Θεσσαλονίκη-Αθήνα με το Volkswagen ID.4 με τη μεγάλη μπαταρία

Θα πω κ εγώ την μικρή εμπειρία μου σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Προ μηνός απέκτησα ένα ID.4 με τη μεγάλη μπαταρία, αφού έδωσα με πόνο ψυχής θα έλεγα το Skoda Kodiaq μου, από το οποίο ήμουν υπερευχαριστημένος. Δεν ήμουν σίγουρος για την επιλογή μου καθώς ο φόβος της έλλειψης υποδομών και κυρίως των μικρών σε ταχύτητα ταχυφορτιστων στις εθνικές, με έκαναν να αμφιβάλω. Να πω ότι έχω δικό μου σπίτι με χώρο στάθμευσης, αντλία θερμότητας για θέρμανση και σε λίγο καιρό θα βάλω φωτοβολταϊκά για net metering.

Χθες κάναμε το πρώτο μας ταξίδι Θεσσαλονίκη Αθήνα. Δύο ενήλικες και δύο μικρά παιδάκια, φουλ φορτωμένο το όχημα με κλιματισμό στο 22.5 συνέχεια. Έκανα δύο στάσεις για φόρτιση (25′ αθροιστικά στα ΣΕΑ Μακρυχωρίου και Σχηματαρίου) κι άλλη μία γιατί δεν την πάλευαν τα μικρά. Έφτασα Αθήνα με 210 χλμ αυτονομία. Κατανάλωση 18.3 kW/100 χλμ και ταχύτητα 120 με 115, όπως ακριβώς οδηγούσα και με το Kodiaq. Να πω ότι τα πρώτα 50 περίπου χλμ έγιναν σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητα περίπου στα 100 χλμ/ώρα ενώ στην Αθήνα βρήκα λίγη κίνηση στην είσοδο για 10′. Δυστυχώς ξέχασα και δεν έβγαλα φωτογραφία από το trip computer. Πολύ ωραίο το ταξίδι και ξεκούραστο. Να πω ότι θα πρέπει να τοποθετηθούν οπωσδήποτε κι άλλοι φορτιστές στα ΣΕΑ κι όχι μόνο ένας. Αλλά και δυνατότεροι, 120 kW και πάνω για ευνόητους λόγους. Εννοείται πως τέτοια ταξίδια για τα άτομα που κάνουν συχνά τέτοιες διαδρομές και βιάζονται να φτάσουν στον προορισμό τους (για τον μέσο Έλληνα, τα 120 είναι ταχύτητα χελώνας, δυστυχώς) είναι δύσκολα έως αδύνατα τώρα. Οποιαδήποτε σχόλια ευπρόσδεκτα.

 

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα