Bugatti Centodieci: σκληρές δοκιμές για μόλις 10 κομμάτια

Η Bugatti κλείνει τα 110 χρόνια και για τα γενέθλιά της δημιούργησε ένα πολύ ιδιαίτερο hypercar που αποτίει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο άγρια ​​supercars της δεκαετίας του 1990, την τετρατούρμπινη EB110 .

Η Bugatti πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή της ειδικής έκδοσής της Centodieci μετά από 50.000 σκληρά χιλιόμετρα στο πρωτότυπο δοκιμών, ώστε να διασφαλίσει ότι θα αποδίδει αψεγάδιαστα χωρίς την παραμικρή δυσλειτουργία. Κατά τη διάρκεια πολλών μηνών, η «White Prototype» Centodieci άντεξε δοκιμές σε κάθε δυνατή κατάσταση οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των πολύ υψηλών ταχυτήτων, τη σταθερή ροή σε αυτοκινητόδρομο και την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης, με τα ψυγεία να βράζουν. Οι οδηγοί εξέλιξης περνούσαν έως και 1.200 χλμ. στο όχημα την ημέρα, σταματώντας μόνο για τεχνικούς ελέγχους, αλλαγές οδηγού κι ανεφοδιασμό.

Κάθε πτυχή της Centodieci αξιολογείται από ειδικούς οδηγούς εξέλιξης που έχουν εξοικειωθεί πλήρως με το όχημα και τις λειτουργίες του, ώστε να είναι σε θέση να αντιληφθούν ακόμη και τη μικρότερη απόκλιση στο τιμόνι, το φρενάρισμα, την επιτάχυνση ή την ανάρτηση.

Με τόσο χαμηλό αριθμό παραγωγής, είναι απρόσμενο για μια εταιρία να υποβάλλει το όχημα σε τόσο αυστηρές δοκιμές, αλλά η Bugatti δηλώνει ότι είναι μέρος της φιλοσοφίας της μάρκας.

«Η Centodieci οδηγείται σκόπιμα στα όριά της προκειμένου να εγγυηθεί αξιόπιστο χειρισμό στο υψηλότερο επίπεδο, ακόμη και σε ακραίες καταστάσεις. Παρ’ όλο που τα περισσότερα αυτοκίνητα δε θα μπουν ποτέ σε αυτή τη διαδικασία, εμείς πρέπει να εγγυηθούμε ότι θα μπορούν να αντεπεξέλθουν», λέει ο Carl Heilenkötter, project manager του μοντέλου. «Η Bugatti είναι αφοσιωμένη στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, αντοχής κι ικανοποίησης των πελατών».

Bugatti Chiron: 500 χιλιάρικα για μια τετραετία;

Για τη δοκιμή τελικής ταχύτητας, η Centodieci τέντωσε τα πόδια της στην πίστα δοκιμών του Nardo στην Ιταλία. Η πίστα μήκους 12.6 χιλιομέτρων είναι ο τέλειος χώρος για την επίτευξη της περιορισμένης τελικής ταχύτητας των 380 χλμ/ώρα, χάρη στον τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W16 8.0 λίτρων, απόδοσης 1.600 ίππων. Μόλις 10 δείγματα της Centodieci θα κατασκευαστούν, όλες στο Molsheim Atelier στην Αλσατία της Γαλλίας, με τιμή 8 εκατομμύρια ευρώ έκαστη.

Περισσότερα Άρθρα