Chiron: 500 χιλιάρικα για μια τετραετία η περιοδική της συντήρηση

Ο Άγιος Βασίλης εισάκουσε τις προσευχές σου. Για θυμήσου όμως, έγραψες στο γράμμα να σου αφήσει μετρητά για την συντήρησή της; Ποτέ μία Bugatti δεν ήταν φθηνή, άλλωστε το φθηνότερο μοντέλο της τιμάται 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Όμως, το πρόγραμμα συντήρησης της Chiron παραείναι τσουχτερό.

Το πρώτο σέρβις θα έρθει στους 14 μήνες ή στα 16.000 χιλιόμετρα. Θα κοστίσει 21.000 ευρώ (απλή αλλαγή λαδιών). Η αλλαγή μπροστινών δίσκων και τακακιών άλλες 50 χιλιάδες, ενώ αν θελήσετε να αλλάξετε τα υγρά φρένων και να κάνετε κι έναν καθαρισμό στις δαγκάνες, υπολογίστε 50 ακόμα. Επίσης, εξαιτίας των υψηλών φορτίων, οι ζάντες χρήζουν αντικατάστασης σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα (ναι, κάθε 14 μήνες!) και κοστίζουν 42 χιλιάδες. Κάπου εκεί θα χρειαστούν αλλαγή και τα ελαστικά.

Εδώ υπάρχουν δύο επιλογές: αν έχετε προτεραιότητα την άνεση, τότε μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στα Pirelli Winter Sottozero 3, στα Michelin Pilot Sport PAX και στα Michelin Pilot Sport Cup 2 XL. Υπολογίστε γύρω στις 7.000 ευρώ. Αν όμως επιζητείτε τη μέγιστη πρόσφυση, τότε τα (ειδικά εξελιγμένα για την Chiron) Michelin Pilot Sport Cup 2R, σε διαστάσεις 285/30/20 μπροστά and 355/25/21 πίσω, θα σας κοστίσουν 36 χιλιάδες. Στην τετραετία, απαιτείται αντικατάσταση στις τέσσερις τουρμπίνες της Garrett (22 χιλιάδες), αλλά και σε τέσσερα ψυγεία (άλλες 19 χιλιάδες). Κάπου στην τετραετία συστήνεται κι η αντικατάσταση του ντεπόζιτου (37 χιλιάδες), ενώ άλλα 25 χιλιάρικα κοστολογείται η ακριβής ρύθμιση του 8λιτρου W16, ώστε να είσαστε σίγουροι ότι δε θα χάσει ούτε έναν από τους 1.500 ίππους του.

Μερικά ακόμα ενδεικτικά κόστη:

Μπροστινό παρμπρίζ 51.000

Καθαριστήρες 3.000

Ολική βαφή αμαξώματος 47.000

(ενός αμαξώματος που οι οδηγίες συστήνουν να πλένεται μόνο χειροκίνητα)

Αν αθροίσετε ότι στην τετραετία θα χρειαστείτε τουλάχιστον τρεις αλλαγές λαδιών, δύο αλλαγές ζαντών κι ελαστικών, μια αλλαγή μπροστινών φρένων, αλλαγή τούρμπο, ψυγείων και ντεπόζιτου, θα δείτε ότι έχουμε ξεπεράσει τις 400.000 ευρώ χωρίς να υπολογίσουμε το διόλου ευκαταφρόνητο κόστος της μεταφοράς στο συνεργείο, των εργατικών και του ΦΠΑ που έχει η εκάστοτε χώρα.

Σε περίπτωση που κάποιος αντιμετωπίζει την Chiron ως επένδυση, το κοστολόγιο μειώνεται, αλλά όχι δραματικά. Υπολογίστε ότι η τετραετία θα κοστίσει περί τις 300 χιλιάδες ευρώ, δεδομένου ότι δε θα γίνεται χρήση κι ότι θα στεγάζεται σε ιδανικές συνθήκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορεί να γίνει επέκταση εγγύησης στα τέσσερα χρόνια, χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Περισσότερα Άρθρα