Yaris Cross: μαζεύουν υπογραφές να τους δώσει σημασία η Toyota
Γιατί αγοράζεις Toyota; Για τη σχεδίαση και την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν τα μοντέλα της; Όχι βέβαια, άλλα είναι τα ισχυρά της σημεία. Πρώτο από όλα, η φήμη των αξιόπιστων μοντέλων, που θα σε υπηρετούν για δεκαετίες χωρίς να χρειαστεί να ασχοληθείς ποτέ με τίποτα άλλο πέρα από την περιοδική συντήρηση. Κι αν μιλάμε για κάποιο Toyota 30ετίας, πολλές φορές συνεχίζει να υπομένει τα πάνδεινα ακόμα και χωρίς αυτήν. Κάνα λάδι όποτε θυμάται ο ιδιοκτήτης και πολύ του είναι.
Φαίνεται όμως ότι κάμποσοι από τους αγοραστές του Yaris Cross, τρισευτυχισμένοι που πρόλαβαν τους χιλιάδες συμπολίτες μας στην κούρσα της παραλαβής (αν πάτε σήμερα σε μια αντιπροσωπεία Toyota για το δημοφιλές B-SUV, μάλλον θα σας πουν για παράδοση τέλη του 2023, μπορεί και το 2024…), ανακάλυψαν ότι δεν είναι όλα ρόδινα. Υποστηρίζουν ότι στο πίσω μέρος του νέου τους μοντέλου υπάρχει κάτι που τρίζει αρκετά κι εγείρει ερωτηματικά για το αν πρόκειται απλώς για μια ηχητική όχληση ή τίθεται και θέμα ασφάλειας.
Καταπώς φαίνεται, η επίσημη αντιπροσωπεία δεν έχει δώσει πειστικές απαντήσεις (ή τέλος πάντων, δεν έπεισαν τους αγοραστές), οπότε θεώρησαν σωστό να δράσουν πιο έντονα. Μέσω του ελληνικού Club κατόχων Yaris Cross, οργάνωσαν μια ηλεκτρονική συλλογή υπογραφών για να πιέσουν την εισαγωγική. Έχοντας μαζέψει 90 υπογραφές από τον στόχο των 100, σκοπός τους είναι να ενημερώσουμε την Toyota Hellas για το πρόβλημα που έχουμε προσέξει στα αυτοκίνητά μας και ζητάμε άμεση λύση και επίσημη απάντηση.
Σύμφωνα με διάφορα στοιχεία που συλλέξαμε στο Διαδίκτυο και τα οποία δημοσιεύουμε με κάθε επιφύλαξη, λέγεται ότι το πρόβλημα έγκειται στη μη συγκόλληση δύο λαμαρινών, δουλειά που πραγματοποιείται αυτοματοποιημένα από ρομπότ κατά τη διαδικασία παραγωγής. Όπως και να έχει, ακόμα κι αν είναι κάτι που δεν ενέχει πραγματικό κίνδυνο, είναι πολύ λυπηρό να αναγκάζονται συμπατριώτες μας να προβούν σε τέτοιες ενέργειες για να απολαύσουν κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο.
Και βέβαια, μην ξεχνάμε ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα: ας πούμε να υπήρχε θέμα με τα μπουλόνια, όπως στο νέο ηλεκτρικό bZ4x και να τους το αγόραζε πίσω η αντιπροσωπεία, μην μπορώντας να δώσει λύση.