45.500 λίτρα χρειάστηκαν για να σβήσει η φωτιά σε Tesla Model S

Λίγο πριν από τις 11:00 το πρωί της Τρίτης 15 Νοεμβρίου, η Πυροσβεστική ανταποκρίθηκε σε κλήση για φωτιά σε όχημα στην κεντρική Pennsylvania των ΗΠΑ. Μετά από ώρες και δεκάδες χιλιάδες λίτρα νερού, το επίμαχο Tesla μπόρεσε τελικά να απομακρυνθεί με ασφάλεια από το οδόστρωμα. Ευτυχώς, κανείς δεν τραυματίστηκε στο περιστατικό, το οποίο ξεκίνησε όταν ένα Tesla Model S (τι ειρωνεία της τύχης: ο κάτοχος το είχε παραλάβει μόλις την προηγούμενη μέρα!) χτύπησε σε συντρίμμια που βρίσκονταν στο δρόμο. Σύμφωνα με έναν από τους επιβαίνοντες, αφού το αντικείμενο χτύπησε στο κάτω μέρος του αμερικάνικου ηλεκτρικού sedan, άρχισαν να βγαίνουν καπνοί. Ευτυχώς κι οι τρεις επιβαίνοντες (αλλά κι ο σκύλος τους) εγκατέλειψαν το αυτοκίνητο με ασφάλεια. Το Model S τυλίχτηκε στις φλόγες και τελικά κάηκε μέχρι τους τροχούς. Δύο πυροσβεστικά που έσπευσαν στο συμβάν έριξαν αρχικά 15.000 λίτρα νερό, αλλά διαπίστωσαν ότι ήταν ανεπαρκή για να καταστείλουν τη φωτιά.

Τρία ακόμα πυροσβεστικά οχήματα κατέφτασαν και μετά από δύο ώρες συνεχόμενης ρίψης νερού, συνολικού όγκου 45.425 λίτρων, η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, μια φωτιά σε όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης απαιτεί κατά μέσο όρο 1.900 λίτρα για να σβήσει. «Λόγω της μπαταρίας ιόντων λιθίου, η κατάσβεση αυτής της πυρκαγιάς απαίτησε επιπλέον οχήματα, καθώς το αυτοκίνητο συνέχιζε να αναφλέγεται ανά διαστήματα καθώς η μπαταρία διατήρουσε υψηλή θερμοκρασία», έγραψε στο Facebook η Υπηρεσία που ανέλαμβε το συμβάνΦυσικά, οι τακτικοί αναγνώστες του CarTalk.gr γνωρίζουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πολύ λιγότερο επιρρεπή στο να πιάσουν φωτιά, με πιθανότητα 60 προς 1 σε σύγκριση με οχήματα βενζίνης και 130 προς 1 σε σχέση με τα υβριδικά. Όμως, αν τελικά συμβεί το κακό, τότε η φωτιά σβήνει πολύ δύσκολα κι αυτό βέβαια δεν αφορά μόνο τα Tesla αλλά όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα. 

Περισσότερα Άρθρα