RX-7: φοράει τον V12 της Pagani Zonda με λίγη παραπάνω δύναμη

Λίγα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα είναι τόσο εμβληματικά όσο το Mazda RX-7 και λίγα είναι τόσο δημοφιλή στο να φορούν άλλους κινητήρες. Από όλα όμως τα 7άρια με διαφορετικό μοτέρ, κανένα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τούτο δω σε κύρος. Βρίσκεται στην κατοχή του ίδιου ιδιοκτήτη για 15 χρόνια κι έχει περάσει από διάφορες φάσεις. Κάποια στιγμή βρέθηκε με έναν υπερτροφοδοτούμενο LS (τον διάσημο V8 της General Motors) με περισσότερους από 900 ίππους. Για το φετινό SEMA Show όμως, ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να τοποθετήσει έναν V12 – κι όχι ένα οποιοδήποτε παλιό V12.

Πρόκειται για τον M120 της Mercedes-Benz, που κατασκευάστηκε από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1990 και του 2000. Τοποθετήθηκε σε μια πληθώρα διαφορετικών μοντέλων και το απόγειο της δόξας του ήταν όταν φώλιασε στην Pagani Zonda, έχοντας βέβαια υποστεί εκτεταμένες τροποποιήσεις. Ο συγκεκριμένος V12 του λουλακί RX-7 είναι ο M120, αλλά το να βρεθεί μοτέρ από τρακαρισμένη Zonda θα εκτόξευε το κόστος, οπότε επιλέχθηκε ένας M120 με πιο ταπεινή καταγωγή. Όμως, οι βελτιώσεις που έχει υποστεί στην πορεία τον έχουν απογειώσει κι αποδίδει υψηλότερη ισχύ από το σύνολο που έμπαινε στα ιταλικά μοντέλα.

Διαθέτει πλέον ξηρό κάρτερ, αλλαγμένα σωθικά, ανεβάζει έως τις 9.000 σαλ. και λειτουργεί με μεθανόλη. Ο ιδιοκτήτης δεν έχει δυναμομετρήσει τον V12, αλλά αναμένει ότι θα αποδίδει μεταξύ 850 ίππων και 1.000 ίππων. Δεν είναι μόνο ο κινητήρας που κάνει ξεχωριστό το συγκεκριμένο RX-7. Η απουσία μπροστινού καπό με τους 12 αυλούς να προεξέχουν, η ιδιαίτερη γαλαζοπράσινη βαφή, τα φαρδιά φτερά, τα θηριώδη ελαστικά και το roll-cage στο εσωτερικό συνθέτουν ένα μοναδικό σύνολο.
Περισσότερα Άρθρα