δύο μηχανάκια, το Nevera έχει να αντιπαραθέσει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστική ισχύ 1.914 ίππων αλλά και βάρος 2.300 κιλά λόγω της τεράστιας μπαταρίας των 120 kWh. Έχει όμως ένα μεγάλο πλεονέκτημα: την ηλεκτρική απόδοση της ισχύος και τον τρόπο που εκκινεί. Η Superbusa είναι απλώς εκτός συναγωνισμού σε κάθε αναμέτρηση καθώς έχει σημαντικά προβλήματα πρόσφυσης, αλλά ο Dani αποδεικνύει το μεγαλείο του εκκινώντας αριστοτεχνικά την ΚΤΜ του. Οι κόντρες με το ηλεκτρικό Rimac είναι τόσο αμφίρροπες που οι περισσότερες κρίνονται αφότου το βίντεο ξαναδείξει σε αργή κίνηση τη γραμμή του τερματισμού, ώστε να καταλάβουμε ποιος νίκησε. Άλλη μία προσεγμένη και χορταστική παραγωγή του CarWow, καλή σας απόλαυση!

Περισσότερα Άρθρα