60ά γενέθλια και ρεκόρ με 251 Lamborghini στην πίστα της Suzuka
Για να γιορτάσει την 60η επέτειό της, η Lamborghini οργάνωσε μια παρέλαση 251 μοντέλων της σε μια φαντασμαγορική παρέλαση στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία. Η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έχει ιδιαίτερη αγάπη στα ιταλικά υπεραυτοκίνητα κι εκπρόσωποι από τα Ρεκόρ Guinness ήταν επίσης παρόντες στην εκδήλωση, οπότε και πιστοποίησαν την πομπή ως τη «μεγαλύτερη παρέλαση Lamborghini που έχει γίνει ποτέ». Συμμετείχαν μοντέλα από όλη την ιστορία της Lamborghini, από την εμβληματική Miura μέχρι την καινούρια Countach LPI 800-4.
Αν κι η προσέλευση ήταν ακόμα μεγαλύτερη – πάνω από 280 Lamborghini – δε συμμετείχαν όλοι στη μεγάλη πορεία, αναφέρει το Autoevolution. Η επίσημη Lamborghini βρήκε την ευκαιρία να εκθέσει ό,τι πιο εκλεκτό έχει αναδείξει η κληρονομιά της, αποτίοντας φόρο τιμής στην αρχέγονη 350 GT, στην Islero και στην κλασική Countach (και τα τρία παραδείγματα αποκαταστάθηκαν σε άψογη κατάσταση από το αρμόδιο τμήμα Polo Storico της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας).
Δεδομένου ότι υπήρχαν εκατοντάδες ιδιοκτήτες μαζί, η Lamborghini άδραξε την ευκαιρία για να κάνει πρεμιέρα της Huracan Sterrato στην ιαπωνική αγορά. Το νέο μοντέλο διαθέτει ανυψωμένη ανάρτηση, φαρδύτερο μετατρόχιο κι ειδικά ελαστικά run-flat Bridgestone Dueler AT002 για να συνεχίζει με άνεση εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Ο V10 των 5.2 λίτρων αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής. Αεραγωγός στην οροφή κατευθύνει τον αέρα στον κινητήρα που βρίσκεται στο κέντρο, ενώ η ιταλική μάρκα σκοπεύει να κατασκευάσει μόνο 1.499 παγκοσμίως.
Η συγκέντρωση στη Suzuka είναι κάτι που ο Ferruccio Lamborghini πιθανότατα δεν είχε ποτέ οραματιστεί όταν αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη του στη Ferrari. Όλα ξεκίνησαν από την κόντρα του με τον Enzo Ferrari, με τον Lamborghini να είναι ένας δυσαρεστημένος πελάτης. Η ατάκα του ότι «οι συμπλέκτες σου είναι χειρότεροι από αυτούς που έχουν τα τρακτέρ μου» θεωρήθηκε μεγάλη προσβολή από τον ιδρυτή της Ferrari κι άθελά του οδήγησε τον Ferruccio (που μέχρι τότε ασχολιόταν μόνο με γεωργικά μηχανήματα) να γίνει ο πιο παθιασμένος ανταγωνιστής του. Ένας V12 δεν άργησε να φωλιάσει μέσα σε ένα όμορφο αμάξωμα κι ύστερα από 60 χρόνια, ο πλανήτης μας εξακολουθεί να θερίζει τους καρπούς της παρόρμησής του που υποκινήθηκε από την εκδίκηση.
Ο Lamborghini επέλεξε τον ταύρο ως έμβλημα για τη νεοϊδρυθείσα εταιρία του. Πολλοί το απέδωσαν στο ζώδιό του ή στο πάθος του για τους ισπανικούς αγώνες ταυρομαχίας. Και τα δύο θα μπορούσαν να είναι αληθινά, αλλά ένα πιο βαθύ, πιο σκοτεινό μυστικό ίσως κρύβεται στη μαινόμενη στάση του λογότυπου: κατά τη διάρκεια των κλασικών ταυρομαχιών, ο αριθμός των αλόγων που έπεσαν θύματα των ταύρων ήταν πολύ μεγαλύτερος από αυτόν των ηττημένων ταύρων. Το αν ο Ferruccio Lamborghini γνώριζε αυτό το στατιστικό όταν αποφάσισε να τα βάλει με το Cavallino είναι κάτι που δε θα μάθουμε ποτέ. Ωστόσο, τα αυτοκίνητά του θεωρούνται έκτοτε η απόλυτη Νέμεση των Ferrari.