Rimac Nevera: ε, δεν τα πήγαμε και τόσο άσχημα στο Goodwood

Πολλοί απογοητεύτηκαν από την έβδομη θέση και τα 49.32 δευτερόλεπτα που χρειάστηκε το Rimac Nevera για να ολοκληρώσει την ανάβαση στον φημισμένο λόφο του Goodwood. Τη στιγμή που η McLaren Solus GT με λιγότερους από τους μισούς ίππους σημείωνε ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής με θερμικό κινητήρα (45.34 δευτερόλεπτα) και τρίτο χρόνο ever, το κροατικό μοντέλο των ρεκόρ δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει. Οι άνθρωποι της Rimac δε φαίνονται να συμφωνούν, αφού θεωρούν ότι το πέρασμά τους αποτελεί νέο ρεκόρ ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής.

Ο οδηγός εξέλιξης της Bugatti – Rimac, Miroslav Zrnčević, ήταν αυτός που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Nevera και δήλωσε: «Η ανάβαση στη στενή διαδρομή στο Goodwood με τις κλειστές στροφές είναι ένα από τα πιο τρομακτικά μέρη για να οδηγείτε γρήγορα ένα αυτοκίνητο. Αλλά αυτή είναι η χρονιά των ρεκόρ για το Nevera κι η ανάβαση στο Goodwood ήταν μια ακόμη πρόκληση. Με δεκάδες χιλιάδες μάτια να μας παρακολουθούν επιτόπου κι εκατομμύρια ακόμη στο διαδίκτυο, υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ της δόξας και της καταστροφής πέφτοντας στα δέματα σανού, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που επαλήθευσα την απίστευτη δουλειά των σχεδιαστών και των μηχανικών μας με ένα ακόμα επαληθευμένο ρεκόρ για αυτό το επαναστατικό αυτοκίνητο».

Η έμφαση δίνεται στο ότι το Nevera είναι όχημα παραγωγής κι εδώ μάλλον υπάρχει θέμα ερμηνείας του όρου. Υπάρχουν σίγουρα ταχύτερα ηλεκτρικά αλλά η Rimac αμφισβητεί το κατά πόσο αποτελούν μοντέλα παραγωγής. Εντάξει, το Volkswagen ID.R (41.18 δευτερόλεπτα) είναι ένα ξεκάθαρα αγωνιστικό αυτοκίνητο και δεν μπορείς να το αγοράσεις. Το Nio EP9 (44.32 δευτερόλεπτα), το οποίο κατασκευάστηκε σε μόλις έξι μονάδες αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, να δεχτούμε επίσης ότι είναι track day car και δεν εμπίπτει ακριβώς στα αυτοκίνητα παραγωγής. Τι γίνεται όμως με το McMurtry Speirling; Πέρσι σημείωσε το απόλυτο ρεκόρ διαδρομής, με το χρονόμετρο να σταματά στα 39.08 δευτερόλεπτα! Ούτε αυτό είναι μοντέλο παραγωγής; Ο κατασκευαστής έχει ήδη ανακοινώσει τιμή για το μοντέλο δρόμου (θυμίζουμε: 1.000 ίπποι, 1.000 κιλά, 1.000.000 δολάρια) αλλά ίσως υπάρχει η δικαιολογία ότι κανείς δεν έχει ακόμα παραλάβει ένα Speirling δρόμου.

Ό,τι και να λένε οι Κροάτες, περιμέναμε περισσότερα από το Nevera των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων που αποδίδουν συνολικά 1.926 ίππους και ροπή να κινήσει βαπόρι. Μπορεί σε επιδόσεις και σε φρένα να αριστεύει (εξ ου και το ρεκόρ των 0-400-0), αλλά στην απαιτητική διαδρομή του Goodwood βρήκε τον δάσκαλό του.

Περισσότερα Άρθρα