Tesla Model S Plaid μεταμορφώνεται σε τεράστιο καρτάκι (vid)
Εχθρός του καλού; Το ελαφρύτερο! Οι τύποι στο κανάλι BoostedBoiz στο YouTube αγόρασαν ένα Plaid που είχε τρακάρει στο πίσω μέρος κι αποφάσισαν να πειραματιστούν. Εμπνευσμένοι από το Ariel Atom, πήραν τη σέγα κι άρχισαν να πετσοκόβουν ό,τι δε χρειάζεται. Αφαίρεσαν τις κολόνες του αυτοκινήτου, την οροφή, τα πίσω φτερά και τον πίσω προφυλακτήρα. Το πιο βαρύ από αυτά ήταν η γυάλινη οροφή, που ζύγιζε 40 κιλά. Αν δε σας φαίνεται και πολύ βαριά, είναι μεγαλύτερη διαφορά βάρους από της εργοστασιακής BMW M3 και της πολύ ακριβότερης M3 CS. Η δίαιτα του BoostedBoiz θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο ακραία, αλλά ο σκοπός τους δεν είναι να μειώσουν δραματικά την ακαμψία και να καταστρέψουν τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ίσως σε επόμενο βήμα αποφασίσουν να απαλλαγούν κι από το μπροστινό παρμπρίζ, που για την ώρα έμεινε στη θέση του. Έτσι θα μειώσουν κατά πολύ και τη μετωπική επιφάνεια.
Η ομάδα φρόντισε επίσης να μην μπλέξει με τα εξαρτήματα υψηλής τάσης του συστήματος μετάδοσης κίνησης του αυτοκινήτου. Ένα φλεγόμενο Tesla δεν είναι καθόλου εύκολο να σβήσει και δε θες να λαμπαδιάσει από λάθος σου μες στο γκαράζ. Δεν έχουν τελειώσει ακόμα με όσα έχουν κατά νου, αλλά μέχρι το τέλος του συγκεκριμένου βίντεο, το Plaid είχε μετατραπεί εμφανισιακά σε γιγάντιο καρτ με το ελάφρωμα να ανέρχεται στα 410 κιλά. Όχι και λίγα, αν και πρέπει να έχετε κατά νου ότι το σημείο εκκίνησης είναι ψηλά: ένα εργοστασιακό Model S Plaid ζυγίζει 2.162 κιλά! Οπότε, ακόμα κι έτσι, η ζυγαριά σταματάει πάνω από τα 1.750!
Για να παρέχουν στο πλήρωμα στοιχειώδη παθητική ασφάλεια και να αυξήσουν την ακαμψία στην οδήγηση, έφτιαξαν έναν κλωβό ασφαλείας από Chromoly. Πάνω του στερεώθηκαν κι οι ζώνες ασφαλείας που θα αναλάβουν να προστατέψουν τον οδηγό στην κακιά στιγμή. Η πίσω αεροτομή συμπληρώνει αισθητικά (αμφιβάλλουμε για το ουσιαστικό όφελος) το ξεγυμνωμένο αμάξωμα. Επόμενη στάση; Το καρτ Model S Plaid θα επισκεφτεί ένα drag strip για να δοκιμάσει τις επιδόσεις του, ανυπομονούμε.