VW T1 Samba έχει 21 παράθυρα. Και μοτέρ 3.2 από Porsche 911 !!!

Το αυθεντικό van της VW είναι αναμφισβήτητα cult σε εργοστασιακή μορφή και μας θυμίζει το χίπικο κίνημα, αλλά μπορεί πραγματικά να γίνει ακόμα πιο θελκτικό με μερικές τροποποιήσεις. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο VW T1 Samba του 1965, με κινητήρα από την Porsche, αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, ζάντες της Fuchs κι ένα πανέμορφο δερμάτινο εσωτερικό. Το όχημα αποκαταστήθηκε από την Creative Coachworks κι είναι προς πώληση προς πώληση από την DD Classics στο Λονδίνο. Βασίζεται σε ένα σπάνιο Samba 21 παραθύρων του 1965, που εισήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Ιαπωνία. Σύμφωνα με την καταχώρηση, σκοπός ήταν να δημιουργηθεί ένα VW T1 που θα μπορούσε να ταξιδεύει με 160 χλμ/ώρα στην autobahn, με τις απαραίτητες βέβαια αναβαθμίσεις στη μετάδοση, το στήσιμο και το σύστημα πέδησης.

Η πιο σημαντική βελτίωση κρύβεται στο πίσω μέρος. Ένας flat-six 3.2 λίτρων από Porsche 911 Carrera της δεκαετίας του ’80, στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Η αγγελία δεν αναφέρει τα νούμερα ισχύος και ροπής, αλλά μπορούμε να περιμένουμε υπερτριπλασιασμό τής εργοστασιακής ισχύος του μοντέλου. Απέκτησε επίσης αναβαθμισμένα δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες, χαμηλωμένη ανάρτηση coilover και roll-cage για πρόσθετη ακαμψία.

Το εξωτερικό δέχτηκε διχρωμία κι έχει πλέον ασπρόμαυρο αμάξωμα (Peugeot Mica Black / Nissan Pearl White) και μαύρους προφυλακτήρες. Οι γνήσιες ζάντες Fuchs 16 ιντσών χαρίζουν την πολυπόθητη σύνδεση με την Porsche, ενώ οι διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης αποκαλύπτουν ότι αυτό δεν είναι το τυπικό VW van. Η αποκατάσταση περιελάμβανε πολλές εργασίες στο αμάξωμα πριν από την εφαρμογή της νέας βαφής, καθώς και νέα τζάμια και τσιμούχες για τα 21 παράθυρα.

Το εσωτερικό έχει επίσης αναβαθμιστεί, με μαύρες δερμάτινες επενδύσεις με κρεμ αποχρώσεις που καλύπτουν όλη την καμπίνα, συμπεριλαμβανομένου του ταμπλό, των θυρών, των καθισμάτων και του roll-cage. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει ένα τιμόνι τριών ακτίνων τυλιγμένο με alcantara με το σήμα της Porsche, επιπλέον όργανα της VDO, τρία καθίσματα και μια οθόνη LCD τοποθετημένη στην οροφή. Το πίσω μέρος της καμπίνας έχει μετατραπεί σε lounge χώρο με αντικριστά καθίσματα, στρογγυλό τραπέζι και μπόλικους αποθηκευτικούς χώρους. Για ψυχαγωγία, υπάρχει μια κονσόλα παιχνιδιών, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα και μια συσκευή αναπαραγωγής DVD. Τέλος, η οροφή είναι επενδεδυμένη με σουέτ υλικό και μια πολύ μεγάλη χειροκίνητη ηλιοροφή της Webasto. Η καταχώρηση δεν αναφέρει τιμές για το VW Samba Bus και προφανώς γιατί δε θα είναι καθόλου μα καθόλου φθηνό.

Περισσότερα Άρθρα