O Σωτήρης Κοντιζάς και το Mazda CX-5: “Every Mission Is Possible”
Πηγή: Δελτίο Τύπου
Ο Ελληνο-Ιάπωνας σεφ και brand ambassador της Mazda, Σωτήρης Κοντιζάς, πρωταγωνιστεί μαζί με το Mazda CX-5 στη νέα διαδικτυακή καμπάνια που κόβει την ανάσα.
Με πλάνα βγαλμένα σαν από ταινία δράσης, η καμπάνια με τίτλο “Every Mission Is Possible” μεταδίδει το σκληροτράχηλο πνεύμα του ανανεωμένου Mazda CX-5, την εξαιρετική του απόδοση σε off road διαδρομές και την ικανότητα του να φέρει εις πέρας κάθε αποστολή και κάθε διαδρομή.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο λατομείο Διονύσου, σε ένα τοπίο ιδανικά εναρμονισμένο με τη δυναμική φύση του οχήματος, αναδεικνύοντας τις εξαιρετικές αποδόσεις του αλλά και το εκλεπτυσμένο, κομψό εξωτερικό του. Κάτω από απαιτητικές συνθήκες και… πολλή σκόνη, δημιουργήθηκε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα που θυμίζει κινηματογραφική ταινία.
Σχετικά με το Mazda CX-5
Το ανανεωμένο CX-5 2023 παρουσιάστηκε την άνοιξη του τρέχοντος έτους και εφοδιάζεται από μια σειρά κινητήρων Skyactiv βενζίνης ή πετρελαίου, με επιλογή είτε του μηχανικού εξατάχυτου Skyactiv-MT της Mazda, ή των εξατάχυτων αυτόματων κιβωτίων Skyactiv-Drive. Το έξυπνο σύστημα Mazda MHybrid της εταιρείας αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε όλους τους βενζινοκινητήρες. Συμπαγές και αποδοτικό, το ήπιο υβριδικό σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια – κινητήρας με ιμάντα (ISG), και μπαταρία ιόντων λιθίου 24 V.
Το ανανεωμένο CX-5 διατηρεί όλα τα πρότυπα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που περιμένει κανείς από κάθε Mazda. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη σειρά προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας i-Activsense της εταιρείας, που υποστηρίζουν τον οδηγό, και προσφέρουν κορυφαίες στην κατηγορία, επιδόσεις ενεργητικής ασφάλειας. Οι αναβαθμίσεις των κινητήρων, της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση και η υιοθέτηση του G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) έχουν βελτιώσει τη δυναμική οδήγηση του CX-5, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Όπως όλα τα αυτοκίνητα της Mazda έτσι και το CX-5 καλύπτεται με έξι χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κι η τιμή εκκίνησης του ορίζεται στις 28.800 €.
Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο.
Τον δυναμικό και αξιόπιστο χαρακτήρα του best-selling SUV της Mazda αποθανάτισε με την κάμερά του ο σκηνοθέτης Θοδωρής Τζάρτος. Η εταιρία του, 365film, ανέλαβε επίσης το μοντάζ και τη μουσική επιμέλεια. Τη διεύθυνση φωτογραφίας ανέλαβε ο κ. Σταύρος Τσιρλίδης. Την παραγωγή ανέλαβε η Mazda Autoone.