Ring: η Porsche ετοιμάζει την απάντησή της με Taycan 1.000 ίππων

Η Porsche λατρεύει να κονταροχτυπιέται στο Nurburgring απέναντι σε άξιους κατασκευαστές. Πριν μια εικοσαετία, μάς απασχολούσε η κόντρα της 911 Turbo με τα Nissan GT-R, τώρα όμως στο πνεύμα των καιρών, η κόντρα έχει μεταφερθεί στο ηλεκτρικό πεδίο. Πριν από μια εβδομάδα, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla επανήλθε στην κορυφή των ηλεκτρικών sedan όταν ένα Model S Plaid, εξοπλισμένο με το προαιρετικό Track Pack, γύρισε την πίστα σε χρόνο 7’25″23 κι εκπαραθύρωσε την Taycan κατά οκτώ δευτερόλεπτα στην ιστορική γερμανική πίστα.

Θα μπορούσε η Porsche να αφήσει αναπάντητη μια τέτοια πρόκληση; Ειδικά φέτος, στα 75α της γενέθλια; Ακόμη και πριν από τον πρόσφατο θρίαμβο του Model S, είχαμε δει την Porsche να δοκιμάζει μια Taycan με πιο σκληροπυρηνική εμφάνιση και ως δια μαγείας, μετά το ρεκόρ, να τη πάλι να σκίζει τα 20.8 χιλιόμετρα της Πράσινης Κόλασης.

Φημολογείται ότι θα ονομάζεται Taycan Turbo GT και θα είναι νέα προσθήκη στην γκάμα της Taycan που πρόκειται να υποστεί το πρώτο της facelift, γι’ αυτό κι οι προφυλακτήρες σε αυτό το πρωτότυπο φέρουν καμουφλάζ. Turbo GT, ή όπως αλλιώς αποφασίσει να την ονομάσει η Porsche, πιθανότατα δε θα χρειάζεστε νέους προφυλακτήρες για να την αναγνωρίσετε. Η ευμεγέθης σταθερή πίσω αεροτομή τύπου 911 GT3 (πιθανώς να διατίθεται προαιρετικά, δεδομένου ότι έχουμε δει και πρωτότυπο χωρίς φτερούγα) θα συνδυάζεται με ένα λιγότερο ακραίο μπροστινό σπόιλερ.

Το μουλάρι των δοκιμών χρησιμοποιεί carbon φρένα PCCB, τα οποία επί του παρόντος προσφέρονται προαιρετικά στις κορυφαίες εκδόσεις της Taycan κι ορισμένες πηγές από το εξωτερικό δηλώνουν ότι το νέο μοντέλο θα έχει 1.000 ίππους. Γενναιόδωρη αύξηση σε σχέση με τους 761 ίππους που αποδίδει η Turbo S, η ταχύτερη Taycan που πωλείται σήμερα κι η οποία έφαγε το καπέλο των 8 δευτερολέπτων από το Tesla.

Με σχεδόν 250 ίππους πάνω και πιο ψαγμένη αεροδυναμική, το ρεκόρ του Plaid δε θα πρέπει να νιώθει πολύ ασφαλές. Το Model S Plaid αποδίδει 1.020 ίππους και χρειάστηκε νέους τροχούς, ελαστικά Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, carbon δισκόφρενα 410 χιλιοστών και νέες εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, όλο το Track Pack δηλαδή που μπορείτε κι εσείς να παραγγείλετε στο Plaid σας.

Η Porsche δεν έχει εκδώσει ακόμα κανένα teaser σχετικά με κάποια απόπειρα ρεκόρ στο Nurburgring, αλλά γνωρίζουμε ότι δε θα μπορέσει να αντισταθεί για πολύ στην πρόκληση της Tesla.

Περισσότερα Άρθρα