Στην τελευταία κατοικία με Pug 208; Δεν υπάρχει κάτι πιο εκλεκτό;

Με τα χρόνια, έχουμε δει πολλά ασυνήθιστα οχήματα να μετατρέπονται σε νεκροφόρες, αλλά το εικονιζόμενο Peugeot 208 κατατάσσεται εύκολα στην πρώτη πεντάδα. Το ιδιαίτερο όχημα είναι προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Αργεντινή κι αποτελεί μία από τις πιο περίεργες επιλογές για να σας συνοδεύσει στην τελευταία σας κατοικία. Το γαλλικό supermini επιλέχθηκε για τη μετατροπή από την Carrozados Rosano, με έδρα την πόλη της Córdoba στην Αργεντινή. Είναι ενδιαφέρον ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία μετέτρεψε ένα 208 σε νεκροφόρα, καθώς το είχε κάνει και με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς.

Το μπροστινό τμήμα του οχήματος, συμπεριλαμβανομένου του προφυλακτήρα, των προβολέων, της μάσκας, του καπό, των μπροστινών φτερών και των μπροστινών θυρών, μεταφέρεται από το εργοστασιακό Peugeot 208, και πιο συγκεκριμένα από τη βασική έκδοση εξοπλισμού, όπως μπορούμε να καταλάβουμε από τους κλειστούς κυνόδοντες στη μάσκα και τα φώτα αλογόνου. Το ίδιο ισχύει για τους τροχούς, τον πίσω προφυλακτήρα και τα πίσω φώτα που παραμένουν σχεδόν αμετάβλητα. Ωστόσο, οι ομοιότητες τελειώνουν εκεί, με όλα τα άλλα να είναι φτιαγμένα κατά παραγγελία.

Η πιο εμφανής αλλαγή είναι το σημαντικά αυξημένο μεταξόνιο που απαιτούσε αλλαγές στην πλατφόρμα CMP του μοντέλου. Αυτό κάνει τη νεκροφόρα 208 μακρύτερη από οποιοδήποτε άλλο Peugeot, συμπεριλαμβανομένου του crossover 408, του sedan 508 και του SUV 5008. Η οροφή του οχήματος έχει επεκταθεί, επιτρέποντας μεγαλύτερο χώρο για το κεφάλι και βελτιώνοντας κάπως τις αναλογίες, αν κι οι μικρές ζάντες 15 ιντσών δε βοηθούν στο τελευταίο.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το πεντάθυρο hatchback έχει μετατραπεί σε τρίθυρο αμάξωμα, αφού κανείς δε θα χρησιμοποιούσε τις πίσω πόρτες, με τα ειδικά πάνελ αμαξώματος στο προφίλ να ακολουθούν τις γραμμές του αρχικού σχεδίου.

Στο εσωτερικό, το αποκορύφωμα είναι ένα ανάγλυφο κρεβάτι από ανοξείδωτο χάλυβα στο πίσω μέρος, σχεδιασμένο για να φιλοξενεί οποιοδήποτε φέρετρο. Ο φωτισμός LED κι η επένδυση από δέρμα Napa δημιουργούν μια πολυτελή ατμόσφαιρα. Το βασικών προδιαγραφών Peugeot 208 στην Αργεντινή εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων Puretech που αποδίδει 82 ίππους και 118 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιείται ευρέως από τα μοντέλα της Stellantis σε διάφορα μοντέλα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, η έλλειψη turbo σε συνδυασμό με το βαρύτερο αμάξωμα πιθανότατα θα έχει ως αποτέλεσμα χειρότερες επιδόσεις. Ωστόσο, η απόδοση δεν αποτελεί προτεραιότητα στις νεκροφόρες, επομένως λογικά δε θα υπάρχουν παράπονα. Δε γνωρίζουμε το κόστος της νεκροφόρας Peugeot 208, αλλά υποθέτουμε ότι ο βασικός λόγος που η εταιρία επέλεξε το supermini είναι η προσιτή τιμή, καθώς οι περισσότερες μετατροπές βασίζονται σε μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα οχήματα.

Περισσότερα Άρθρα