Singer DLS Turbo: 964 με εμφάνιση 934/5, 710 ίππους σε τιμή σοκ!

Ο κόσμος δεν έχει έλλειψη από εταιρίες που αναλαμβάνουν να κάνουν τις παλιές 911 να μοιάζουν με ακόμα παλαιότερες και να οδηγούνται όπως οι νεότερες, αλλά η Singer παραμένει στην κορωνίδα όλων αυτών. Ίσως επειδή όταν φαίνεται ότι οι υπόλοιπες εταιρίες την προλαβαίνουν, η Singer κάνει ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός (ή μήπως είναι προς τα πίσω…) κι αφήνει τους πάντες άναυδους.

Το πιο πρόσφατο αριστούργημά της αποτίει φόρο τιμής στα κλασικά αγωνιστικά 934/5 που κυριάρχησαν στα τέλη της δεκαετίας του 1970, ονομάζεται DLS-Turbo και μόλις έφτασε στην κορυφή της λίστας των Porsche που θα θέλαμε στο γκαράζ των ονείρων μας. Όπως όλα τα μοντέλα της Singer, βασίζεται σε μια 911 γενιάς 964 από τα ’90s, αν και θα δυσκολευτείτε να το καταλάβετε, επειδή καμία δρομίσια ή αγωνιστική 964 δεν φαινόταν ποτέ τόσο άγρια ή φαρδιά. Υπάρχουν δύο διαθέσιμες προδιαγραφές, το αυτοκίνητο Blood Orange που φοράει το πακέτο Track, ενώ το  λιγότερο τρελό Moet Blanc φέρει την προδιαγραφή Road.

Κι οι δύο εκδόσεις διαθέτουν τεράστια φτερά από ανθρακονήματα, θηριώδεις αεραγωγούς, καθώς και πίσω πλαϊνά παράθυρα με εισαγωγές αέρα που τροφοδοτούν τον πεινασμένο flat six των 3.8 λίτρων στο πίσω μέρος. Όμως, ενώ η έκδοση Road συνοδεύεται από ρετρό φτερούγα ducktail, το μοντέλο Track έχει μια τεράστια αεροτομή δύο επιπέδων, καθώς κι ένα ακόμη μεγαλύτερο μπροστινό σπόιλερ. Αν δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποια έκδοση σας αρέσει περισσότερο, η Singer θα σας πουλήσει και τις δύο αεροτομές, ώστε να αλλάζετε ανάλογα με τη διάθεσή σας.

Το μεγαλύτερο κατά 300 χιλιοστά πίσω μετατρόχιο και το φορτωμένο οπτικά πίσω μέρος καθιστούν την πίσω όψη πιο ψαρωτική και κραυγαλέα από όλες. Τα δύο εσωτερικά είναι εξίσου εντυπωσιακά και παρ’ όλο που διαφέρουν ως προς τα υλικά, τα χρώματα και τον εξοπλισμό, και τα δύο διαθέτουν τα ίδια σπορ καθίσματα και καντράν που συνδυάζουν στιλιστικές επιρροές από τις Porsche των περασμένων δεκαετιών.

Όποιο αμάξωμα κι αν επιλέξετε, θα απολαύσετε τον ίδιο twin-turbo flat six που αποδίδει πάνω από 710 ίππους και παρά τα δύο turbo, μπορεί κι ανεβάζει πάνω από τις 9.000 σαλ. Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα μόνο μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων και περνάει στο οδόστρωμα από ελαστικά 345 σε 20άρες center-lock ζάντες (oι μπροστινές είναι 19 ιντσών). Στα ελαστικά μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ Michelin Cup 2S ή Cup2R ανάλογα με το πόσο τακτικά θέλετε να επισκέπτεστε την πίστα.

Η Singer θα κατασκευάζει 99 DLS Turbo και παρ’ όλο που δεν έχει αποκαλύψει την τιμή, η φημολογία κάνει λόγο για κάτι πέριξ των 2 εκατομμυρίων δολαρίων. Ποτέ οι Singer δεν ήταν φθηνές, αλλά μάλλον τώρα το παράκαναν.

Περισσότερα Άρθρα