Sbarro Merc SL: δε θα την οδηγούσε ούτε η Τζούλια Αλεξανδράτου
Sbarro, ό,τι αγγίξει ο Ελβετός βελτιωτής-καροσερί, σίγουρα γυρίζει κεφάλια. Είτε για καλό, όπως εκείνη η Ferrari 360 Modena που σας είχαμε παρουσιάσει πριν τρεις μήνες, είτε για κακό, όπως τούτη δω η ροζ Mercedes-Benz SL του 1992. Ούτε ένα τετραγωνικό εκατοστό από το αμάξωμα της SL δεν έχει μείνει στην αρχική του μορφή, αφού ακόμα και τα πίσω φώτα βρίσκονται καλυμμένα. Αν ο πρωταρχικός στόχος του Sbarro ήταν να δημιουργήσει κάτι που να ξεχωρίζει, τότε σίγουρα το πέτυχε. Το γεγονός ότι φέρει πινακίδες από τη μαχόμενη Ουκρανία θα αυξήσει το πόσο θα σας κοιτάει ο κόσμος, αλλά τουλάχιστον δε χρειάζεται να ταξιδέψετε στην εμπόλεμη ζώνη, αφού τώρα πωλείται στην Ελβετία μέσω του Ricardo. Η απορία μας είναι αν κάποιος Ουκρανός επέλεξε να διαφύγει από τη χώρα του μες στο συγκεκριμένο όχημα ή ήταν ήδη σε ουδέτερο έδαφος πριν από την έναρξη των εχθροπραξιών. Σίγουρα δεν είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο όταν θες να διασχίσεις απαρατήρητος τα σύνορα. Το εξωτερικό της Sbarro SL Roadster είναι βαμμένο σε έντονη απόχρωση του ροζ, με την ακραία σχεδίαση να ξεκινά από το μπροστινό άκρο με το τεράστιο σπόιλερ, το φουσκωμένο καπό που θυμίζει κάτι από το πρώτο Viper και τα ρουθούνια στο καπό. Ακόμα και τα ορθογώνια μπροστινά φώτα έχουν στρογγυλέψει σε κάτι που θυμίζει Toyota GR86, ενώ δε λείπει η επιπλέον τσαχπινιά με τα φρύδια στο περίβλημα των φώτων. Γενικά, όπου και να πέσει το μάτι σου, η κακογουστιά του Sbarro σοκάρει!
Το εσωτερικό είναι σε απόλυτη Barbie girl αντιστοιχία με τις εξωτερικές επεμβάσεις. Έντονο ροζ κυριαρχεί παντού, ενώ οι ζώνες τεσσάρων σημείων δείχνουν άκρως παράταιρες σε ένα όχημα που προφανώς σχεδιάστηκε για να τραβάει τα βλέμματα κι όχι για γρήγορη οδήγηση. Το καλό γούστο πάντα πληρώνεται ακριβά, οπότε ετοιμαστείτε για μια αστρονομική τιμή αγοράς: 250.000 €! Τη στιγμή μάλιστα που αντίστοιχης χρονολογίας SL πωλούνται από 11.5 χιλιάρικα, όπως μπορείτε να χαζέψετε στο κάτω μέρος του ιστότοπου αγγελιών.