Tesla ταξιδεύει 2.900 χιλιόμετρα χωρίς να σταματήσει για φόρτιση
Το κανάλι YouTube Warped Perception είναι γνωστό για τις ασυνήθιστες τροποποιήσεις που κάνει στα Tesla. Αφού προσάρμοσε τρεις κινητήρες μίνι τζετ στο πίσω μέρος ενός Model S για να βελτιώσει την επιτάχυνσή του, ο παρουσιαστής του καναλιού Matt Mikka αντιμετωπίζει στη ρίζα του το ζήτημα των στάσεων για φόρτιση. Εξόπλισε το όχημα με μια ενσωματωμένη γεννήτρια, προφανώς αντλώντας έμπνευση από τη συγχωρεμένη BMW i3 Rex, και μετά πήγε ένα πολύ μεγάλο roadtrip για να δοκιμάσει στην πράξη το εγχείρημά του. Ο κινητήρας που χρησιμοποίησε ως γεννήτρια είναι μια μικρή, μονοκύλινδρη μονάδα 400 κ.εκ. που αποδίδει περίπου 13 ίππους.
Ο Matt αποφάσισε να το δοκιμάσει κάνοντας ένα οδικό ταξίδι 1.800 μιλίων που ισοδυναμούν με 2.900 χιλιόμετρα. Η γεννήτρια λειτουργούσε σχεδόν ασταμάτητα για μια ολόκληρη εβδομάδα και το πείραμα πέτυχε, αφού το Model S διένυσε την απόσταση χωρίς να σταματήσει ποτέ για να φορτίσει, αν και δεν ήταν όλα ρόδινα. Με αρκετά θορυβώδη λειτουργία, μπορεί να μην ενοχλούσε ιδιαίτερα όσο το Model S κινείτο στον αυτοκινητόδρομο, αλλά ήταν πρόβλημα όταν διανυκτέρευε σε ξενοδοχεία κι η γεννήτρια έπρεπε να λειτουργεί όλο το βράδυ.
Επίσης, η μικρή της απόδοση σήμαινε ότι δεν μπορούσε να παρέχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να επιτρέψει στο Tesla να διατηρεί υψηλές ταχύτητες χωρίς να πέφτει η μπαταρία. Συχνά έπρεπε να σταματά και να αφήνει το αυτοκίνητο να φορτίσει στην άκρη του δρόμου, συνήθως με την μπαταρία να έχει πέσει στο 2%. Μία φορά τον σταμάτησε η Αστυνομία επειδή οδηγούσε πολύ αργά λόγω της χαμηλής φόρτισης. Συνολικά ήταν ένα ενδιαφέρον πείραμα, αλλά ο Matt δεν είναι ευχαριστημένος με την απόδοση της γεννήτριας, οπότε θέλει να δοκιμάσει κάτι που λέει ότι θα κάνει τη δουλειά καλύτερα: Tesla με κινητήρα diesel;
Από τη μεριά μας, να σχολιάσουμε ότι με 16% efficiency, τη στιγμή που τα ηλεκτρικά έχουν 90+%, μάλλον είναι το λιγότερο αποδοτικό Tesla παγκοσμίως. Και με κινητήρα βενζίνης χωρίς καταλύτη, σίγουρα το πιο ρυπογόνο.