Yaris Cross: η απάντηση από την επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία
Τρεις μέρες μετά το δημοσίευμα για τη συλλογή υπογραφών από κατόχους του νεοφερμένου B-SUV, η ελληνική εισαγωγική επικοινώνησε με το CarTalk.gr και παρέθεσε τη δική της εκδοχή, σύμφωνα με την οποία η Toyota θέτει πάντα ως πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των επιβατών και δε φείδεται ανακλήσεων, όποτε χρειάζεται, όπως συνέβη και με την περίπτωση του bZ4x με τα ελαττωματικά μπουλόνια, όπου η ιαπωνική εταιρία κάνει ό,τι είναι απαραίτητο. Ακόμα και την επαναγορά των αυτοκινήτων ή την πληρωμή της ενοικίασης οχήματος αντικατάστασης και των καυσίμων που θα καταναλωθούν μέχρι να επιδιορθωθεί το πρόβλημα.
Το θέμα που προέκυψε με τους τριγμούς στο πίσω μέρος του Yaris Cross δεν είναι κάτι που αφορά την ασφάλεια των επιβαινόντων (το ρεπορτάζ του CarTalk.gr είχε καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα), ενώ η τοποθέτηση της επίσημης εταιρίας είναι ότι όσοι ιδιοκτήτες επικοινώνησαν με την Toyota Ελλάς, έχουν ήδη ενημερωθεί για την πορεία της επίλυσης του προβλήματος. Η συλλογή υπογραφών, συνεχίζει η ελληνική αντιπροσωπεία, αφορά πολύ περισσότερα άτομα από όσα όντως έχουν πρόβλημα (μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού, όπως επισημάνθηκε χαρακτηριστικά), προφανώς ανθρώπους που από συμπαράσταση έβαλαν τα στοιχεία τους χωρίς να έχουν οι ίδιοι αυτοκίνητο με το εν λόγω πρόβλημα. Όπως και να έχει, όσοι ιδιοκτήτες παρατηρούν τριγμούς στο πίσω μέρος του νέου τους αποκτήματος, να απευθυνθούν το συντομότερο στο επίσημο δίκτυο της Toyota.