Θα έδινες 100+ χιλιάρικα για Ford Escort Mk1 αστέρι με 360 άλογα;
Η MST Cars μόλις παρουσίασε την έκδοση Mk1 Evolution ενός οχήματος θρύλου. Σε σύγκριση με το βασικό restomod του Escort, το Evolution προσφέρει ταχύτερες επιδόσεις χάρη στον μεγαλύτερου κυβισμού αγωνιστικό κινητήρα. Πρόκειται για ένα μοτέρ 2.8 λίτρων της Millington Diamond με απόδοση 360 ίππους, σημαντική αύξηση ισχύος σε σχέση με τον βασικό Ford Duratec των 2.5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους. Είναι ακόμα πιο ισχυρός κι από τον 2.5 λίτρων της Millington Diamond των 300 ίππων. Όλη η δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων της Tractive.
Έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω προδιαγραφών WRC, αλλά οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν αν το Evolution τους θα φοράει αμορτισέρ της Reiger ή ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της TracTive. Η MST Cars επιτρέπει επίσης στους αγοραστές να επιλέξουν αν το εσωτερικό θα έχει στοιχεία πολυτέλειας κι ανέσεων (για απροβλημάτιστη χρήση στον δρόμο) ή θα είναι γυμνό κι ελαφρύτερο, για χρήση στην πίστα και στα χώματα. Και βέβαια, ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τέτοια τιμή, δε θα μπορούσε να μην έχει τμήματα αμαξώματος από ανθρακονήματα, όπως η αεροτομή, ο διαχύτης και τα φουσκωμένα φτερά. Οι εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing κρύβονται πίσω από ζάντες 17 ιντσών (13 ή 15 ιντσών στα μη Evolution μοντέλα).
Θα θυμάστε βέβαια τη MST Cars από το project του 6R4 Rally Car, το οποίο διαθέτει διάταξη V6 με κινητήρα στο κέντρο, σειριακό κιβώτιο κι ολοκαίνουριο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η βρετανική εταιρία θα κατασκευάσει αρχικά 10 αριθμημένα μοντέλα Escort Evo 2.8L και παρ’ ότι δεν ανακοίνωσε την ακριβή τιμή του νέου μοντέλου, λαμβάνοντας υπόψη ότι το βασικό μοντέλο ξεκινά από τα 100.000 ευρώ, το Evolution θα πρέπει να έχει σημαντικά υψηλότερη τιμή.