To T-Roc του 2025 θα είναι το τελευταίο VW εσωτερικής καύσης !
Tο ολοκαίνουριο T-Roc, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα το 2025, θα είναι το τελευταίο καινούριο μοντέλο της Volkswagen που θα λανσαριστεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schäfer σε δημοσιογράφους από τη γερμανική Automobilwoche σε μια συνέντευξη που μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα πώς θα πορευτεί η γερμανική εταιρία στο ταξίδι της προς μία πλήρως ηλεκτρική γκάμα.
Όμως, ενώ το T-Roc θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο υγρών καυσίμων που θα παρουσιαστεί, δε θα είναι το μόνο νέο ΜΕΚ VW που θα παρουσιαστεί από τώρα έως το 2025. Μιλάμε για το νέο Passat της ευρωπαϊκής αγοράς, το οποίο είναι αδελφοποιημένο με το Superb της Skoda και θα είναι διαθέσιμο μόνο σε wagon αμάξωμα, αλλά και το νέο Tiguan SUV που θα κυκλοφορήσει το 2024. Αλλά η αυστηρότερη νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων θα μπορούσε να σημάνει το τέλος για το Polo, του οποίου τη θέση στην γκάμα θα πάρει η έκδοση παραγωγής του φετινού πρωτότυπου ID.2all.
Ο Schäfer υποσχέθηκε επίσης ότι το Golf θα υποστεί ένα lifting το 2024 για να το διατηρήσει επίκαιρο και φρέσκο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το αναβαθμισμένο Golf, με την κωδική ονομασία Mk 8.5, θα εξακολουθεί φυσικά να χρησιμοποιεί και κινητήρες καύσης, αλλά ο Schäfer λέει ότι δεν υπολογίζονται βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες για το ολοκαίνουριο νέο ID.Golf. Θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, θα καταφτάσει γύρω στο 2028 και θα βασίζεται στην υπό εξέλιξη πλατφόρμα SSP της VW για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το αφεντικό της VW λέει ότι θα διαθέτει αναγνωρίσιμα στιλιστικά στοιχεία Golf, συμπεριλαμβανομένης μιας πιο επίπεδης οροφής από το σημερινό παρόμοιου μεγέθους ID.3, εξηγώντας ότι ενώ είναι σημαντικό να εισαχθούν εμβληματικά σήματα όπως «Golf» και «GTI» στην εποχή του ηλεκτρισμού, δεν είναι πρέπον να φορεθούν σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό μοντέλο.
Ο Schäfer επεσήμανε ότι το πρωτότυπο ID.2all αποτελεί μια σαφή ένδειξη για το πού οδεύει η σχεδίαση της VW. Εξήγησε ότι μοντέλα όπως το ID.3 δημιουργήθηκαν σε μια εποχή που «οι άνθρωποι ήθελαν να είναι διαφορετικοί και να επανεφεύρουν τη Volkswagen», παραδεχόμενος ότι η στρατηγική είχε νόημα στα πρώιμα στάδια του εξηλεκτρισμού, όταν η εταιρία προσπαθούσε να προσφέρει σαφή διαχωρισμό μεταξύ των ηλεκτρικών και θερμικών της μοντέλων. Τώρα όμως, η VW κι ο νέος επικεφαλής σχεδιασμού της, Andreas Mindt, σχεδιάζουν μια επιστροφή στις καθαρές γραμμές και στους εσωτερικούς χώρους υψηλής απτής ποιότητας για τους οποίους ήταν γνωστή στο παρελθόν η εταιρία.