Η Volvo εξαγόρασε μερίδιο από το Carwow του Mat Watson
Στο άκουσμα της λέξης Carwow, οι περισσότεροι σκεφτόμαστε το δημοφιλές κανάλι στο YouTube, με τον συμπαθή Βρετανό δοκιμαστή Mat Watson. Όμως, όσοι παρακολουθείτε τακτικά τα βιντεάκια του, θα γνωρίζετε ότι το Carwow έχει δημιουργήσει επίσης μια διαδικτυακή πλατφόρμα για την αγορά και την πώληση αυτοκινήτων κι έχει καθιερωθεί ως ένας από τους ηγέτες της αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ισπανία στις διαδικτυακές πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Απασχολεί περισσότερα από 400 άτομα σε όλη την Ευρώπη.
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία δε διευκρίνισε το ύψος της επένδυσής της στο Carwow, ούτε πόσο μερίδιο κατέχει τώρα στην ηλεκτρονική αγορά. Η Volvo είπε ότι η επένδυση θα της επιτρέψει να «αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις στις διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που θα βοηθήσει στη στροφή της προς τις διαδικτυακές κι άμεσες σχέσεις με τους πελάτες».
«Η Volvo Cars και το Carwow έχουν τις ίδιες φιλοδοξίες: να κάνουν την αγορά ενός αυτοκινήτου στο διαδίκτυο εύκολη κι απρόσκοπτη και να βοηθήσουν τους καταναλωτές να στραφούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», πρόσθεσε ο επικεφαλής του Volvo Cars Tech Fund, Alexander Petrofski. «Η επένδυσή μας στο Carwow είναι ένα καλό παράδειγμα του πώς το Volvo Cars Tech Fund στοχεύει να υποστηρίξει τη συνολική στρατηγική κατεύθυνση της εταιρίας».
Κατά πόσο θα μπορέσει να διατηρήσει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του ο δημοφιλής Βρετανός; Εδώ δεν πρόκειται για μια διαφήμιση, ούτε καν για μακροχρόνια διαφημιστική καμπάνια αλλά για εξαγορά. Μόνο ο χρόνος θα δείξει.