Rolls-Royce Camargue: η άγνωστη Rolls που σχεδίασε ο Pininfarina

Η εν λόγω Rolls-Royce είναι γνωστή ως Camargue και κατασκευάστηκε από τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία μεταξύ 1975 και 1986. Εκείνη την εποχή, τα οχήματα της θρυλικής εταιρίας ήταν πολύ πιο σπάνια από τις σύγχρονες Rolls-Royce, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι παρήχθησαν μόλις 531 αντίτυπα σε περίοδο 11 ετών! Σε αντίθεση με το 2021, που πουλήθηκαν 5.586 αυτοκίνητα! Το πολυτελές κουπέ σχεδιάστηκε από τoν Pininfarina και το σχέδιο προσφέρθηκε αρχικά στη Mercedes-Benz η οποία όμως το απέρριψε, όπως αναφέρει το Autoweek, αλλά ο Ιταλός καροσερίστας μπόρεσε να πουλήσει στη Fiat μια παρόμοια σχεδίαση που βγήκε στην παραγωγή ως 130 Coupe.

Η Camargue βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο με της Silver Shadow και χρησιμοποιεί έναν V8 6.75 λίτρων σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων.

Αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα παραδόθηκε καινούριο στην Ευρώπη κι είχε αρχικά φινιριστεί σε μια απόχρωση που ονομάστηκε Masons Laurel αλλά έκτοτε έχει ξαβαφτεί χρυσό. Η λίστα Bonhams σημειώνει ότι μεγάλο μέρος της πρώιμης ιστορίας του αυτοκινήτου είναι άγνωστο, αλλά σημειώνει ότι ο σημερινός ιδιοκτήτης το απέκτησε το 2013 και έκτοτε δεν έχει κυκλοφορήσει.

Όταν ήταν καινούρια, είχε τιμή καταλόγου 148.000 $, καθιστώντας την ένα από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα παραγωγής στον κόσμο.

Ο προαναφερθείς V12 των 6.75 λίτρων που τροφοδοτεί την Camargue λέγεται ότι αποδίδει περί τους 220 ίππους, εκείνη την εποχή η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ανακοίνωνε νούμερα ισχύος, ροπής και κατανάλωσης για τα μοντέλα της. Ζυγίζοντας πάνω από 2.3 τόνους, οι 220 ίπποι δε θα κάνουν και πολλά, αλλά τα μοντέλα Rolls-Royce δεν αγοράζονται για τις επιδόσεις αλλά για την πολυτέλεια και την άνεση.

Περισσότερα Άρθρα